K27 & =DT= vs. DSMpro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het ene moment prijzen de (oud) leden van DSMpro de stam de hemel in, maar een dag later is het allemaal:
-DSMdead
-DSMnoob
-DSMkleuter

Kwam dit allemaal door Raizor? Jullie hebben zelf ook in de stam gezeten, dus misschien dat jullie hier ook wel wat aan hebben bijgedragen.

Bij deze opmerking wil ik me aansluiten. Wat is dat jongens?


Verder, Samet, ze kunnen het altijd proberen, misschien lukt het ze wel binnen te komen :)
 

DeletedUser

Guest
Het ene moment prijzen de (oud) leden van DSMpro de stam de hemel in, maar een dag later is het allemaal:
-DSMdead
-DSMnoob
-DSMkleuter

Kwam dit allemaal door Raizor? Jullie hebben zelf ook in de stam gezeten, dus misschien dat jullie hier ook wel wat aan hebben bijgedragen.

Laat ons zeggen dat zij op het forum, behoorlijk hun zegje gedaan hebben ;). Behalve bij pugistix natuurlijk, die mag mijn naam gewoon niet ;).
 

DeletedUser

Guest
Laat ons zeggen dat zij op het forum, behoorlijk hun zegje gedaan hebben ;). Behalve bij pugistix natuurlijk, die mag mijn naam gewoon niet ;).

Je naam? Jou als persoon bedoel je.

Je zult nog veel leren, neem dat van me aan. Je hebt vanaf dag 1 leugens rond lopen vertellen over met name K27. Wat je nu krijgt verdien je gast. Je gaat op het moment zo hard neer dat heel W6 je uit zal lachen. Met je praatjes die je steeds hebt gehad.... Aub, praat niet over dingen die je toch niet waar kan maken.

Ik heb je steeds gegunt wat er nu gebeurd. Iedereen kan zien dat JOUW leugens je stam kapot hebben gemaakt. Die 9 n00bs die overblijven? Schoothondjes, niet meer, niet minder. Te bang, en waarscheinlijk te n00b om een overstap te maken. Ze worden hoogstwaarscheinlijk nergens aangenomen, en dat weten ze....

Ben echt blij dat ik die praatjes van jou binnekort niet meer hoef te lezen. Je hebt jezelf behoorlijk voor schut gezet hierzo...

Een echte vent had nu zijn excuses gemaakt aan de leden die hij al die tijd genaaid heeft, en aan de mensen waar hij praatjes tegen heeft gehad... Wat doe jij? Je probeerd nog steeds om jezelf goed te praten... Heb je dan nog niets geleerd? Sommige n00bs zullen altijd n00bs blijven....

Hoop dat je account binnen een week weg is, en niet meer te zien zal zijn op deze wereld. Justice always prevails....
 
Reactiescore
1.735
ik heb 1 ding te zeggen. de echte trouwe spelers blijven in DSMpro. de rest zijn allemaal zwakke verraders die hun eigen hachje boven aan zetten. dit vind ik zeer zwak. k27 ik weet niet wat je met die rotzooi moet. ik gun zelfs de vijand geen noobs ;). ik snap niet wat je met die bende noobs moet maarja.

dit was mijn zegje.
 

DeletedUser

Guest
ik heb 1 ding te zeggen. de echte trouwe spelers blijven in DSMpro. de rest zijn allemaal zwakke verraders die hun eigen hachje boven aan zetten. dit vind ik zeer zwak. k27 ik weet niet wat je met die rotzooi moet. ik gun zelfs de vijand geen noobs ;). ik snap niet wat je met die bende noobs moet maarja.

dit was mijn zegje.

LMAO!!!!
de grap van het jaar....

Je hebt wel al die tijd met die "noobs" gespeeld, en die "noobs" zullen jou van de kaart vegen... Haha.. Ken je zien waarom je in DSMdead zit.. Je hebt idd het gemiddelde IQ van wat over blijft.

RIP noob
 

DeletedUser12322

Guest
ik heb 1 ding te zeggen. de echte trouwe spelers blijven in DSMpro. de rest zijn allemaal zwakke verraders die hun eigen hachje boven aan zetten. dit vind ik zeer zwak. k27 ik weet niet wat je met die rotzooi moet. ik gun zelfs de vijand geen noobs ;). ik snap niet wat je met die bende noobs moet maarja.

dit was mijn zegje.

Daarom nemen we ook niet indereen op in de stam... zoals jou en Raizor :p
 

DeletedUser

Guest
Je naam? Jou als persoon bedoel je.

Je zult nog veel leren, neem dat van me aan. Je hebt vanaf dag 1 leugens rond lopen vertellen over met name K27. Wat je nu krijgt verdien je gast. Je gaat op het moment zo hard neer dat heel W6 je uit zal lachen. Met je praatjes die je steeds hebt gehad.... Aub, praat niet over dingen die je toch niet waar kan maken.

Ik heb je steeds gegunt wat er nu gebeurd. Iedereen kan zien dat JOUW leugens je stam kapot hebben gemaakt. Die 9 n00bs die overblijven? Schoothondjes, niet meer, niet minder. Te bang, en waarscheinlijk te n00b om een overstap te maken. Ze worden hoogstwaarscheinlijk nergens aangenomen, en dat weten ze....

Ben echt blij dat ik die praatjes van jou binnekort niet meer hoef te lezen. Je hebt jezelf behoorlijk voor schut gezet hierzo...

Een echte vent had nu zijn excuses gemaakt aan de leden die hij al die tijd genaaid heeft, en aan de mensen waar hij praatjes tegen heeft gehad... Wat doe jij? Je probeerd nog steeds om jezelf goed te praten... Heb je dan nog niets geleerd? Sommige n00bs zullen altijd n00bs blijven....

Hoop dat je account binnen een week weg is, en niet meer te zien zal zijn op deze wereld. Justice always prevails....

Hahaha, wereld 9 *wenkt*.
 

DeletedUser17656

Guest
wacht maar raizor ook al komt je naam niet bij =DT= =DB= of k27 je dorpen zullen wel deze kant op komen:D
 
Reactiescore
1.735
LMAO!!!!
de grap van het jaar....

Je hebt wel al die tijd met die "noobs" gespeeld, en die "noobs" zullen jou van de kaart vegen... Haha.. Ken je zien waarom je in DSMdead zit.. Je hebt idd het gemiddelde IQ van wat over blijft.

RIP noob

lol gastje. ik pwn hun met 3 vingers in me aars. en anders ;) heb genoeg verdedigende ervaring. heb op meer werelden gespeeld sjappo.

@ shurgyo ofzo. ik ga niet in jouw noobstam laat dat duidelijk zijn ;). DSMpro for ever :D.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15947

Guest
wacht maar raizor ook al komt je naam niet bij =DT= =DB= of k27 je dorpen zullen wel deze kant op komen:D

Ik vind je behoorlijk zwak bezig nu. Nog geen 5 pagina's geleden was je een groot fan van Dsm en nu zit je ze belachelijk te maken. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Jij zult heus niet onschuldig hebben zitten wachten op deze 'kans' om van DsmHel verlost te worden. Je bent gewoon een meeloper met de sterkste, op dit moment waren DT en K27 aan de winnende hand in deze oorlog. Gevolg: Overlopuhhh!

Cijfertje vind ik natuurlijk nog veel zwakker(maar dat was hij al..). Eerst op elk bericht reageren en je oh zo perfecte stammetje verdedigen en waar ben je nu? Een beetje haasje over aan het spelen.

Raizor, ik geloof ook echt niet dat jij dit foutloos hebt gedaan. Er zal echt wel aanstoot zijn geweest om de stam te verlaten, zoals eerder gezegd: Waar 2 vechten hebben er 2 schuld.

