Knapste TWster 2015

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Glenn heeft altijd gelijk toch?
 

DeletedUser72524

Guest
Kging zeggen net als jij en stefan maar das eerder stefan, de grote broer die constant probeert van dat klein rotbroertje af te komen maar waar dat broertje constant blijft volgen.

Goede vergelijking, een alternatieve vergelijking bij Heterob en Stefan is om ze te vergelijken met een gay koppel, waar Stefan nog moeite heeft om publiekelijk uit de kast te komen voornamelijk tegenover vrienden en familie.
 
Reactiescore
770
ma wtf sander jij gaat echt te ver. gelukkig heb ik geen homoseksuele fantasietjes over tw'ers zoals jij hebt :) oeeee die zit
 
Reactiescore
770
pijnlijk pijnlijk ai ai
 

DeletedUser72524

Guest
ma wtf sander jij gaat echt te ver. gelukkig heb ik geen homoseksuele fantasietjes over tw'ers zoals jij hebt :) oeeee die zit

Ja dat is wel een goede comeback! Ik ben trots op je, stalov! Wanneer gaan we daten?
 
Reactiescore
770
Ja dat is wel een goede comeback! Ik ben trots op je, stalov! Wanneer gaan we daten?

Khoef niet te daten met je je bent mijn type niet :oops:

Typisch Rob he. Met de al wat je zegt ben je zelf comeback komen en dan denken dat hij je ferm gedist heeft :D

onzin ik verdedig me met goeie dissen zoals jullie mij altijd ten eerste aanvallen met dissen die jullie zo uit de mouw schudden :dislike: o_O
 

DeletedUser72524

Guest
Aah daar zit je al verkeerd, 2 van de 3 eigenschappen kloppen niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
goed hoor ben op goeie weg
 
Reactiescore
770
hahaha en gij op de trein naar Lichtervelde
 

DeletedUser72524

Guest
Hij heeft via spelpunt.nl al langer dan 15 minuten met het vrouwelijk geslacht gepraat, althans iemand die zich voor deed als een vrouw.
 
Reactiescore
770
een foto van jou dan dus westkippeke? :oops::oops:
 
Reactiescore
770
hahahaha gast wtf kstuur je geen pms dan enkel gebraden kippetjes :)

kben blobbe ben dik geworden van kipjes te eten en daar heb ik geen dieet op ;)
 
Bovenaan