Kata-afspraken

Kata Afspraken?


  • Totaal aantal stemmers
    67

DeletedUser77348

Guest
Ik zeg nergens dat je het mag. Maar het lijkt mij logisch dat we niet lijdzaam gaan toezien hoe je alles van ons afbreekt. Doen puur actie-reactie. Jij zoekt alleen maar een stok om mee te kunnen slaan en je zin door te drijven.

och ik heb er geen last van hoor dat dit gebeurt
maar ik heb nog niet verder geweest dan boerderijen en ik ging dat ook nooit doen
tot en met nu natuurlijk nu ga ik voor alles bij de volgende speler die mij aanvalt ga ik counteren

op fluffy ga ik niks moeten doen daar zorg martijn wel voor dat het dorp volledig kapot gemaakt wordt
moe ze dan niet overnemen ook

boerderije op nul houden en geen leem kunnen maken dat scheelt mij edels
geen gevaar meer

ik ben martijn zeer dankbaar zelf denk zelf dat hij mij wilt helpen op die manier
 

DeletedUser69389

Guest
Naar mijn weten speel ik niet op Banana en zit ik ook niet als vv op Fluffy. Voor de rest het standaard kleuter praatje van je.
 
Reactiescore
145
hou het beleefd en respectvol
ik weet dat je een hater bent maar dit blijft maar een spel hey

Omdat het maar een spel is, wil dat nog niet automatisch betekenen dat je je als een idioot en kleuter kan gaan gedragen. Wil ik best toelichten, maar hopelijk kan je dit zelf eens inzien.
 
Reactiescore
541
jouw antwoorden naar mij toe zijn altijd zo liefdevol geweest
moe je soms een knuffel hebben of heb je te weining knuffels gekregen dat je zo iemand kan haten in een spel ?

Trek het je niet aan, martijn is gefrustreerd door zijn daddy-issues
 

DeletedUser69389

Guest
jouw antwoorden naar mij toe zijn altijd zo liefdevol geweest
moe je soms een knuffel hebben of heb je te weining knuffels gekregen dat je zo iemand kan haten in een spel ?
Moe jij zeggen met je stompzinnige manier van tw spelen. Zelfs een zwakbegaafd persoon heeft nog meer inzicht en skills voor tw dan dat jij dat hebt met je infantiele manier van tw spelen.
 

DeletedUser77348

Guest
Omdat het maar een spel is, wil dat nog niet automatisch betekenen dat je je als een idioot en kleuter kan gaan gedragen. Wil ik best toelichten, maar hopelijk kan je dit zelf eens inzien.

nee ik zie dat zelf niet in eerlijk gezegd snap niet wat ik verkeerd doe zelf?
 

DeletedUser77348

Guest
Moe jij zeggen met je stompzinnige manier van tw spelen. Zelfs een zwakbegaafd persoon heeft nog meer inzicht en skills voor tw dan dat jij dat hebt met je infantiele manier van tw spelen.

laat je een keer los gaan, ik geef met plezier toe dat ik een van de slechte spelers ben van het tw bestaan hoor
da moe je mij niet vertellen, blijf maar een spelletje en in een spelletje wil ik niet denken alhoewel in jouw ogen ben ik maar zwakbegaafd wat ik ook niet ga ontkennen heb amper naar school geweest dus wat verwacht je dan van en idioot zoals ik ,

maar ik ben liever een zwakbegaafd dan iemand die een hater kan zijn voor een spelletje
da snap ik nu echt niet voor wat voor zin dat dit heeft
ik ben mischien een klein kindt maar ik wil gewoon een spelletje spelen

en tw heeft nu eenmaal kata uitgevonden om te gebruiken
en ik heb in deze wereld geen enkele fout gemaakt ook al wordt dit beweerdt
alles heb ik in de functie van vinage gedaan in het verleden

en nu ben ik vogelvrij en doe ik mij zin en speel ik onder geen enkele andere vlag
en ga ik voor boerderijen indien het nodig is om mij zelf te beschermen en zo lang mogelijk te overleven
want mijn kansen om het einde van de wereld te halen is nul komma nul maar zal tot mijn laatse dorpje mijn mening hadstaven
kata moeten op boerderijen kunnen als de rest niet mag kan ik daar in volgen
maar nu mag alles :) en deze keer komt het niet van mij dus bij de volgende strijd en er zijn kata van mij op andere gebouwen onthoud dat goed ik ben niet begonnen op ander gebouwen kapot te maken
 