Ik heb op dit moment meer respect voor de achterblijvers dan de overlopers, al moet ik zeggen dat ik bij de achterblijvers Terven toch wel het schoothondje vind :D
 

DeletedUser16899

Guest
Ik vind je behoorlijk zwak bezig nu. Nog geen 5 pagina's geleden was je een groot fan van Dsm en nu zit je ze belachelijk te maken. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Jij zult heus niet onschuldig hebben zitten wachten op deze 'kans' om van DsmHel verlost te worden. Je bent gewoon een meeloper met de sterkste, op dit moment waren DT en K27 aan de winnende hand in deze oorlog. Gevolg: Overlopuhhh!

Cijfertje vind ik natuurlijk nog veel zwakker(maar dat was hij al..). Eerst op elk bericht reageren en je oh zo perfecte stammetje verdedigen en waar ben je nu? Een beetje haasje over aan het spelen.

Raizor, ik geloof ook echt niet dat jij dit foutloos hebt gedaan. Er zal echt wel aanstoot zijn geweest om de stam te verlaten, zoals eerder gezegd: Waar 2 vechten hebben er 2 schuld.

Ik heb op dit moment meer respect voor de achterblijvers dan de overlopers, al moet ik zeggen dat ik bij de achterblijvers Terven toch wel het schoothondje vind :D

Zoals jij al zegt:
Ik vind depatrick7 wel 1 van de grootste Meelopers (Noobs) hier. Ik vind het ook een wonder als hij wordt aangenomen bij een stam waarmee DSMpro (Ja, zo heet de stam en niet anders) in oorlog is/was. Hij doet dit met DSMpro. Denk je nu echt dat hij wel iets nuttigs doet voor jou stam? Als je stam in oorlog komt stapt hij gewoon weer over en gaat hij je stam uitschelden :rolleyes:
 

DeletedUser17656

Guest
ik ben niet gegaan omdat ik bang ben.

ik heb dit gedaan omdat er flink meningsverschillen waren binnen de stam en raizor zelfs een topic geopend had om mij te kicken.
zeer zwak voor een meningsverschil.
verder weet ik dat de oorlogen 90% door raizor gekomen zijn.
omdat hij niet een geliefde speler is.
ik ben daar zelf ook achter gekomen helaas te laat maar ja.
verder ben ik niet de enige die over zal gaan stappen.
er zullen 11 leden uit DSM noob gaan.
dus er blijft niks meer over.
en wat er over blijft zal ook vluchten omdat ze bang zijn.
de mensen die egt blijfen zullen ten onder gaan met raizor.
voor meer info over raizor kun je me een pm sturen.

maar ja.
raizor is een speler die alleen aan zichzelf denkt.
net als met de fusie die eerst zou komen met k27.
hij wou alles voor zichzelf hebben daarom was die niet door gegaan.
eigen spelers binnen de stam waar die woorden mee had is die nu aan het overnemen.
2hard2ya ofzo.
eerst zou die die alleen pakken.
pas toen er iets van gezegt werd begon die te vragen wie er ook wat wou.

raizor is dus een speler die denk ikke ikke ikke.
 
Reactiescore
1.735
ik ben niet gegaan omdat ik bang ben.

ik heb dit gedaan omdat er flink meningsverschillen waren binnen de stam en raizor zelfs een topic geopend had om mij te kicken.
zeer zwak voor een meningsverschil.
verder weet ik dat de oorlogen 90% door raizor gekomen zijn.
omdat hij niet een geliefde speler is.
ik ben daar zelf ook achter gekomen helaas te laat maar ja.
verder ben ik niet de enige die over zal gaan stappen.
er zullen 11 leden uit DSM noob gaan.
dus er blijft niks meer over.
en wat er over blijft zal ook vluchten omdat ze bang zijn.
de mensen die egt blijfen zullen ten onder gaan met raizor.
voor meer info over raizor kun je me een pm sturen.

maar ja.
raizor is een speler die alleen aan zichzelf denkt.
net als met de fusie die eerst zou komen met k27.
hij wou alles voor zichzelf hebben daarom was die niet door gegaan.
eigen spelers binnen de stam waar die woorden mee had is die nu aan het overnemen.
2hard2ya ofzo.
eerst zou die die alleen pakken.
pas toen er iets van gezegt werd begon die te vragen wie er ook wat wou.

raizor is dus een speler die denk ikke ikke ikke.


lol. hij wou jouw kicken omdat jij de stam aan het opfucken was. en jij bent gewoon een noobje ;). een noobje die ik nog de grazen ga nemen ;) let maar op. en ik doe het op zijn FIRM's ;). en dan zal je wat meemaken.
 

DeletedUser

Guest
(13:48) Robin: waarom wil je naar db?
(13:49) --P@T®I©K--: omdat het me gevraagt is door meer mensen binnen de stam,,,
(13:49) --P@T®I©K--: en ik zal in elk geval DSM niet aanvallen
(13:49) --P@T®I©K--: het gaat mij om MEM
(13:49) Robin: Waarom lieg je dan tegen mij?
(13:50) --P@T®I©K--: omdat als ik het ga zeggen op forum dat er meer mensen weg gaan,,,
(13:50) Robin: Haha
(13:50) Robin: ik vind het zwak
(13:50) Robin: echt waar
(13:50) --P@T®I©K--: en er zijn nu 8 leden die ook gaan,,, en als ik niet ging maakte ik in elk geval geen kans meer,,
(13:50) Robin: Je kiest een stam
(13:50) Robin: je blijft in die stam
(13:50) Robin: Dus jullie hebben mensen zitten ompraten ja
(13:50) Robin: Erg leuk allemaal
(13:51) --P@T®I©K--: ja weet ik maar 8 mensen,,, kom op
(13:51) Robin: dankjewel
(13:51) --P@T®I©K--: ik niet.
(13:51) Robin: Verziek het maar
(13:51) --P@T®I©K--: het werd me gevraagt.
(13:51) Robin: ver-ziek het maar
(13:51) --P@T®I©K--: moet je niet bij mij zijn.
(13:52) Robin: midden in een oorlog
(13:52) Robin: pff
(13:53) Robin: echt zwak man
(13:53) --P@T®I©K--: ja maar als ik neit mee zou gaan?
(13:53) --P@T®I©K--: wie blijft er dan over?
(13:53) Robin: in ieder geval, gaat dit op w9 nooit gebeuren
(13:53) --P@T®I©K--: niks,,,
(13:53) Robin: daar zitten alleen maar elitespelers
(13:53) Robin: en geen noobs die bij een NAP al overstappen
(13:53) --P@T®I©K--: naps en bg's zullen verbroken worden omdat we te klein zijn,,,,
(13:58) --P@T®I©K--: maar ja,,,
(13:58) Robin: ga toch weg man
(13:58) Robin: ik word er niet goed van
(13:58) --P@T®I©K--: want?
(13:58) Robin: wat denk je man?
(13:58) Robin: Ik doe kkveel werk
(13:58) --P@T®I©K--: sjonge,,, denk even na,,
(13:58) Robin: voor de stam
(13:58) Robin: en dan?
(13:59) Robin: Neuken er een paar d'ruit
(13:59) Robin: fijn hoor
(13:59) --P@T®I©K--: ik denk er nog over..
(13:59) --P@T®I©K--: ik weet het allemaal ook nog niet zeker.
(13:59) Robin: Ik weet het wel zeker
(13:59) Robin: ik weet wie er weg wilden gaan
(13:59) Robin: en die krijgen morgen allemaal een kick
(13:59) --P@T®I©K--: ok
(13:59) --P@T®I©K--: suc6 raizor
(14:00) Robin: Dankjewel
(14:00) --P@T®I©K--: denk goed na voor je iets doet.
(14:00) Robin: Pfff
(14:00) Robin: denk het ook
(14:00) Robin: Ga jij maar lekker vluchten
(14:00) Robin: noob
(14:00) --P@T®I©K--: 8 mensen.
(14:00) Robin: Ja
(14:00) Robin: 8 ja
(14:00) Robin: Allemaal gekickt
(14:00) --P@T®I©K--: ik zie nog niks
(14:00) Robin: Ik zei morgen
(14:00) --P@T®I©K--: waarom morgen pas?...
(14:00) Robin: misschien moet je 's een mooie cursus verbaal nederlands leren
(14:00) Robin: Omdat ik een topic aan maken ben
(14:01) Robin: en die mogen jullie ook allemaal nog lezen
(14:01) --P@T®I©K--: maak maar een topic
(14:01) --P@T®I©K--: maar misschien valt hier over te praten.
(14:01) --P@T®I©K--: en kan het weer goedkomen...
(14:01) --P@T®I©K--: nee raizor moet gelijk boos zijn ik snap nu waarom niemand je ingame mag
(14:01) Robin: pff, lol!
(14:01) Robin: Niemand
(14:01) Robin: alleen de noobs mogen me niet
(14:02) --P@T®I©K--: ok raizor
(14:02) --P@T®I©K--: maar denk goed na
(14:02) Robin: en je mag zelf invullen of je daar bij hoort
(14:02) Robin: ik denk goed na
(14:02) Robin: Ben ik beter in dan jij volgens mij
(14:02) --P@T®I©K--: ik hoor dan bij de noobs ja
