Katapulten

DeletedUser74552

Guest
wat een sneue boel. Ik hoop het zelf nooit mee te maken :).
 

DeletedUser78168

Guest
Há die Niels,

Leuk dat je mijn naam hier noemt. Misschien zou je er goed aan doen om dan wel gelijk álles te vertellen. Ik kan het me niet precies meer herinneren, maar het klopt inderdaad dat ik een keer een maatje die toen de tijd bij mij op school zat een aantal mensen heb laten ddossen tijdens een barbaren ronde. Als je team aan alle kanten gestabt word en (waar het me vooral om ging) je familie word uit gemaakt voor dingen die ik hier niet eens durf te benoemen, dan ben je bij mij een paar stapjes te ver gegaan. Er zijn grenzen. Zou het in een zelfde situatie zo weer doen.
 
Reactiescore
1.094
Hoe moet ik dit opvatten dan? Je hebt een strafbaar feit laten plegen over een spelletje en een beetje gescheld naar je familie door een stel pubers ? Ik oordeel niet maar het geeft toch wel wat vraagtekens.
 

DeletedUser78168

Guest
Hoe moet ik dit opvatten dan? Je hebt een strafbaar feit laten plegen over een spelletje en een beetje gescheld naar je familie door een stel pubers ? Ik oordeel niet maar het geeft toch wel wat vraagtekens.

Als ik al niet zo lekker in m'n vel zit, en er vervolgens hard word uitgehaald naar recent overleden familie leden; ja dan ben ik daar bereid een strafbaar feit om te plegen, als je dat zo wilt noemen. En inderdaad precies wat je zegt; een spelletje. Ik vind een half uurtje niet op je favoriete online spelletje kunnen bij lange na niet opwegen tegen zulke uitlatingen.
 
Reactiescore
661
Klopt, je moet je niet laten doen.
 

DeletedUser75892

Guest
Als ik al niet zo lekker in m'n vel zit, en er vervolgens hard word uitgehaald naar recent overleden familie leden; ja dan ben ik daar bereid een strafbaar feit om te plegen, als je dat zo wilt noemen. En inderdaad precies wat je zegt; een spelletje. Ik vind een half uurtje niet op je favoriete online spelletje kunnen bij lange na niet opwegen tegen zulke uitlatingen.

Naja heel erg voor je natuurlijk om zo'n dingen naar je hoofd geslingerd te krijgen maar misschien is het dan ook niet het beste idee dit in eerste instantie mee te delen (als dat al gebeurd is) aan personen die zo kinderlijk kunnen reageren. Verder zou ik nooit vanwege de woorden van enkele pubers me laten verleiden tot een strafbaar feit, is eerder een teken van zwakte. Maargoed de ene is rationeler dan de andere natuurlijk.
 
Bovenaan