DeletedUser77348

Guest
Trek het je niet aan, martijn is gefrustreerd door zijn daddy-issues

ken da heb dat zelfde probleem :)

toch leuk hey die naam trek :) vindt het machtig

notans had ik die naam gekozen omdat ik graag koersfietsen zie en graag fiets en paar kaders heb van Trek
 

DeletedUser77348

Guest
want ik vindt het nog altijd de max
ik heb in het verleden onder de vlag van vinage
kata moeten gebruiken op aanvraag van.....
op een speler die zijn gebouwen aan het afbreken was en nu doen deze stam het zelfde
vindt ik de max

jammer dat ik die pm niet meer heb van die aanvraag naar mij toe over die kata


er wordt toch veel vergeten van uit jullie
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
zal waarschijnlijk op ajacied zijn geweest die die kreeg als reactie voor zijn eigen katagebruik
 

DeletedUser77348

Guest
zal waarschijnlijk op ajacied zijn geweest die die kreeg als reactie voor zijn eigen katagebruik

ja dat klopt
en ik heb dit uitgevoerd dan voor jullie
maar achteraf wordt ik wel gerkuisigd van jullie en dat snap ik niet

en mijn eerste keer wist ik niet van die afspraak
en dat was mijn 2 keer
dan wordt ik afgemaakt heb wel altijd mijn mening gegeven over kata en op boerderijen dat ik daar fan van was
maar heb ze dan niet gebruikt onder jullie vlag omdat ik jullie afspraken respecteren maar
duidelijk wordt er veel vergeten en wordt die kata die ik onder de vlag gebruikt hebt nooit vergeten en dat was op vraag van jullie vindt ik maf dat ik dan gekruisigd wordt

en ja ik ben uit vinage gedoe gestapt om mijn eigen ding te doen
en op fluffy te gaan omdat daar nog een rekening open stond van in het begin de manier van pm naar mij toe
en met kata natuurlijk

want ik heb niks meer te maken met die kata overeenkomst waar ik nooit mijn stem heb over mogen zeggen

maar ik vindt het jammer dat die 2 keer continu doorgestoken worden intussentijd dat de fout bij hen lag
communicatie en zelf het gevraagd aan mij om dit te doen
ik dacht zelf dat dit sukko was ben het niet zekers want ik vindt die pm niet meer terug :)

ik kan zeggen wat ik wil natuurlijk
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wat de fuck? Jij gooit kata's op boerderij en weet dat goed te praten omdat het tactisch is. Ik breek daar wat leempjes af omdat ik dat tactisch vind, zodat jij met een leemtekort komt te zitten en het is opeens een ontiegelijk groot probleem? Het zijn beide gewoon gebouwen, dat jouw keuze boer is en die van mij leem betekent toch niet dat iedereen nu vrijspel heeft?
 

DeletedUser77348

Guest
Wat de fuck? Jij gooit kata's op boerderij en weet dat goed te praten omdat het tactisch is. Ik breek daar wat leempjes af omdat ik dat tactisch vind, zodat jij met een leemtekort komt te zitten en het is opeens een ontiegelijk groot probleem? Het zijn beide gewoon gebouwen, dat jouw keuze boer is en die van mij leem betekent toch niet dat iedereen nu vrijspel heeft?

ik heb al gezegd dat ik er geen last van heb dat je dit doet hoor

ik wil gewoon duidelijkheid scheppen dat ik van af nu ook verder dan alleen boerderijen ga knallen
bij een volgende conflict tegen iemans anders, kan ik dan op smederijen adelshoeven en natuurlijk voor de fun gs levels :) knallen

of het moet zijn dat je ermee stopt dat hou ik het bij boerderijen alleen verder mij gelijk
en jullie mogen mij ook altijd met kata aanvallen hoor wat ook al gebeurt is op mijn boerderen en gelijk hebben jullie
ik heb daar geen last van maar ik wil gewoon weg achteraf weer gene zever dat ik al eerste ben gestart op andere gebouwen dan boerderijen gewoon duidelijkheid scheppen dat is al :)


je mag van mij zelf die dorpen naar 23 brengen mij gelijk hoor :)
moe ze dan ook niet overnemen scheelt mij edels

even goeie vrienden hoor ik blijf bij mij woorden dat de vv van fluffy het prachtig doet
deffen,snipen,counteren, machtige dingen ondervonden
en gs levels kapot knallen begrijp ik ook hoor dat vertraagd mij
maar ik wil gewoonweg nu geen discusie meer in de toekomst als ik op smederijen ga dat is al
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Oké, jij gaat dus het boekje te buiten door boerderijen te kataen. Dat weet jij goed te praten omdat je 'het zo leuk vindt' en 'het tactisch is'. Als ik dan leem kies als gebouw, dan kies ik er dus ook in principe één om neer te maaien, dan is dat opeens een groot probleem en geef je jezelf een vrijbrief voor alle andere gebouwen? Volgens mij hebben we nu beide één gebouw gekozen om te kataen en staan we nu dus op dezelfde voet. Jij ziet dit overduidelijk anders, terwijl ik nog nooit een boer heb aangeraakt, die ben ik juist terug uit aan het bouwen om te kunnen deffen. Zou je mij kunnen vertellen waarom het in dit geval anders is terwijl we beide één gebouw hebben gekozen?
 

DeletedUser77348

Guest
Oké, jij gaat dus het boekje te buiten door boerderijen te kataen. Dat weet jij goed te praten omdat je 'het zo leuk vindt' en 'het tactisch is'. Als ik dan leem kies als gebouw, dan kies ik er dus ook in principe één om neer te maaien, dan is dat opeens een groot probleem en geef je jezelf een vrijbrief voor alle andere gebouwen? Volgens mij hebben we nu beide één gebouw gekozen om te kataen en staan we nu dus op dezelfde voet. Jij ziet dit overduidelijk anders, terwijl ik nog nooit een boer heb aangeraakt, die ben ik juist terug uit aan het bouwen om te kunnen deffen. Zou je mij kunnen vertellen waarom het in dit geval anders is terwijl we beide één gebouw hebben gekozen?


;-)

ik ga mijne advocaat moeten bellen om hier op te antwoorden
dus bij de volgende targit ga ik niet voor boerderij gaan maar voor smederijen
ik kies dan ook maar 1 gebouw :)

oke zie ik ook wel zitten geen boer maar smederijen

nee liever boer eerlijk gezegd of boer en smederij kan jij dan leem en hout doen :)
 
Reactiescore
2.509
Zelfs nu Martijn gestopt is verpest die het nog voor de stam :p
 

DeletedUser77348

Guest
en nu nog eens voor de laatse keer want duidelijk drinkt het bij vele niet door

ik was nooit mb voor gelijk wie
want jullie zeggen dat ik niet begrijpend kunnen lezen soms maar ik vrees dat dit bij jullie ook zo is :)

dus ik was nooit mb van gelijk wie ik werk samen en gene mb
 

DeletedUser79033

Guest
P.S Dit forum is niet voor mensen die niet kunnen deffen. En willen deze mensen zich buiten deze discussie houden. Bij voorbijgaat dank!
 
Bovenaan