Knapste TWster 2015

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik weet dat het een traditie is dat de winnaar van de mannen editie het topic opent... echter nadat ik hem er al op wees (drokz) is dit nog steeds niet gebeurd.

En aangezien ik de dames van dit forum het ook gun dat een van hun zich DE knapste mag noemen wil ik ze zeker deze gelegenheid geven. Zeker omdat er de laatste tijd wat dames hier posten zou het leuk zijn om wat nieuwe gezichten hier te zien, goed voor de community ook! :)

De jury zal denk ik bestaan uit de top 5 van de huidige manneneditie, maar als mensen uit die top 5 niet willen kunnen we mensen in de jury zetten die zich wellicht aanmelden.

Aangezien het een 'miss' wedstrijd is zullen we puur om uiterlijk beoordelen, innerlijk beoordelen doen we in de "wat vind je van" topics (moet binnenkort ook maar eens worden gestart?!).

Je mag je fotos hier sturen, of als je echt je privacy wil beschermen kan dit via pm (maar natuurlijk liever niet!).

Een deadline geven doe ik niet, ik wil eerst maar eens zien dat wat vrouwen het nu wel eens aandurven een foto in te sturen. Vooral de jurerende vrouwen van de mannen editie zouden dit moeten doen, toon wat lef dames!!! Zodra we genoeg inzendingen hebben stel ik een deadline.

ALs laatste vraag ik om dit topic niet ten prooi te laten vallen aan spam, discussies die het vrouw zijn van anderen ten twijfel trekken of andere onsmakelijke posts. (ik hoop dan ook dat deze posts worden verwijderd door de moderators hier).

Let the games begin!
 

DeletedUser16768

Guest
Het vorige topic is niet voor niets gesloten Calamus.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Het vorige topic is niet voor niets gesloten Calamus.

Dat lag vooral aan de openingspost ben ik bang, dat begon al niet serieus en dat zou ik als vrouw ook niet meedoen. Laten we het een kans geven roy, vorige jaren lukt het wel gewoon. Laten we de traditie niet opgeven...
 

DeletedUser

Guest
Ik zal dit even aankijken, bij onzin gaat het topic dicht. Succes!
 

DeletedUser34772

Guest
je kids zien er nog best jong uit voor hun leeftijd
 
Reactiescore
770
Ik ben jurylid van sympathiekste speler gr en Lurens voor de leukste foto.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Leuke fotos! Mooie 1e inzending
 

DeletedUser73803

Guest
ij als y schrijven is toch wel echt het toppunt van luiheid, mijn god.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ze is zuid afrikaanse, sukkel
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Haha oke oke, en maakt niet uit ik vind dat zuid afrikaande taaltje wel grappig wel
 

DeletedUser73803

Guest
yKVXQQf.png

Maar oke, zal wel :p
 

DeletedUser75561

Guest
gaan we weer met die foto's :confused:

Nog niet erg genoeg dat dit al bij de jongens bestaat, :D
 

DeletedUser1435

Guest
zo knap als jolien hebben we vooralsnog nog niet gezien

groetjess
 
Bovenaan