Kwestie van uren, dagen, of weken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik heb ook maar op 2 weken gestemt...

succes jongens en meisjes van ~phoe, jullie gaan het nodig hebben...

als jullie het nog een half jaar halen, dan zeg ik nooit meer een slecht woord over jullie ;)
 

DeletedUser

Guest
24b0kfq.png


Neeh jij bent bevorderend voor het gesprek:eek:
Ik heb gister op 2 weken gestemd maar denk door deze houding van de rest van tw dat ze het toch wel volhouden om de eer :)
 
Reactiescore
661
ik gok ook op 2 weken
 

DeletedUser

Guest
Ik gok ook 2 weken maar ik denk toch dat ze het langer vol houden voor de eer! :confused:
 
Reactiescore
661
nah
lijkt me niet logisch
2 weken is de max

wanneer zijn ze deze poll begonnen
kan die ene brillie al eens beginnen rekenen

of is er een pro met een mega super tw computer met een aantal exra programma's en autoklikkers, massarecruiters, autotaggers, farmtools die ff zijn machine in gang kan zetten om binnen de illegale tijd van 150ms uit te rekenen hoe lang ze het nu al volhouden

lol

lijkt wel een beetje op monopoly spelen met een printer die het geld voor jezelf afprint
zo kan je niet verliezen

nah

2 weken max
 

DeletedUser16996

Guest
ja joh we mogen elkaar allemaat niet in phoenix, maar toch blijven we bijelkaar voor de eer(A)

denk na...
 

DeletedUser16996

Guest
lang genoeg om dit iniedergeval te weten,
maar niet in phoenix zitten en wel zo'n poll openen
bezit je te weinig "kennis" om zoiets doms te beweren.
 

DeletedUser

Guest
lang genoeg om dit iniedergeval te weten,
maar niet in phoenix zitten en wel zo'n poll openen
bezit je te weinig "kennis" om zoiets doms te beweren.

Zo dom is het niet, aangezien 80% ex Obius is, en we weten allemaal wat daarmee gebeurde toen ze onder vuur lagen nietwaar?
~phoe is in een maand tijd 300 dorpen kwijt geraakt, jullie zogenaamde "leiders" raken dorpen kwijt alsof het niks is.

Ik snap de poll dus volledig.
 

DeletedUser3222

Guest
dan zijn jullie in mijn ogen veeeel te onervaren. heb je ook gekeken WAAR de dorpen verloren gaan.
een groot deel is verloren gegeaan miden het cluster van mr x, en het zou dus enorm dom zijn deze dorpen te proberen houden... en dan zou de rest van de wereld natuurlijk wel die dorpen proberen houden...
dat is volkomen nutteloos. maargoed, mijn mening is gegeven.
ga er maar opnieuw tegenin
 

Deleted User - 25290

Guest
dan zijn jullie in mijn ogen veeeel te onervaren. heb je ook gekeken WAAR de dorpen verloren gaan.
een groot deel is verloren gegeaan miden het cluster van mr x, en het zou dus enorm dom zijn deze dorpen te proberen houden... en dan zou de rest van de wereld natuurlijk wel die dorpen proberen houden...
dat is volkomen nutteloos. maargoed, mijn mening is gegeven.
ga er maar opnieuw tegenin

Misschien hadden jullie minder moeten internen en dus zorgen dat die clusters niet door elkaar heen komen?
 

DeletedUser

Guest
dan zijn jullie in mijn ogen veeeel te onervaren. heb je ook gekeken WAAR de dorpen verloren gaan.
een groot deel is verloren gegeaan miden het cluster van mr x, en het zou dus enorm dom zijn deze dorpen te proberen houden... en dan zou de rest van de wereld natuurlijk wel die dorpen proberen houden...
dat is volkomen nutteloos. maargoed, mijn mening is gegeven.
ga er maar opnieuw tegenin

Aangezien dit spel draaid om veroveren, en houden wat je veroverd is een degelijk cluster gewenst, ik zie in phoe iedereen kriskras door elkaar liggen, waardoor je al snel kwetsbaar bent als er iemand je stam verlaat.
Havik verliest er 200 aan jullie front, zeker ook dom om ze te proberen te houden?

Volgens mij is dat onervaren.
 

DeletedUser

Guest
dan zijn jullie in mijn ogen veeeel te onervaren. heb je ook gekeken WAAR de dorpen verloren gaan.
een groot deel is verloren gegeaan miden het cluster van mr x, en het zou dus enorm dom zijn deze dorpen te proberen houden... en dan zou de rest van de wereld natuurlijk wel die dorpen proberen houden...
dat is volkomen nutteloos. maargoed, mijn mening is gegeven.
ga er maar opnieuw tegenin

Alleen deze houding al, Als stam is het doel om dorpen te winnen niet te verliezen ongeacht waar ze liggen. Een hulp daar bij is een goed cluster, waar jullie naar mijn mening ook niet aan voldoen dus eigenlijk is het logisch waarom jullie als onervaren worden gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan