Kwestie van uren, dagen, of weken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nou, aangezien je een PB van me bent zal ik het aardig houden. xD

Maar als ik me niet vergis had jij een tijdje geleden OS nodig in K87, terwijl ik daar pakken kleiner ben dan jij, EN daar komt nog eens bovenop dat je ook OS aan luuksas had gevraagd als ik het me goed herinner. Komt op die 2 feiten nog eens bovenop dat je aangevallen werd door een noob die belachelijke clears stuurde. Dus als jij die aanvallen niet eens kon blocken met je eigen troepen werken je speelmethodes blijkbaar toch niet zo echt goed.

Dus ik denk niet dat je echt veel reden hebt om vjas een noob te noemen. =)

Dat is mijn mening. No offence natuurlijk. ;p

leuk,
maar dan stel ik mij de vraag waarom jij hem dan als PB houdt...
 

DeletedUser

Guest
Het is niet mijn originele account. Mijn eigen account was gebanned :)o) en toen ben ik op dit account beginnen meespelen, dit account was van 1 van m'n stamleiders. Die speler is dan een maand later gestopt aangezien hij het te druk had met z'n universitaire studies, dus ben ik dat account alleen beginnen te beheren. Maar Deanodunit was een PB van de originele eigenaar, dus heb ik die maar laten staan als PB. Heb eigenlijk alle PB's laten staan.

Daarom dus. =)
 

DeletedUser

Guest
Het is niet mijn originele account. Mijn eigen account was gebanned :)o) en toen ben ik op dit account beginnen meespelen, dit account was van 1 van m'n stamleiders. Die speler is dan een maand later gestopt aangezien hij het te druk had met z'n universitaire studies, dus ben ik dat account alleen beginnen te beheren. Maar Deanodunit was een PB van de originele eigenaar, dus heb ik die maar laten staan als PB. Heb eigenlijk alle PB's laten staan.

Daarom dus. =)

Kom op,
reden genoeg om ze te verbreken.
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik heb niet echt reden om de PB's te houden, maar ook niet echt om ze te verbreken. Ik beschouw het als een klein eerbetoon aan de originele eigenaar voor het schenken van z'n account aan mij. =)
 

DeletedUser

Guest
Ach, ik heb niet echt reden om de PB's te houden, maar ook niet echt om ze te verbreken. Ik beschouw het als een klein eerbetoon aan de originele eigenaar voor het schenken van z'n account aan mij. =)

En met hoeveel van die PB's heb jij al samengewerkt??? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tja, het waren er maar 2. Een ervan had me van z'n vriendenlijst gegooid toen hij te weten kwam dat ik een andere speler was, en de andere is Deanodunit. Dus niet veel. xD

Ik snap je punt wel, maar zoals ik al zei: het is louter een eerbetoon aan de originele eigenaar van mijn kant uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er 1 dorp die ik ooit heb gekregen van een stoppende speler meer niet, hoe wil je dat ik daar tegen def als ik niet htuis ben om alles te dodgen. doe eens normaal man en pbg is nu dus bij deze verbroken ;)

En vjas je moet niet meteen huilen over wie de betere is bewijs nog maar dat je een stam zonder magic kan runnen die iets zal betekenen. wat ik leerde ooit van jouw had jij van hem.
 

DeletedUser

Guest
Lol, je hebt ook dorpen in het continent dat ernaast ligt. En je zei zelf dat je op meerdere dorpen werd aangevallen door die gast. :p

Ja, heb al gemerkt dat je me uit je vriendenlijst hebt verwijderd. :( Best zielig hoor, je krijgt 1 opmerking van me en je kicked me uit je vriendenlijst. Volgens mij kan je niet zo goed tegen een beetje kritiek? :rolleyes:

Wat wordt de volgende stap? Me aanvallen? :eek: :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 1 dorp in K89 en li zelf in K75 niet logisch om er snel os te krijgen he dus als je kritiek hebt zorg dat ie klopt ;)

ik kan tegen kritiek die klopt niet die niet klopt en als zwartmakerij is. vooral niet van pbg's en natuurlijk val ik je aan met dat ene dorp :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol, je hebt ook dorpen in het continent dat ernaast ligt. En je zei zelf dat je op meerdere dorpen werd aangevallen door die gast. :p

Ja, heb al gemerkt dat je me uit je vriendenlijst hebt verwijderd. :( Best zielig hoor, je krijgt 1 opmerking van me en je kicked me uit je vriendenlijst. Volgens mij kan je niet zo goed tegen een beetje kritiek? :rolleyes:

Wat wordt de volgende stap? Me aanvallen? :eek: :D

Misschien moet je in een soap gaan spelen ofzo?
Jeroen jij ook kappen.:p
 

DeletedUser4900

Guest
Ik heb er 1 dorp die ik ooit heb gekregen van een stoppende speler meer niet, hoe wil je dat ik daar tegen def als ik niet htuis ben om alles te dodgen. doe eens normaal man en pbg is nu dus bij deze verbroken ;)

En vjas je moet niet meteen huilen over wie de betere is bewijs nog maar dat je een stam zonder magic kan runnen die iets zal betekenen. wat ik leerde ooit van jouw had jij van hem.


Dat runnen lukt wel:p En of we wat betekenen zal de tijd ons leren
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 1 dorp in K89 en li zelf in K75 niet logisch om er snel os te krijgen he dus als je kritiek hebt zorg dat ie klopt ;)

ik kan tegen kritiek die klopt niet die niet klopt en als zwartmakerij is. vooral niet van pbg's en natuurlijk val ik je aan met dat ene dorp :rolleyes:

Nee, dat is geen zwartmakerij. Was gwn mijn mening.

*zucht* Natuurlijk val je me niet aan met dat ene dorp dummie :p Maar wel vanuit het continent er naast. Of je kan natuurlijk ook altijd aan luuksas vragen om een handje te helpen. Die heeft een mooi cluster dat niet zo ver van mij af ligt.

Mijn "kritiek" (zoals jij het noemt) klopt wel, aangezien je toen zelf zei dat je op meerdere dorpen werd aangevallen door die gast (weet niet meer wie), dus dan zal ik vast wel in K75 ondersteund hebben aangezien je zelf zegt dat je maar 1 dorp in K89 hebt? :rolleyes:


Misschien moet je in een soap gaan spelen ofzo?
Jeroen jij ook kappen.:p

[sarcasme=on]w00t!! Grappig!! :p Haha!! :D[sarcasme=off]

:rolleyes:
 

DeletedUser12258

Guest
Ik heb er 1 dorp die ik ooit heb gekregen van een stoppende speler meer niet, hoe wil je dat ik daar tegen def als ik niet htuis ben om alles te dodgen. doe eens normaal man en pbg is nu dus bij deze verbroken ;)

En vjas je moet niet meteen huilen over wie de betere is bewijs nog maar dat je een stam zonder magic kan runnen die iets zal betekenen. wat ik leerde ooit van jouw had jij van hem.


Ik had geen PB met jou, en je bent het niet waard om aan te vallen, jij bent geen vriend want jij gooit alle info op tafel.
Wees trots 'vriend'
PS magic heeft die dingen ook van iemand moeten leren? Zoals iedereen wel iemand nodig heeft, maar mij hoor je niet zeggen dat ik beter ben dan magic, en ik maak hem hier niet zwart.
Groot verschil.
 
Reactiescore
2.493
~Phoe is gevallen, daar is inmiddels genoeg over kunnen nagediscussieerd worden. Waar de discussie nu naartoe gaat is nergens en dus volgt ook het slotje.

Groetjes,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan