K27 & =DT= vs. DSMpro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15947

Guest
nou geef mij dan ook maar zoon ding
maar naava heeft gelijk
en jaja nu komt de commentaar van nummer dingske je doet het zelf blabla
maar ik doe het omdat jullie het doen.
en kleuters doen toch alles na? niet?

Vandaar dat je ons kleine kinderen noemt! Maar nee, cijfertje (niet nummertje, groot verschil!), niet iedereen die op jou reageert doet je na, laat staan dat ze allemaal kleuters zijn! Was het maar waar..
 

DeletedUser16435

Guest
Vandaar dat je ons kleine kinderen noemt! Maar nee, cijfertje (niet nummertje, groot verschil!), niet iedereen die op jou reageert doet je na, laat staan dat ze allemaal kleuters zijn! Was het maar waar..

wat huil jij nou die text slaat nergens op heb je niks nuttigs te zege of doen, doe dan niks dan doe je iets nuttigs voor iedereen van TW en jij mag ook best leren zinnen maken ;)
 

DeletedUser

Guest
wat huil jij nou die text slaat nergens op heb je niks nuttigs te zege of doen, doe dan niks dan doe je iets nuttigs voor iedereen van TW en jij mag ook best leren zinnen maken ;)

de zinnen van warfiej kloppen gewoon dus wat praat je nou onzin.
 

DeletedUser

Guest
*rofl* is Boelie88 uit DSM gegooid...? *rofl*

Niets zeggen, niets zeggen. Laat me raden... ik kan niet kiezen! :)

Optie 1.
Boelie88 was een slechte speler en lag niet strategisch ten opzichte van de stam (lees aan de grens met de vijand) en is daarom gekicked.

Optie 2.
1. Boelie88 is gestopt
2. Stamlid krijgt VV
2. Zijn dorpjes zouden intern worden overgenomen
4. =DT= en ~MeM~ zijn daar achter gekomen
5. Boelie88 word extern overgenomen, door inadequate handelen van VV en stamgenoten.
6. In naam van de statistiek en in hoop dat hij niet langer een doelwit is zodat interne overname nog steeds plaats kan vinden word Boelie88 daarom gekicked.

Optie 3.
Boelie88 met medeweten uit de stam gezet in de hoop dat =DT= of ~MeM~ hem opneemt en Raizor een nieuwe spion bij de vijand heeft.

p.s. Het proces van afstuderen lijdt tot ernstige vormen van orginaliteit, futiliteit en trivialiteit.

je hebt inactieve leden erbij zitten he ;). reden was inactiviteit.
 

DeletedUser15947

Guest
wat huil jij nou die text slaat nergens op heb je niks nuttigs te zege of doen, doe dan niks dan doe je iets nuttigs voor iedereen van TW en jij mag ook best leren zinnen maken ;)

Haha dat van mij is geen goed Nederlands? Dat je fout spelt oké, maar dat je fout verbetert bewijst niet alleen dat je dom bent, maar ook nog dat je denkt dat niet dom bent! Bravo, cijfertje! Je hebt jezelf weer eens bewezen.

En ook nog dat het niks nuttigs is? Al jouw posts zijn wel heel nuttig natuurlijk :rolleyes: Het was een antwoord op jouw post, dus als die van mij niet nuttig (of 'onnuttig' zoals jij zo graag zegt) zijn, zijn die van jou dat zeker niet. Jij zou de rest van Tw en vooral jezelf een dienst bewijzen door je mond dicht te houden want op dit moment maak je jezelf het lachertje van W6 :eek:
 

DeletedUser

Guest
wat huil jij nou die text slaat nergens op heb je niks nuttigs te zege of doen, doe dan niks dan doe je iets nuttigs voor iedereen van TW en jij mag ook best leren zinnen maken ;)

hier is hij weer met het gezever leer zinne maken jij gaat het precies toch niet leren he of leer je dat op het perron in antwerpen lol
ooit zal hij wel eens volwassen worden hopelijk ga je dat leren op die school van je maarja is altijd moeilijk om zo iemand te leren hoe hij zich moet gedragen of ben jij miss blijven zitten in de kleuterklas of miss geen degelijke opvoeding gehad van je ouders als je die al heb want jou zou ik toch niet willen als kind allee ja wie wel he ;)

mvg clubke
 

DeletedUser

Guest
hier is hij weer met het gezever leer zinnen maken jij gaat het precies toch niet leren he of leer je dat op het perron in antwerpen lol
ooit zal hij wel eens volwassen worden hopelijk ga je dat leren op die school van je maarja is altijd moeilijk om zo iemand te leren hoe hij zich moet gedragen of ben jij miss blijven zitten in de kleuterklas of miss geen degelijke opvoeding gehad van je ouders als je die al heb want jou zou ik toch niet willen als kind allee ja wie wel he ;)

mvg clubke

en als jij nou ook is je spelfouten verbeterd ;)
 

DeletedUser

Guest
Daar valt hier niet aan te beginnen. Geen van jullie schijnt de basisschool met voldoendes te hebben afgerond.

Warfiej, handelen jij en wenky dit verder af? Ik geef het op, tegen 031205 en terven/mohniels valt echt n
 

DeletedUser16435

Guest
hier is hij weer met het gezever leer zinne maken jij gaat het precies toch niet leren he of leer je dat op het perron in antwerpen lol
ooit zal hij wel eens volwassen worden hopelijk ga je dat leren op die school van je maarja is altijd moeilijk om zo iemand te leren hoe hij zich moet gedragen of ben jij miss blijven zitten in de kleuterklas of miss geen degelijke opvoeding gehad van je ouders (als je die al heb want jou zou ik toch niet willen als kind allee ja wie wel he ;))

mvg clubke

bedankt voor dat stukje dat ik nu tussen haakjes heb gezegt die is een zeer groffe overtreding ;) je kan schelden en ver gaan maar met ziektes en zoon soort dingen hoor je niet te spotten wat een sukkel ben jij hoop echt dat je een bann krijgt van TW
 

DeletedUser12322

Guest
Schelden mag ook niet, 031205. Helaas gebeurt het van alle kanten, dus escaleert het na een tijdje.

Om maar even een poging te plegen om on-topic te blijven. DSM heeft toch een oplossing voor inactieve en kleine spelers, genaamd DSM2? Tenminste, dat had ik begrepen van Raizor.
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor dat stukje dat ik nu tussen haakjes heb gezegt die is een zeer groffe overtreding ;) je kan schelden en ver gaan maar met ziektes en zoon soort dingen hoor je niet te spotten wat een sukkel ben jij hoop echt dat je een bann krijgt van TW

lol ik praat niet over ziektes miss moet je eens beter lezen dan of bedoel je dat jou gedrag een ziekte is
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor dat stukje dat ik nu tussen haakjes heb gezegt die is een zeer groffe overtreding ;) je kan schelden en ver gaan maar met ziektes en zoon soort dingen hoor je niet te spotten
(wat een sukkel ben jij)
hoop echt dat je een bann krijgt van TW

ik heb tussen haakjes gezet wat schelden is, dit kan natuurlijk niet he;) ik hoop dat je een ban krijgt
 

DeletedUser

Guest
Schelden mag ook niet, 031205. Helaas gebeurt het van alle kanten, dus escaleert het na een tijdje.

Om maar even een poging te plegen om on-topic te blijven. DSM heeft toch een oplossing voor inactieve en kleine spelers, genaamd DSM2? Tenminste, dat had ik begrepen van Raizor.

ik ga niet over dsm2 :p. maar boelie88 is gekickt omdat ze heel inactief was. ze werd flink aangevallen en is daarom dorpjes verloren. maar ze heeft niet op het forum verkondigt dus wij wisten niet dat zij dorpjes aan het verliezen waren dus konden wij geen ondersteuning sturen.
 

DeletedUser12036

Guest
*rofl* is Boelie88 uit DSM gegooid...? *rofl*

Niets zeggen, niets zeggen. Laat me raden... ik kan niet kiezen! :)

Optie 1.
Boelie88 was een slechte speler en lag niet strategisch ten opzichte van de stam (lees aan de grens met de vijand) en is daarom gekicked.

Optie 2.
1. Boelie88 is gestopt
2. Stamlid krijgt VV
2. Zijn dorpjes zouden intern worden overgenomen
4. =DT= en ~MeM~ zijn daar achter gekomen
5. Boelie88 word extern overgenomen, door inadequate handelen van VV en stamgenoten.
6. In naam van de statistiek en in hoop dat hij niet langer een doelwit is zodat interne overname nog steeds plaats kan vinden word Boelie88 daarom gekicked.

Optie 3.
Boelie88 met medeweten uit de stam gezet in de hoop dat =DT= of ~MeM~ hem opneemt en Raizor een nieuwe spion bij de vijand heeft.

p.s. Het proces van afstuderen lijdt tot ernstige vormen van orginaliteit, futiliteit en trivialiteit.


om de statistieken niet in hun nadeel te beinvloeden natuurlijk. inactieve spelers gaan bij hen naar dsm2. die worden niet gekicked.
anders had het statistiekje dat ik net, in het andere topic dat aan deze "oorlog"is gewijd, heb geplaatst er nog slechter uit gezien voor dsmpro en dsm2:p:p:rolleyes:
 

DeletedUser16435

Guest
lol ik praat niet over ziektes miss moet je eens beter lezen dan of bedoel je dat jou gedrag een ziekte is

ik zeg dat je niet met ziektes moet spotten of over iemand zijn ouders leer jij zinnen LEZEN
 

DeletedUser16435

Guest
ik heb tussen haakjes gezet wat schelden is, dit kan natuurlijk niet he;) ik hoop dat je een ban krijgt

nou en terecht dat ik het zij je hoort niet over ziektes of iemand zijn ouders te schelden dus hou je bek 'SUKKEL'
 

DeletedUser16899

Guest
Je zou maar stamleider zijn van DSM2.. Gezellige stam heb je dan.
Ik ben iig wel benieuwd wanneer er wat actie komt in deze oorlog.. Duurt zo lang.. Ze hadden net zo goed 4 weken kunnen wachten met oorlog verklaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan