- Reactiescore
- 583
Iets uitgebreider, je geeft zelf toe dat de werelden kleiner zijn, en dat er 2-4 dominerende stammen zijn. Kijken we bij de top 4 stammen van deze wereld, dan horen de nummer 3 en 4 beide bij jouw stam. (normaal op deze fase, maar dat vind ik al raar genoeg). Ik begrijp dat je uitdaging overrated vindt na je glansrijke CV, klop jezelf maar op de borst dat je 'nieuwe' spelers helpt. Maar met 2/3 MB stammen beginnen terwijl het gros van de wereld wel binnen het ledenlimiet blijft en je endgame maar 6 pixels aan front hebt zou ik niet durven spreken van een oorlogsspel. Je zegt zelf ook letterlijk dat het jouw inziens geen oorlogspelletje is. In vergelijking met de grote werelden die je vroeger gespeeld hebt moet je mijn opmerking snappen toch? Dit is niks persoonlijks verder, maar wat snap ik nu verkeerd?
Dat klopt, ik ben helemaal geen voorstander van al die mb's. Om die reden heb ik ze zelf ook niet en maak ik ook geen gebruik van de moraalbrekers van iemand anders. Wat mijn stamgenoten doen, is aan hen. Ik ben het daar niet mee eens. Ik snap dat zij het doen, maar dat betekent niet dat ik dat ook doe.
Wat betreft het front, was het volgens de oorspronkelijke lijnen de bedoeling dat mijn front een anderhalf keer de grootte zou hebben van de grootte die die nu heeft, Echter door de omstandigheden op de wereld is dat er niet meer van gekomen. Dat vind ik jammer, maar ook niet heel erg gelet op het feit dat ik het grootste deel van de wereld 360 graden front heb gehad en continu onder aanval lag.
Je aannames kloppen dus niet helemaal. Ik doe namelijk wel degelijk aan wars als het nodig is, en die actie is juist leuk. Daarom is het jammer dat w92 geen endgame heeft gekregen.
Ondanks dat de aannames niet geheel kloppen, snap ik verder wel wat je zegt. Als buitenstaander beschik je niet over alle informatie. Wat ik respecteer is dat je in ieder geval de moeite hebt gedaan om eens de kaart te bekijken en de situatie verder op w92. Dat geeft in ieder geval aan dat je niet zo maar wat typt, maar er wel over na hebt gedacht.
Laatst bewerkt: