Knapste TWster 2015

DeletedUser64057

Guest
Ik stem op angelino

Ik schrijf me trouwens ook in:

Troll.png

Mooi gezicht toch hé

Door deze begin ik wel te twijfelen, ik wou vooralsnog op korp stemmen maar nu:confused:
 

DeletedUser58575

Guest
haha iemand is hier beetje op haar teentjes getrapt dat ik zeg dat ik niet op haar zal stemmen?

Doe maar je tiara af prinsesje :) je ego heeft een barstje.

Volgens mij is er idd iemand op haar teentjes getrapt :)
 
Reactiescore
770
onzin ik doe normaal?

gaar
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75939

Guest
Volgens mij ben jij degene die hier op zijn tenen getrapt is aan je reactie te zien.
En wat maakt mij deze stemming uit ?
Zoals je mijn reactie ziet staat er duidelijk dat ik dit enkel deed omdat ze me dat vroegen.
Dus je argument trekt op niet veel... Misschien besteed je je tijd beter aan nuttige dingen dan achter je pc'tje te verschuilen.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt zo weinig humor je moet wel een echte vrouw zijn ja.

Serieus, je bent zó boos op Rob die nauwelijks wat kwaads opmerkt over je. Je bent toch ook niet een vaste gast hier? Logisch dat je in twijfel wordt getrokken, aangezien goed uitziende vrouwen hier op dit forum de laatste jaren op 1 hand te tellen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Je hebt zo weinig humor je moet wel een echte vrouw zijn ja.

Serieus, je bent zó boos op Rob die nauwelijks wat kwaads opmerkt over je. Je bent toch ook niet een vaste gast hier? Logisch dat je in twijfel wordt getrokken, aangezien goed uitziende vrouwen hier op dit forum de laatste jaren op 1 hand te tellen zijn.

Laatst bewerkt door moeder gans

wat zou daar echt hebben gestaan :ram:
 
Reactiescore
770
Dus je argument trekt op niet veel... Misschien besteed je je tijd beter aan nuttige dingen dan achter je pc'tje te verschuilen.

argument die niet veel trekt en mij verschuilen achter de pc haha klassiekertje deze kaart wordt ook elke discussie getrokken kzou er een eigen Godwin-law van kunnen maken. :boer::boer::eek:

fight me irl 1v1 i stomp u kiddo u death

Je hebt zo weinig humor je moet wel een echte vrouw zijn ja.

Serieus, je bent zó boos op Rob die nauwelijks wat kwaads opmerkt over je. Je bent toch ook niet een vaste gast hier? Logisch dat je in twijfel wordt getrokken, aangezien goed uitziende vrouwen hier op dit forum de laatste jaren op 1 hand te tellen zijn.

haha naegel op den kopf
 
Laatst bewerkt:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
770
ONBEWEZEN !!

heel veel bewijs zelfs dat ik een hetero ben ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nobody cares!!
 

DeletedUser73204

Guest
Je hebt zo weinig humor je moet wel een echte vrouw zijn ja.

Eeeeeej!,echt weer een mannen antwoord.......:p

en de homootjes zijn ook weer eens het klosje....... terwyl er toch genoeg heterootjes zijn die eigenlijk stiekem homootjes zijn, en dat geef ook nie. Het is geen ziekte ofzo
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Eeeeeej!,echt weer een mannen antwoord.......:p

en de homootjes zijn ook weer eens het klosje....... terwyl er toch genoeg heterootjes zijn die eigenlijk stiekem homootjes zijn, en dat geef ook nie. Het is geen ziekte ofzo

ik ben wel beetje homo en weet dat het geen ziekte is.... maar ht voelt wel soms zo

kan jij me er niet van afhelpen ? :)
 
Bovenaan