Leeftijdsverschillen in relaties

DeletedUser

Guest
als die mensen ALLEBEI gellukig zijn boeit mij het leefdtijdsverschik niet echt ookal is het miss 100jaar
 

DeletedUser

Guest
Een vrouw van 20 en een man van tachtig heeft maar 1 reden: geld! niet het ding waar het om zou moeten draaien dus. Een minderjarig persoon zou mijns inziens geen relatie moeten hebben met een meerderjarig persoon ( dan bedoel ik dus verschil van meer dan 8 jaar he).
 

DeletedUser10425

Guest
En bijvoorbeeld iemand van 20 met iemand van 45 (ik zeg maar wat) kan dat wel?
 

DeletedUser

Guest
zolang de relatie van beiden vrijwillig is zie ik niet wat het probleem kan zijn
 

DeletedUser

Guest
As Long As They Love Each Other!

Wat boeit het! Als die mensen verliefd zijn, laat ze! Mijn ouders scheelden ook 18 jaar!
 

DeletedUser14122

Guest
ik hoef in ieder geval niet zo'n relatie dat je iemand 1 dag kent en de dag daarop alweer dood is.
 

DeletedUser14316

Guest
mij maakt het niets uit ,Als iedereen maar gelukig is :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
relaties van 30 jaar naar 60 jaar vind ik echt overdreven dan ben je echt voor het geld uit of je bent gestoord

zoek lieverd iemand van je eigenen leeftijd met maximaal 10 jaar verschil

iemand wie even leven inzit

ik vind een groot verschil eigenlijk belachelijk, maarja liefde..
 
Reactiescore
2.490
relaties van 30 jaar naar 60 jaar vind ik echt overdreven dan ben je echt voor het geld uit of je bent gestoord

zoek lieverd iemand van je eigenen leeftijd met maximaal 10 jaar verschil

iemand wie even leven inzit

ik vind een groot verschil eigenlijk belachelijk, maarja liefde..

Zo, en als ik ( als jongen ) nu zou samenzijn met iemand van laten we even stellen 8 jaar ouder.
Wat zou je daarvan vinden dan ?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Als ik een meisje van 15 en een jongen van 25 zie vind ik dat best raar. Maar ik zou nog niet gaan denken dat er meer achter zit, of dat het gewoon niet past omdat hij dan "pedo" zou zijn.

Als iemand 16 en de ander 18/19 is, issie dan ook een pedo?

We hebben gewoon een leeftijdsgroep gekregen, waardoor we, als we 18 zijn, niet met iemand van 14/15 mogen hebben omdat we dan pedo zouden zijn. (als het onder de 12 is ofzo denk ik wel dat er iets niet klopt) Maar verders vind ik dat je gevoelens niet moet wegleggen door de ander zijn/haar leeftijd.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Als ik een meisje van 15 en een jongen van 25 zie vind ik dat best raar. Maar ik zou nog niet gaan denken dat er meer achter zit, of dat het gewoon niet past omdat hij dan "pedo" zou zijn.

Als iemand 16 en de ander 18/19 is, issie dan ook een pedo?

We hebben gewoon een leeftijdsgroep gekregen, waardoor we, als we 18 zijn, niet met iemand van 14/15 mogen hebben omdat we dan pedo zouden zijn. (als het onder de 12 is ofzo denk ik wel dat er iets niet klopt) Maar verders vind ik dat je gevoelens niet moet wegleggen door de ander zijn/haar leeftijd.

om hier even op te reageren

zelf vind ik het niet raar als een meisje van 14/15 met een jongen van 17/18/19 heeft, vraag maar eens een keer rond . bij de meeste mensen zit er wel 4 tot 6 jaar leeftijdsverschil in ;) en meestal is de man dan ouder

het wordt pas ""raar"" in mijn ogen als er meer dan 20 jaar tussen zit

en zelfs dan is het nog acceptabel , als er 40 jaar tussen zit dan is er toch echt iets fout ( want dan is meestal 1 van de 2 uit op geld )
 

DeletedUser

Guest
Het gaat niet alleen om het verschil, maar ook wanneer ze elkaar tegenkomen hoor. Als een meisje van zeg 20 een man van zeg 25 als vriend neemt en mee wil trouwen, of wat ook, is er nop aan de hand. Is ditzelfde leeftijdsverschil aanwezig bij een ontmoeting op haar 14de met een 19 jarige man, dan zou ik bezwaar maken (al helemaal als ouder, bedenk maar eens hoe jullie dan zullen reageren).
 
Reactiescore
2.490
oeh, waarom is toch ook steeds de man ouder ? ...
 

DeletedUser

Guest
Zo, en als ik ( als jongen ) nu zou samenzijn met iemand van laten we even stellen 8 jaar ouder.
Wat zou je daarvan vinden dan ?

ik heb het meer over verschillen van 15 tot 30 jaar

8 jaar is niet zo groot maar je kunt het zo zien

toen A nog niet geboren was was B (leeftijd)
toen duckje nog niet geboren was was zij 8 (dat verschil is nog klein)
 

DeletedUser

Guest
mr zo kan je verschillen van bijv.20 ook bekijken...

de ene was al een paar jaar van de middelbare school af en zit vollop in zn studie (of is er al mee klaar) en de ander komt net ter wereld.
Ik vin zo'n verschil wel erg groot... jaar of 5 vin ik nog wel gaan...
 

DeletedUser

Guest
Zo, en als ik ( als jongen ) nu zou samenzijn met iemand van laten we even stellen 8 jaar ouder.
Wat zou je daarvan vinden dan ?

Ik zou zeggen, als je maar gelukkig bent! ;)

Wel een grote kans dat de dame gezien de 8 jaar langere levenservaring dominant is :p
 
Reactiescore
2.490
Ik zou zeggen, als je maar gelukkig bent! ;)

Wel een grote kans dat de dame gezien de 8 jaar langere levenservaring dominant is :p
true, als je maar gelukkig bent, dan kan alles :)

maar Imho is een relatie op zich niet goed als er iemand 'dominant' is ;)

Beide evenveel inspraak etc :)

Maarja, das weer een andere discussie...
 

DeletedUser

Guest
Ben van mening dat het gepaster is iemand te vinden van je eigen leeftijd (en omstreken ) . Jullie hebben naar dezelfde liedjes geluisterd in jullie jeugd , zelfde crisisen meegemaakt , zelfde ideen mee gekregen , naar de zelfde genre feesten geweest , ....

Of in het algemeen hebben julie veel gemeenschapelijke interesse punten ,
wat in een relatie volgens mij van essentieel belang is .

En waarom het vaker de mannen zijn die met jongere vrouwen rondlopen ?
Het is simpel, volgens de maatschapij :

Hoe ouder mannen zijn hou hoger hun sexapeal en aantrekkingskracht .
Maar bij de vrouw is juist het tegengestelde waar , zij doen juist alles om er zo jong mogelijk uit tezien .

Een perfect voorbeeld is grijze haren ...
Welke vrouw vind enkele grijze haren niet sexy ?
En zou jij een vrouw met enkele grijze haren nog aantrekelijk vinden .?

Neen , spijtig genoeg voor de vrouwen toont dat aan dat ze nog steeds niet gelijkaardig behandelt worden als de man .



Ik praat hier alleen over het uiterlijk .
 

DeletedUser

Guest
je moet niet alleen op leeftijdsverschil afgaan. persoonlijk heb ik er geen probleem mee, maar ik hoef het niet te zien ofzo:D
 
Bovenaan