Katapulten afschaffen

Reactiescore
1
Jongens jongens jongens.. We zitten inmiddels in wereld 94, en telkens weer komen er mensen aan met katapulten in hun off troepen die de boerderij of dergelijke platgooien..
Kan dit afgeschaft worden aub..

Ik dacht dat het voor iedereen duidelijk was dat er bij off geen kata´s gebruikt worden, zodat het fair en leuk blijft voor iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.168
Kata’s zijn één van de sterkste wapens van de game. Waarom zou je dit niet mogen gebruiken?
 
Reactiescore
12
Kata's zijn inderdaad strategisch te gebruiken. Begrijpelijk dat het irritant is om die op je boer, kazerne... etc krijgt, maar een kata op verzamelplaats kan een enorm tactisch voordeel geven. Lijkt me overbodig om de hele boel te gaan schrappen voor een paar enkelingen die er los mee gaan gooien.
 
Reactiescore
1
klopt inderdaad. Kata´s op verzamelplaats tot daar aan toe. Maar een dorp volledig platgooien is een no go.
 
Reactiescore
1.478
Daarom moeten ze juist afgeschaft worden. Er is geen hoog IQ voor nodig om de tegenstander plat te bombarderen. Op de NL server gebeurt dat gelukkig niet.
 
Zeer bijzonder dat het gejank steeds groter word over een mechanisme wat al jaren in het spel zit, kan je er niet tegen dan stop je toch lekker met het spel? :biggrin:

Volgens mij blijft dit een oorlogsspel, geen afspraken spel.
Wat een pussy gedrag zeg..

Zullen we rammen ook maar verbieden dan? Anders geeft het een ongelijkheid met deffen, ik wil namelijk op vol vermogen kunnen deffen in plaats van dat die rammen het elke keer maar weer verpesten..:rolleyes2:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
152
Zeer bijzonder dat het gejank steeds groter word over een mechanisme wat al jaren in het spel zit, kan je er niet tegen dan stop je toch lekker met het spel? :biggrin:

Volgens mij blijft dit een oorlogsspel, geen afspraken spel.
Wat een pussy gedrag zeg..

Zullen we rammen ook maar verbieden dan? Anders geeft het een ongelijkheid met deffen, ik wil namelijk op vol vermogen kunnen deffen in plaats van dat die rammen het elke keer maar weer verpesten..:rolleyes2:
Wel komisch dat mensen hier niet moeten janken en maar moeten stoppen met het spel, terwijl ik net in een ander topic lees hoe je loopt te zaniken over pp-gebruik e.d. Zolang het maar in je straatje past zeker...
 
Reactiescore
550
Wel komisch dat mensen hier niet moeten janken en maar moeten stoppen met het spel, terwijl ik net in een ander topic lees hoe je loopt te zaniken over pp-gebruik e.d. Zolang het maar in je straatje past zeker...
Dit is echt appels met peren vergelijken. Het 'zaniken' in het andere topic ging specifiek over de beurs en dat is, zoals bekend, een spelelement dat Inno kan uitzetten. Voor kata's geldt dat deze altijd al in het spel hebben gezeten.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met @The Exotic Fruit Police., maar ik denk dat iemand wel terecht mag klagen over pp-gebruik en ondertussen katagebruik niet afkeurt. Welk spel is er nu ooit meer competitief geworden van P2W :wink:
 
Reactiescore
408
Ben geen fan van katas maar het is een speelelement van tw, dus toegestaan in dit spel.
Heb geen probleem met kata gebruik tegen een ander speler die een vergelijkbare sterkte heeft.
Vind het wel een ander verhaal als een top 20 speler een speler kapot schiet die al 10 keer zo klein is.
Dus een speciale moraal voor katas gebruik zou een optie zijn, dus lager dan het moraal nu is.
Dit gaat waarschijnlijk nooit gebeuren
 
Reactiescore
5.701
Dit is echt appels met peren vergelijken. Het 'zaniken' in het andere topic ging specifiek over de beurs en dat is, zoals bekend, een spelelement dat Inno kan uitzetten. Voor kata's geldt dat deze altijd al in het spel hebben gezeten.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met @The Exotic Fruit Police., maar ik denk dat iemand wel terecht mag klagen over pp-gebruik en ondertussen katagebruik niet afkeurt. Welk spel is er nu ooit meer competitief geworden van P2W :wink:
Maakt toch geen moer uit hoelang het al in het spel zit. Hij zegt niet klagen over een spel element, om vervolgens precies hetzelfde te doen. Sterker nog, mensen met haat voor de PP beurs kunnen classic spelen, mensen die kapot gekatapulteerd worden kunnen niks behalve katas koppen.

