Katapulten

DeletedUser77743

Guest
Beste forumgenoten,

Graag had ik wat opheldering gehad over de ongeschreven kata-regel op classic. Voor zover ik me herinner richt je in classic's kata's alleen op muur en verzamelplaats. Sedert zonet mijn adelshoeve van 2 naar 0 is gekatapulteerd, begon ik hieraan te twijfelen.

Ook vroeg ik me af of er nog spelers toevallig last hebben van een DDoS aanval als speler x (weet niet of ik namen mag noemen, support houdt er zich mee bezig momenteel) hun aanvalt. Zowel mijn co, ikzelf als een andere speler hebben hier namelijk last van gehad, toevallig toen we door de nog niet nader genoemde speler werden aangevallen.

Met vriendelijke groeten,
Ruben
 

DeletedUser75707

Guest
Van wie kreeg je katapulten? Toon eens rapportje, maar block je troepen eruit zodat niet iedereen ziet wat je hebt staan.
 
Reactiescore
535
Smidjes ook he, meneer heeft mijn acc ook stukgekata'd :p

Was weer leuk voor zo lang het duurde. Kan ik weer stoppen :p
 

DeletedUser77743

Guest
Ooh jij zit op het AF, dit kan leuk worden :)
Kan je dan even verklaren hoe het komt dat eerder op de dag mijn co zijn pc flipte? Om nog maar te zwijgen over de pc van de andere speler die je eerder op de dag aanviel?
 

DeletedUser74552

Guest
Zuur maar iets wat hoort bij TW. Imo geen rede om een klaag/huil topic aan te maken.
Valt me wel tegen dat dit gebeurd tenzij jij ook niet vies bent van een beetje gekata dan kan je er natuurlijk op wachten ze terug te krijgen.
En ik denk al helemaal niet dat er word geDDOSed op TW.
 
Reactiescore
510
Er wordt wel geDDOSed, heb ik paar keer gehad.
 
Reactiescore
535
Ik kan wel een naam noemen, maar zoek eerst extra bewijs, alvorens ik iemand openbaar aantijg.
 
Reactiescore
510
Dat weten we Laurens, ssst.
 

DeletedUser61134

Guest
Mwah DDoS kan zelfs een kind van 8. (Google enzo)

Het is meer de vraag: Wil je ervoor gepakt worden?
En wat heeft het voor nut.
 

DeletedUser61134

Guest
DDoS kan volgens mij onder Artikel 138b en artikel 161sexies vallen indien TW-team er een punt van maakt. (Of als Ruben aan kan tonen dat het echt om DDoS gaat naar hem gericht)
Het is alleen slecht te achterhalen waar het weg komt natuurlijk :eek:
 
Reactiescore
535
Tw team doet niks met de gewone wetten helaas :p
Anders zou diefstal van pp ook wel zwaarder bestrafd worden, aangezien het aan te merken valt als enig goed in de zin van 310 sr/runescapearrest :p
 

DeletedUser7072

Guest
DDoS is puur brute force. Echte hackers hebben betere trucjes achter de hand.
 
Reactiescore
510
Nee dat klopt. Gelukkig heb ik het deze classic niet gehad. Ik heb het enkel op speeds gehad.
 
Bovenaan