(14:02) --P@T®I©K--: want jou als leider...
(14:02) --P@T®I©K--: nee.
(14:02) Robin: Ik als leider...
(14:02) Robin: ja
(14:02) --P@T®I©K--: waarom?
(14:02) Robin: Maar dat merk je nog wel
(14:02) Robin: als je andere leiders tegenkomt !
(14:02) --P@T®I©K--: omdat je egoistiesch bent.
(14:03) Robin: Egoistisch?
(14:03) Robin: Alles behalve dat, lol!
(14:03) --P@T®I©K--: je denkt te veel aan je zelf.
(14:03) Robin: Lol! Lol! Lol!
(14:03) Robin: NoOooob
(14:03) --P@T®I©K--: 2 hard pak ik wel alleen.
(14:03) Robin: Echt serieus
(14:03) Robin:
(14:03) Robin: Jij bent te noob voor worden
(14:03) Robin: red eagle pakt pirania in zijn eentje
(14:03) Robin: 031205 pakt ice monk in zijn eentje
(14:03) Robin: jij pakt robin5 in zijn eentje
(14:03) --P@T®I©K--: noem eens de namen van de leden die mee gaan dan trouwens als je ht zo goed weet?
(14:03) Robin: in je*
(14:04) --P@T®I©K--: 8 leden + 3 in fusie
(14:04) --P@T®I©K--: 11
(14:04) Robin: Ja
(14:04) Robin: 2 ongewilligde fusies
(14:04) Robin: ice monk is stamgetrouw
(14:04) --P@T®I©K--: een gewild
(14:04) Robin: alleen dom dat ie aan 031205 gaf
(14:04) Robin: en pirania niet
(14:04) --P@T®I©K--: robin doet mee
(14:04) Robin: die gaf ook gewoon aan mij
(14:04) Robin: als t kon
(14:04) Robin: maar ik zei dat ik niet hoefde, en dat ie bij red moest zijn
(14:04) Robin: Maarja, ik ben een ego
(14:04) Robin: blijkbaar
(14:05) --P@T®I©K--: nee maar ja,,, kom op,,,
(14:05) --P@T®I©K--: ik heb toch in elk geval gezorgt dat niemand de stam aan zou vallen
(14:05) --P@T®I©K--: wat er ook gebeurt.
(14:05) Robin: mooi
(14:05) Robin: wij doen dat in ieder geval WEL
(14:05) Robin: bji jullie
(14:05) Robin: dat je dat weet
(14:06) --P@T®I©K--: dus jij valt je stam aan?
(14:06) --P@T®I©K--: terwijl wij niet aanvallen?
(14:06) Robin: Ja natuurlijk
(14:06) Robin: Verraders
(14:06) --P@T®I©K--: denk je dat jullie dat zouden winnen?
(14:06) Robin: moeten gelijk kapot he
(14:06) Robin: Ja, tuurlijk winnen wij dat
(14:06) Robin: ik heb al wat geregeld hoor
(14:06) --P@T®I©K--: =DT= zal ons helpen k27 zal ook helpen =DB= ook MEM doet ook mee
(14:07) Robin: Wat denk jij
(14:07) --P@T®I©K--: suc6
(14:07) Robin: MeM doet mee zegt ie dan
(14:07) Robin: Nu word het helemaal grpapig
(14:07) Robin: eerst zeg je dat je er uit gaat omdat we een NAP met MeM hebben
(14:07) Robin: en nu zeg je dat MeM jullie gaat helpen
(14:07) Robin: hahahaha
(14:07) Robin: Funny
(14:07) --P@T®I©K--: najj MEM niet dan?
(14:07) --P@T®I©K--: en dan nog?
(14:07) --P@T®I©K--: db en dt
(14:07) Robin: Je lult gewoon zwaar
(14:07) --P@T®I©K--: en wij
(14:07) Robin: succes d'r mee
(14:07) --P@T®I©K--: dorpen zijn al lang vol gestopt nu hoor
(14:07) Robin: W9 is de prowereld
(14:07) Robin: dit is voornoobjes
(14:08) Robin: Mijne ook
(14:08) --P@T®I©K--: ja hoor
(14:09) --P@T®I©K--: je zult iets van 9 mil aan punten verliesen. heel wat troepen dus
(14:09) --P@T®I©K--: binnen de stam
(14:10) Robin: ja, nou en?
(14:10) Robin: Ik zeg toch, dat het me niks boeit
(14:10) Robin: omdat ik al iets geregeld heb
(14:10) --P@T®I©K--: en vertrouw niet te veel op de mensen want mensne die je niet verwacht zullen ook mee gaan
(14:10) Robin: Haha
(14:10) Robin: mensen die ik niet verwacht
(14:10) Robin: ik weet alles al, lol
(14:10) Robin: al een hele tijd

Conclusiie????
 

DeletedUser17656

Guest
raizor hier kom je niet onderweg;)

jij word verleden en zo gaat het verder op server 6.

je leden kan je niet meer overpraten.
DSM2 zal opgeheven worden.
DSM zullen alleen de mensen blijfen die nog egt in een ego geloven.

er zullen nog 11 mensen volgen.
je komt er wel achter dat ik iets meer macht had in je stammetje dan jou;)
 

DeletedUser16899

Guest
Conslusie daaruit is dat niet alleen Raizor liegt, maar jij ook.. Zelf in 1 gesprek spreek je jezelf al tegen..
Ga toch naar een andere stam man. Maar zoals ik al zei: Welke stam wil jou nou? Erg trouw aan een stam ben je toch niet. Zolang jij maar geen dorp(en) verliest...

Ookal zit ik niet in DSMpro of 1 van de stammen die hiermee te maken hebben, ik vind het toch erg triest van je (en de anderen die ook overstappen).
 

DeletedUser8050

Guest
tja raizor..

Ik geloofde echt in het begin dat Dsm een goede stam was
maar nu blijkt, allemaal leugens..
op tw bereik je niets met manipulaties hoor zo zie je maar dat je al 3 leden kwijt bent en er volgen meer
 
Reactiescore
1.735
die gasten kunnen we missen ;). wij hoeven geen verraders zoals jullie. jullie zijn zwak. jullie zijn te zwak om te vechten. we waren mis niet aan de winnende kant. maar je moet vechten voor je stam en niet gaan overlopen naar de vijand (wat ik al helemaal triest vind).
 

DeletedUser

Guest
(14:07) Robin: W9 is de prowereld
(14:07) Robin: dit is voornoobje

Zo denkt Raizorette dus over zijn medespelers op W6...

Waarom zeg je dat nu dan Raizor? Omdat je het zelf niet meer red tussen alle "Noobs" ?

Haha, schaam je toch jongetje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan