Kale ring rond core.

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 115 89,1%
  • Nee

    Stemmen: 14 10,9%

  • Totaal aantal stemmers
    129
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62248

Guest
Leuk idee :d De werelden beginnen beetje eentonig te worden en dit zou een leuke afwisseling kunnen zijn!
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel is leuk. Voor de verandering. Trekt misschien ook meer spelers waardoor er een grotere wereld komt. :)
 
Reactiescore
1.039
Nog een variatie op dit idee zou zijn meerdere van deze kringen, per continent 1 ofzo:) Al zou dit leuker zijn met vollere werelden natuurlijk...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dat een beetje teveel van het goede zou zijn, zelfs met vollere werelden :p

Technisch is het denk ik ook iets moeilijker realiseerbaar dan één (of eventueel meerdere concentrische) ring(en) rond het midden, gezien hoe een wereld wordt opgebouwd.
Hier kan ik wel verkeerd in zijn, maar ik heb tot nu de indruk dat deze worden opgebouwd alsof een naald dorpen tekent terwijl hij over een plaat glijd. Als dit correct is, lijkt het me gemakkelijker om de naald éénmaal (of meerdere keren, afhankelijk van welke richting dit uitgaat) op te heffen, als het ware om een liedje over te slaan.
Het alternatief dat je voorstelt (naald tweemaal opheffen en laten zakken per continent) lijkt me iets ingewikkelder om in te stellen.

Natuurlijk, dit is slechts mijn mening :p
Als er nog voorstanders zijn van meerdere ringen of desnoods figuurtjes, wie ben ik om jullie tegen te houden :D
 

DeletedUser

Guest
Super idee, dat levert weer nieuwe spelstrategieën op en eindelijk eens wat anders! :)
 

DeletedUser

Guest
Bump.

Iemand die weet hoeveel stemmen er nodig zijn voordat het idee een kans krijgt bij InnoGames?


Zou mooi zijn.
Leuk dat je speciaal een account aanmaakt om hier te stemmen.
Wordt enorm geapprecieerd :)
 

DeletedUser

Guest
Zeker een goed concept. Misschien ook een idee om iedereen buiten die "Kale ring" te laten beginnen en dan als eindoverwinning instelling welke stam als eerste 60%/70% van de core in handen heeft wint de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Zeker een goed concept. Misschien ook een idee om iedereen buiten die "Kale ring" te laten beginnen en dan als eindoverwinning instelling welke stam als eerste 60%/70% van de core in handen heeft wint de wereld.

Ging ik ook net zeggen :)

In de core in het begin enkel bb-dorpen, alle spelers beginnen dan in de rim zodat iedereen een eerlijke kans heeft.

eventueel alle dorpen in de core volledig uitgebouwd, maar vol met deff troepen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ging ik ook net zeggen :)

In de core in het begin enkel bb-dorpen, alle spelers beginnen dan in de rim zodat iedereen een eerlijke kans heeft.

eventueel alle dorpen in de core volledig uitgebouwd, maar vol met deff troepen ;)

Nee, niet volledig uitgebouwd, dan gaat iedereen er direct naartoe. Beter max 1k punten. Dan is hetin het begin niet zo voordelig om er naartoe te gaan. :)
 

DeletedUser

Guest
Plus is het vanuit Max uitgebouwde dorpen makkelijker om verder te edelen aangezien je enkel meer hoef te focussen op je troepen.
 

DeletedUser

Guest
Plus is het vanuit Max uitgebouwde dorpen makkelijker om verder te edelen aangezien je enkel meer hoef te focussen op je troepen.

Maar als in al die dorpen 15k speer en Zwaard zitten blijft het moeilijk ;)

Edit: nevermind :p
Veel te lastig om te farmen dan
 

DeletedUser

Guest
Lijkt mij fijn , als dit in een volgende wereld wordt verwerkt zou ik het zeker proberen , zoals al eerder gezegd kan het veel spelers lokken ;D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan