Juvy/Amen vs DET/FeL/|F|

DeletedUser68249

Guest
Vele naabs maken vele worden maar weinig daden :D

Hallo mensen^^
 

DeletedUser71655

Guest
resultaten gaat lastig met spelers als nurce en tih in de stam

Trouble in paradise?
Hoorde het vanmiddag al dat er nogal vergaande woorden over en weer zijn gegaan, als wat ik gehoord hebt echt waar is gaat het toch wel aardig ver voor een spelletje hoor:eek::eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Trouble in paradise?
Hoorde het vanmiddag al dat er nogal vergaande woorden over en weer zijn gegaan, als wat ik gehoord hebt echt waar is gaat het toch wel aardig ver voor een spelletje hoor:eek::eek:

Nah, is maar 1 speler die één van de spelers op Nurse joy niet kan uitstaan. En dat moet die om de zoveel tijd nog is kunnen aanhalen :)
 

DeletedUser

Guest
shit juvy gaat vallen :[

bij de nieuwe fusie pakken we gewoon heel faith erbij, stabbe we al wat minder!
 

DeletedUser59368

Guest
Je had het beter meteen gedaan ...

Jaman, en dan moest ik me nog uitsloven/bewijzen om de stam te mogen joinen.. Als ik op Patjuhh niet slaagde mocht ik er niet in. Verdorie volledig(op 7na) van de kaart geveegd :eek:
Terwijl 2 spelers als ephedra en die andere meteen mochten joinen.. wat een boelshiit was dat. Om dan in zulke chaos terecht tekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74031

Guest
Jaman, en dan moest ik me nog uitsloven/bewijzen om de stam te mogen joinen.. Als ik op Patjuhh niet slaagde mocht ik er niet in. Verdorie volledig(op 7na) van de kaart geveegd :eek:
Terwijl 2 spelers als ephedra en die andere meteen mochten joinen.. wat een boelshiit was dat. Om dan in zulke chaos terecht tekomen.

Met dank aan Michael voor het laten zien op Whatsapp.. Ik heb er om gelachen.

Uitsloven op mij? Ik was klaar met de wereld.. toen is er ook niet meer gedefft op het account. Het was dus meer je ODA omhoog trekken dan je uitsloven ;)
 

DeletedUser59368

Guest
Met dank aan Michael voor het laten zien op Whatsapp.. Ik heb er om gelachen.

Uitsloven op mij? Ik was klaar met de wereld.. toen is er ook niet meer gedefft op het account. Het was dus meer je ODA omhoog trekken dan je uitsloven ;)

Haha, nu is ie daar hoor :D
Je had meer als genoeg om te deffen als jij daar geen zin in had is dat jou probleem :p
 

DeletedUser74031

Guest
Dan is het toch geen taak van jezelf bewijzen.. Ik heb je de redenen vertelt dat weet je zelf ook.

Ik had geen behoefte meer op W38 om mij eigen te deffen aangezien ik al meerdere malen aan het nadenken was om met deze wereld te stoppen. Toen ik mij genaaid voelde door jou heb ik helemaal besloten te stoppen met W38. Maar ik kom wellicht nog fftjes langs ;)
 

DeletedUser59368

Guest
Naja, met uitsloven bedoelde ik, dat ik me eerst nog moest gaan tonen.. Terwijl anderen er zonder boe of baa mochten joinen. Dat jij dan niet defte was alleen mooi meegenomen :) Ben ik je erg dankbaar voor eigenlijk. :)
 

DeletedUser74031

Guest
Je weet waarom, dat heb ik je uitgelegd en toen kreeg ik nog 400pp op mijn account gestort :p
 
Bovenaan