Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
376
Als sporadische co-speler van Mathieu kan ik wel degelijk bevestigen wat Mathieu doet voor het acc en dat dit zogenaamde project onder geen enkele vorm tot runnen beschouwd kan worden. Groetekes
 
Reactiescore
735
Dat gaat over de stam als algemeen, toch wel een verschil al ga je een bepaalde speler persoonlijk aanvallen. Vooral het erbij betrekken van priveberichten waar in prive zaken worden aangehaald vind ik toch wel kwalijk, je zal het maar nodig hebben om iemand de grond in te trappen.

Vooral omdat jullie niet weten hoe de situatie is intern, maar toch al de conclusies paraat hebben. Jammer weer en dan vooral nog de argumentatie waarop constant naar de ander gewezen wordt. Begin bij jezelf zou ik zegen.
Ik ben geen voorstander van Skype berichten openbaar, maar je moet het niet zwaarder gaan maken dan het is, want erg spannend of privé zijn de geposte berichten niet ;)
 

DeletedUser78434

Guest
Als sporadische co-speler van Mathieu kan ik wel degelijk bevestigen wat Mathieu doet voor het acc en dat dit zogenaamde project onder geen enkele vorm tot runnen beschouwd kan worden. Groetekes

In onze W62 groep, zitten 3 vijandelijke accounts en 1 oud bespeeld account door Mathieu.

Alle vijanden van Mathieu hebben bij alle vormen van incomings, te horen gekregen dat Mathieu zo druk was met school.
Op Sick, toen wij 13 dorpen verloren en 4k incjes kregen, en Mathieu er die week veel zou zijn. Had hij plots ineens toch een week iets belangrijks op school en totaal onbereikbaar. Toen Sick er weer bovenop was, en geen incjes, toen was hij er weer.

Nu Ice, een groot aantal incjes krijgt, heeft hij toevallig weer een project.

Dat hij zijn best doet, dat wil ik ook niet ontkennen. Maar dit houd blijkbaar op, wanneer hij een grote aanval krijgt.

W60 heeft hij 3 kansen gehad, 3 keer is hij van het account verdwenen. Niet zo gek toch dat hij belachelijk wordt gemaakt;)
 
Reactiescore
1.278
In onze W62 groep, zitten 3 vijandelijke accounts en 1 oud bespeeld account door Mathieu.

Alle vijanden van Mathieu hebben bij alle vormen van incomings, te horen gekregen dat Mathieu zo druk was met school.
Op Sick, toen wij 13 dorpen verloren en 4k incjes kregen, en Mathieu er die week veel zou zijn. Had hij plots ineens toch een week iets belangrijks op school en totaal onbereikbaar. Toen Sick er weer bovenop was, en geen incjes, toen was hij er weer.

Nu Ice, een groot aantal incjes krijgt, heeft hij toevallig weer een project.

Dat hij zijn best doet, dat wil ik ook niet ontkennen. Maar dit houd blijkbaar op, wanneer hij een grote aanval krijgt.

W60 heeft hij 3 kansen gehad, 3 keer is hij van het account verdwenen. Niet zo gek toch dat hij belachelijk wordt gemaakt;)

Grote vriend lees je wel? Ik zie hier van MP-leden alleen maar positiviteit over Mathieu, ga ergens anders je gal spuwen zou ik zeggen. Ik als buur van Mathieu weet denk we iets beter dan jij of Mathieu actief en gemotiveerd speelt momenteel als hij incs ontvangt of juist niet wat jij beweerd. Prima dat jij negatieve ervaringen met hem gehad hebt, maar het hoeft niet te betekenen dat dat nu ook speelt.

Een iets voorbarige conclusie helaas van jou gevolgd door de zwartmaak roedel van Gods, jammer dat het weer zo moet. Al kan je het niet aan om oorlog updates te maken zonder over te gaan op persoonlijke beledigingen heb ik liever dat de volgende keer een ander persoon deze taak op zich neemt. Al ga je dan toch over op de persoonlijke beledigingen, iets wat ik betreur, zorg dan tenminste dat je researche gedaan hebt.
 
Reactiescore
1.278
Ik ben geen voorstander van Skype berichten openbaar, maar je moet het niet zwaarder gaan maken dan het is, want erg spannend of privé zijn de geposte berichten niet ;)

Nee hoor waar je in reallife mee bezig bent is absoluut niet prive:confused:. Dat het niet zo spannend is betekent niet dat je het maar klakkeloos mag openbaren.
 
Reactiescore
1.278

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nooit sarcasme over jezelf maken voordat anderen het expres serieus proberen te nemen :D
 
Reactiescore
246
wat een vermakelijke topic om te lezen is precies de elite tegen het gewone volk als je het zo leest (of miss proberen sommige dit zo te maken :confused:).
Wel leuk voor een buitenstaander.
 
Reactiescore
1.278
Bedoel je zelfkennis?

Nee ik bedoel geheel wat anders.... maar bedankt in ieder geval mevrouw de NL docent. Voor de rest ook erg relevant.
 
Reactiescore
1.278
Heb mijzelf weer uitermate goed vermaakt:biggrin:
Jullie bijten goed vandaag

Denk toch echt dat er gesabbeld wordt aan het aas en bij het optrekken van de hengel geen vis te bekennen is hoor Inge:D. Nooit te vroeg denken dat je binnen bent haha.
 

DeletedUser78434

Guest
Grote vriend lees je wel? Ik zie hier van MP-leden alleen maar positiviteit over Mathieu, ga ergens anders je gal spuwen zou ik zeggen. Ik als buur van Mathieu weet denk we iets beter dan jij of Mathieu actief en gemotiveerd speelt momenteel als hij incs ontvangt of juist niet wat jij beweerd. Prima dat jij negatieve ervaringen met hem gehad hebt, maar het hoeft niet te betekenen dat dat nu ook speelt.

Een iets voorbarige conclusie helaas van jou gevolgd door de zwartmaak roedel van Gods, jammer dat het weer zo moet. Al kan je het niet aan om oorlog updates te maken zonder over te gaan op persoonlijke beledigingen heb ik liever dat de volgende keer een ander persoon deze taak op zich neemt. Al ga je dan toch over op de persoonlijke beledigingen, iets wat ik betreur, zorg dan tenminste dat je researche gedaan hebt.

Ik spuw geen gal, als er iemand in de afgelopen 3 werelden die die gespeeld heeft, 58, 60 en 62 is hij 5 maal runned (minimaal), dat hij op school zit, so be it. Maar, als je elke keer toevallig toetsen hebt bij incjes, zit een luchtje aan. Er is een patroon te zien dat hij bij groter wordende accounts altijd last heeft van drukte bij incs. Zijn het kleine accounts en starts, is hij er 20 uur per dag.

Het is gewoon een confirmed runner. Accepteer dat.
 
Bovenaan