Zowel PP beurs als katas gaat nooit meer weg, dus al deze posts zijn bijzonder useless.
 
Reactiescore
246
Maakt toch geen moer uit hoelang het al in het spel zit. Hij zegt niet klagen over een spel element, om vervolgens precies hetzelfde te doen. Sterker nog, mensen met haat voor de PP beurs kunnen classic spelen, mensen die kapot gekatapulteerd worden kunnen niks behalve katas koppen.

Zowel PP beurs als katas gaat nooit meer weg, dus al deze posts zijn bijzonder useless.
Ik steun dit bericht van roze trui drager tom
 
Reactiescore
1.168
Maakt toch geen moer uit hoelang het al in het spel zit. Hij zegt niet klagen over een spel element, om vervolgens precies hetzelfde te doen. Sterker nog, mensen met haat voor de PP beurs kunnen classic spelen, mensen die kapot gekatapulteerd worden kunnen niks behalve katas koppen.

Zowel PP beurs als katas gaat nooit meer weg, dus al deze posts zijn bijzonder useless.

je bent zelf useless
 
Wel komisch dat mensen hier niet moeten janken en maar moeten stoppen met het spel, terwijl ik net in een ander topic lees hoe je loopt te zaniken over pp-gebruik e.d. Zolang het maar in je straatje past zeker...

Zit wel een beetje verschil tussen he, kata's zijn voor iedereen toegankelijk terwijl 1000den euros spenden in een spel niet voor iedereen is weggelegd..
Bovendien als je het echt gaat bekijken is de prem beurs en dat soort dingen 1 van de grootste spel verpesters..
Is niet zolang het maar in mn straatje past, de vergelijking die jij maakt is appels met kamelen vergeleken.
Misschien wat nadenken voor je onzin uitkraamt dan?

Ik gok dat jij nooit eerdere werelden heb gespeeld die veel langer duurden enz gewoon simpel om het feit dat een prem beurs er niet was, meer mensen wilden spelen omdat big spenders geen extreme voordelen haalden.

De rest wat ik daar zei ging bijvoorbeeld meer over het aantal stamleden wat je kan hebben plus het feit dat je geen os kan leveren aan andere stammen dus nooit een goede samenwerking kan opstarten met andere kleine stammen.

Mja uiteindelijk heb jij dus liever dat hetzelfde groepje big spenders graag elke keer 1e worden en de wereld winnen vanwege het gekochte voordeel :biggrin:


Voor jou info btw echt katagebruik ga je pas zien vanaf midgame tot end game, geeft een klein voordeel maar geen extreme dingen en iedereen heeft toegang tot katapulten..
5% heeft mogelijkheid om zich drie slagen in de ronde te laten gaan met spenden vandaar ook dat dat wel een enorm en oneerlijk voordeel oplevert, dit zie je ook terug op elke wereld steeds.
Wat leaving behind ook zei, geen enkel spel is beter geworden van p2w, in vergelijking met 10 jaar terug spelen er enorm weinig spelers.
Dit komt ook voornamelijk door het p2w gedeelte, en dat zal alleen maar verder doorgaan op deze manier zolang er niks gaat gebeuren.

Dus in mijn ogen zeer zeker een topic om over te klagen aangezien daarvan het spel gewoon naar de klote gaat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
541
Zeer bijzonder dat het gejank steeds groter word over een mechanisme wat al jaren in het spel zit, kan je er niet tegen dan stop je toch lekker met het spel? :biggrin:

Volgens mij blijft dit een oorlogsspel, geen afspraken spel.
Wat een pussy gedrag zeg..

Zullen we rammen ook maar verbieden dan? Anders geeft het een ongelijkheid met deffen, ik wil namelijk op vol vermogen kunnen deffen in plaats van dat die rammen het elke keer maar weer verpesten..:rolleyes2:
Als je Tribalwars een oorlogsspel noemt, speel je het spel niet lang genoeg of je snapt het niet.
 
Reactiescore
1.478
katapulten zijn enkel vervelend als er niet direct gerunned wordt. Voor 80% van de spelers maakt het toch niet uit.
 
Bovenaan