Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Deleted User - 487925159

Guest
Inderdaad update? Ice krijgt klappen en Gods bg Zlatan is foetsie
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
We hebben de afgelopen anderhalve maand een mod in opleiding gehad, maar die heeft de proefperiode niet gehaald. Het zou me niets verbazen als er binnenkort weer een call for mods komt.

Tis dat ik nog een jaar moet wachten om een sollicitatie te kunnen gooien ( :( ) maar weet zeker dat ik beter zou kunnen modden dan de mods hier :eek:.

Maar komaan Duncan. Op fora als W63 ging het vaak behoorlijk ver als het ging over spam of offtopic gedoe. Daar gerust handelen. Maar als hier gewoon ff een joke wordt gemaakt over Martijn, why not? Je kunt posts gaan verwijderen maar is beetje confusing om random nu 1 offtopic post te verwijderen en verder nooit?

Moet er een aparte topic aangemaakt worden waar mensen Martijns zangkunsten kunnen complimenteren dan?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tis dat ik nog een jaar moet wachten om een sollicitatie te kunnen gooien ( :( ) maar weet zeker dat ik beter zou kunnen modden dan de mods hier :eek:.

Maar komaan Duncan. Op fora als W63 ging het vaak behoorlijk ver als het ging over spam of offtopic gedoe. Daar gerust handelen. Maar als hier gewoon ff een joke wordt gemaakt over Martijn, why not? Je kunt posts gaan verwijderen maar is beetje confusing om random nu 1 offtopic post te verwijderen en verder nooit?

Moet er een aparte topic aangemaakt worden waar mensen Martijns zangkunsten kunnen complimenteren dan?

Het gaat er meer om dat de grappen al zovaak voorbij zijn gekomen en het totaal niet in de discussie thuishoorde.

En nee, een apart topic is ook niet de bedoeling hè.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het gaat er meer om dat de grappen al zovaak voorbij zijn gekomen en het totaal niet in de discussie thuishoorde.

En nee, een apart topic is ook niet de bedoeling hè.

Ja omdat die grappen leuk blijven? Haal het plezier niet weg bij de mensen. Martijn als soort van karikatuur op het AF kan ik wel waarderen.

Dingen die niet bij de discussie thuishoren zie je wel vaker, hoort er gewoon bij?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja omdat die grappen leuk blijven? Haal het plezier niet weg bij de mensen. Martijn als soort van karikatuur op het AF kan ik wel waarderen.

Dingen die niet bij de discussie thuishoren zie je wel vaker, hoort er gewoon bij?

Grappen zijn leuk als ze niet constant op de persoon zijn. Het is leuk voor jou, omdat jij het doelwit niet bent. Als Martijn er zelf ook om kan lachen was het prima geweest, maar dat is niet zo.

Dus we mogen jou ook gewoon weer dikke stabber noemen?

Alsjeblieft niet Inge :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Grappen zijn leuk als ze niet constant op de persoon zijn. Het is leuk voor jou, omdat jij het doelwit niet bent. Als Martijn er zelf ook om kan lachen was het prima geweest, maar dat is niet zo.

Ja lokt 'ie zelf uit met z'n post richting Mp volgens mij. Maarbon.
 
Reactiescore
853
9c0cd996b75a729bc2b0db00c7c4ee77.png

 
Reactiescore
3.586
Verlagen tot hetzelfde niveau is ook erg moeilijk. Stel 2 personen (persoon A en persoon B) hebben nog nooit iets verkeerds gedaan.

Persoon A zegt tegen persoon B dat hij een kneusje is.

Persoon B zegt vervolgens als tegenreactie dat persoon A een kneusje is.

Wat is het verschil tussen deze 2? Persoon A beledigd iemand die nog nooit wat verkeerds gedaan heeft, terwijl persoon B andere mensen, die nog niets verkeerds hebben gedaan zit te beledigen.

Dat is niet verlagen tot iemand zijn niveau want je handelt niet hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Verlagen tot hetzelfde niveau is ook erg moeilijk. Stel 2 personen (persoon A en persoon B) hebben nog nooit iets verkeerds gedaan.

Persoon A zegt tegen persoon B dat hij een kneusje is.

Persoon B zegt vervolgens als tegenreactie dat persoon A een kneusje is.

Wat is het verschil tussen deze 2? Persoon A beledigd iemand die nog nooit wat verkeerds gedaan heeft, terwijl persoon B andere mensen, die nog niets verkeerds hebben gedaan zit te beledigen.

Dat is niet verlagen tot iemand zijn niveau want je handelt niet hetzelfde.

Enige wat ik hier uit haal is dat het onmogelijk is om te verlagen naar jouw niveau met zulke posts?
 

DeletedUser7072

Guest
Verlagen tot hetzelfde niveau is ook erg moeilijk. Stel 2 personen (persoon A en persoon B) hebben nog nooit iets verkeerds gedaan.

Persoon A zegt tegen persoon B dat hij een kneusje is.

Persoon B zegt vervolgens als tegenreactie dat persoon A een kneusje is.

Wat is het verschil tussen deze 2? Persoon A beledigd iemand die nog nooit wat verkeerds gedaan heeft, terwijl persoon B andere mensen, die nog niets verkeerds hebben gedaan zit te beledigen.

Dat is niet verlagen tot iemand zijn niveau want je handelt niet hetzelfde.

Maakt allemaal niet uit, als Martijn een melding aan het tw team heeft gemaakt dan heeft duncan geen andere keus dan de regels te handhaven ipv ze te gedogen zoals elke gezonde mod zou doen als zoiets geen melding krijgt. Op dat punt wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven.

Grappen zijn leuk als ze niet constant op de persoon zijn. Het is leuk voor jou, omdat jij het doelwit niet bent. Als Martijn er zelf ook om kan lachen was het prima geweest, maar dat is niet zo.

Ach ach wat naar zeg, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Mensen hebben ook wel eens onaardige dingen tegen mij gezegd, en ik leef nog steeds. Als je een hele stam kneusjes en stabbers noemt dan moet je niet raar staan te kijken als mensen iets terug zeggen, heel simpel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Maakt allemaal niet uit, als Martijn een melding aan het tw team heeft gemaakt dan heeft duncan geen andere keus dan de regels te handhaven ipv ze te gedogen zoals elke gezonde mod zou doen als zoiets geen melding krijgt. Op dat punt wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven.

Dat is ook wel wat er vaak gebeurt ja, dat er net iets strenger naar posts wordt gekeken als deze gemeld worden, aangezien er dan toch nadruk op gelegd wordt. En de rest kijkt mee.

Ik weet ook dat ik best kan verbeteren hier en daar en dat durf ik ook toe te geven. Maar dat moet dan wel op een normale manier.
 
Reactiescore
1.075
Het gaat er meer om dat de grappen al zovaak voorbij zijn gekomen

Ik heb dit serieus al vaker bij mods zien voorbij komen.
Dit lijkt me vooral een debiele richtlijn, oh ik heb dat grapje al zoovaak gezien, ik delete het maar :p
 
Reactiescore
32
(run)
 
Bovenaan