Juvy/Amen vs DET/FeL/|F|

DeletedUser67517

Guest
Ik heb al es 10 edels in verschillende dorpen gehad. Stuurde ik elk 2 treins uit.. gewoon cleartje voor timen dan is er niks aan de hand. Pakte best goed uit toen ;)

Nubcake, beter Rapetrainen, heb je met 10 edels twee dorpen ipv een:bijl::edelman::edelman:
 

DeletedUser59368

Guest
Wat zijn rapetreinen? :D
Ik had btw ook 2 dorpen.. en kon ze meteen opnieuwe versturen bij terugkomst :p
 

DeletedUser59368

Guest
rapetrein da ge u eigen nog eens ONGEWENST edeld :D (5 edels per trein)

Wat is dat nu voor iets stom.. als ze de 2de,3de,4de snipen zullen ze de 5de ookwel doden zekers... en idd. is enkel goed als je toestemming blijft hangen. verder edel je enkel jezelf
 

DeletedUser71655

Guest
En dat is noep om welke reden? :eek:

Een beetje een deffer ziet dat en zet wat restjes voor de edels en ze worden geblocked, hoe dat op lighting uitpakte weet ik niet helaas, heb alleen snachts de vv gehad:p

Moet je toch bezig houden of niet :p en met resultaat :p

Bezig houden?:p
Mwah ze waren vrij snel afgerond, enkel -zoals ik al zei- weet ik niet welke edels wel/niet doorkwamen omdat ik enkel de vv snachts heb gehad:p
 

DeletedUser59368

Guest
Een beetje een deffer ziet dat en zet wat restjes voor de edels en ze worden geblocked, hoe dat op lighting uitpakte weet ik niet helaas, heb alleen snachts de vv gehad:p



Bezig houden?:p
Mwah ze waren vrij snel afgerond, enkel -zoals ik al zei- weet ik niet welke edels wel/niet doorkwamen omdat ik enkel de vv snachts heb gehad:p

Wij hebben het niet over de aangaande aanvallen op Lightning of aaronlol. Enkel over wat is nu de beste manier om een dorp te kunnen edelen en zo efficient mogelijk :)
 
Bovenaan