Kwestie van uren, dagen, of weken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zo ik kom weer eens onder mijn steen vandaan...en lees ik dit.

Het is hilarisch hoe jullie elkaar proberen belachelijk te maken, maar ik zal dan ook eens mee doen.

ik denk dat deano een heel goed argument geeft, de spelers zijn niet gehaat, maar hoe het werd georganiseerd werd door de (ex)spelers niet gewaardeerd.

Maar wat mij opvalt is wel dat mensen die je normaal gesproken nooit echt hoort, en nu in alias zitten met grootspraak komen( de spelers weten wie ik bedoel). En dat is zo triest! Want je wordt niet ineens beter als je van stam wisselt. Je blijft nog steeds dezelfde (edel)voer voor de mensen ook al zit je in alias pks of zelfs opus.

Hou het simpel en realiseer dat wanneer mensen tw beu zijn ze gewoon op deleten drukken. Dus dan ben je niet gelijk noob zoals onze grote vrienden uit Alias en Amokro vinden.

Hierbij kruip ik weer onder mijn steen en ga ik nadenken waarom ik nog tw speel.

mvg, El diablo88

ps. problemen met mijn zinsbouw/spellingsfouten stuur een mail en dan delete ik hem met plezier:eek:
 
Reactiescore
661
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me NIET aangesproken voel diablo, ik stel me steeds nederig op, ook nu ik in Alias zit. Wie je dan wel bedoelt weet ik niet want heel veel grootspraak heb ik nog niet gelezen. Maar ik zit dan bijna evenveel onder de denkbeeldige steen als jij, kom dus misschien daardoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me NIET aangesproken voel diablo, ik stel me steeds nederig op, ook nu ik in Alias zit. Wie je dan wel bedoelt weet ik niet want heel veel grootspraak heb ik nog niet gelezen. Maar ik zit dan bijna evenveel onder de denkbeeldige steen als jij, kom dus misschien daardoor.


jij hoort er ook niet bij ;). maar deze personen weten wel wie ik bedoel.
 

DeletedUser

Guest
Deano jij moet niet zeuren, je hebt best een lastige naam, al weet ik wel dat het deano dun it is >.<

Het is simpel met copy paste dus zelfs hij zou het moeten kunnen. Ik verdraag veel van de juiste personen als ze de juiste redenen hebben maar als je al 2 jaar in hetzelfde continent ligt nee, niet van noobs ;)
 

DeletedUser12258

Guest
Ligt er aan wat jij onder noobs ziet... Ik heb jou veel bij moeten brengen :)
Dus vertel mij de definitie van 'Noob'
 
Reactiescore
661
Heu, je mag mijn naam gebruiken in die definitie maar het moet niet persé.

:confused:
 

DeletedUser12258

Guest
Heu, je mag mijn naam gebruiken in die definitie maar het moet niet persé.

:confused:

Van jou weet ik dat je kan spelen, haal je zelf niet zo naar beneden, Ik vind jou een goede speler, wat sommige andere spelers vinden kan me niets schelen, Jij kan spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ligt er aan wat jij onder noobs ziet... Ik heb jou veel bij moeten brengen :)
Dus vertel mij de definitie van 'Noob'

Ik heb van jouw wat geleerd ja maar heb dat al ff geleden kunnen verbeteren door met donatello om te gaan, maar dat wil niet zeggen dat jij veel beter bent dan mij. Ik speelde anders en voor mij werkt die methode nog steeds het beste.

Maar het valt me tegen dat je nu zo erg wamzor verdedigd ipv hem zelf aan het woord te laten.

Wat ik een noob vind is iemand die komt uithuilen als hij alleen wordt achter gelaten door zn maatje en dan een stam opricht die phoe2 is terwijl hij eerst ook tegen diezelfde spelers wilde vechten.:rolleyes:
 

DeletedUser22704

Guest
Is het een kwestie van uren dagen of weken tot dat W1 hier es op houd met de aandacht van zichzelf weg te werken door Phoe maar af te kraken. Kom op zeg als iemand met een spel stopt gaat het alleen diegene iets aan. Als jullie willen stoppen moet heel W1 dan ook maar tegen jullie beginnen, want smoesjes kan je altijd verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb van jouw wat geleerd ja maar heb dat al ff geleden kunnen verbeteren door met donatello om te gaan, maar dat wil niet zeggen dat jij veel beter bent dan mij. Ik speelde anders en voor mij werkt die methode nog steeds het beste.

Daar wil ik ook wel uitleg van :eek:
 

DeletedUser

Guest
Van jou weet ik dat je kan spelen, haal je zelf niet zo naar beneden, Ik vind jou een goede speler, wat sommige andere spelers vinden kan me niets schelen, Jij kan spelen :)

Het is tenminste beter dan de arrogantie van sommige andere spelers ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is tenminste beter dan de arrogantie van sommige andere spelers ;)

Ik vind dat mensen hier te snel vinden dat iemand arrogant is. Als de trainer van AC Milan zegt dat ze beter zijn dan een club uit de 4e klasse zondag amateurs, is hij dan arrogant? Als een club net heeft gewonnen van een andere club en ze zeggen dat zij beter waren, zijn ze dan arrogant? Ik vind van niet.

Zo is het ook in TW. Alleen hier worden die mensen arrogant genoemd.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat mensen hier te snel vinden dat iemand arrogant is. Als de trainer van AC Milan zegt dat ze beter zijn dan een club uit de 4e klasse zondag amateurs, is hij dan arrogant? Als een club net heeft gewonnen van een andere club en ze zeggen dat zij beter waren, zijn ze dan arrogant? Ik vind van niet.

Zo is het ook in TW. Alleen hier worden die mensen arrogant genoemd.

Ik heb het ook niet over iedereen die zichzelf goed vind, ik weet ook wel dat iemand als Amokro gewoon 1 van de beste spelers van W1 is.
Je hebt alleen ook van die mensen die niks bewezen hebben en toch doen alsof ze goed zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat slaat nergens op (van de wedstrijd) als je het vergelijkt met een oorlog dan is de winaar toch ook niet altijd terecht ? Counteren kan ook in beide situatie's.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik een noob vind is iemand die komt uithuilen als hij alleen wordt achter gelaten door zn maatje en dan een stam opricht die phoe2 is terwijl hij eerst ook tegen diezelfde spelers wilde vechten.:rolleyes:

Uhm? Dit word meestal niet gezien als noob maar toch vraag ik me af of je het nu over mij hebt want deze situatie ken ik me eigenlijk niet echt herrinderen dus vertel deanudit?
 

DeletedUser12258

Guest
Stop met schelden, Wamzor heeft mij niets gevraagd, wat jij hier allemaal rondbezuind vind ik belachelijk, jij kan zeker niet tippen aan mij als je dat soms denkt deano -___- , Dus als je echt grootpraat wil doen, speel tegen mij 1 op 1 ;) dus ga niet de wijsneus uithangen, en wat betreft 'skills' Hoef je ook niets te zeggen, want internen kan iedereen, en wamzor heeft best wat laten zien aan mij, En over verdedigen gesproken, is het niet normaal dat stamleden elkaar beetje helpen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb van jouw wat geleerd ja maar heb dat al ff geleden kunnen verbeteren door met donatello om te gaan, maar dat wil niet zeggen dat jij veel beter bent dan mij. Ik speelde anders en voor mij werkt die methode nog steeds het beste.

Maar het valt me tegen dat je nu zo erg wamzor verdedigd ipv hem zelf aan het woord te laten.

Wat ik een noob vind is iemand die komt uithuilen als hij alleen wordt achter gelaten door zn maatje en dan een stam opricht die phoe2 is terwijl hij eerst ook tegen diezelfde spelers wilde vechten.:rolleyes:

Nou, aangezien je een PB van me bent zal ik het aardig houden. xD

Maar als ik me niet vergis had jij een tijdje geleden OS nodig in K87, terwijl ik daar pakken kleiner ben dan jij, EN daar komt nog eens bovenop dat je ook OS aan luuksas had gevraagd als ik het me goed herinner. Komt op die 2 feiten nog eens bovenop dat je aangevallen werd door een noob die belachelijke clears stuurde. Dus als jij die aanvallen niet eens kon blocken met je eigen troepen werken je speelmethodes blijkbaar toch niet zo echt goed.

Dus ik denk niet dat je echt veel reden hebt om vjas een noob te noemen. =)

Dat is mijn mening. No offence natuurlijk. ;p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan