Jouw favoriete instellingen

DeletedUser

Guest
Klikkie!

als iedereen in dit topic nou even zegt dat hij deze speed graag wilt, dan hebben we voor de volgende lange speed een dikke boner speed :D



edit: oeps ik zie net dat ik beginnersbescherming ben vergeten, dat kan robby/cenkie anders nog wel bij mij na komen vragen :)
 

DeletedUser

Guest
Klikkie!

als iedereen in dit topic nou even zegt dat hij deze speed graag wilt, dan hebben we voor de volgende lange speed een dikke boner speed :D



edit: oeps ik zie net dat ik beginnersbescherming ben vergeten, dat kan robby/cenkie anders nog wel bij mij na komen vragen :)

zou een vette speed kunnen zijn zonder die kerk :p
 

DeletedUser30571

Guest
Er is nooit een kerkronde, ik zou wel eens een kerkronde willen :D:D:D:D:D::D
 

DeletedUser71154

Guest
dit kan ik niet zetten in de topic maar we hebben eens een ronde gedaan waar we begonnen met 558000punten dit nog eens doen alleen lager langere beginnersbescherming
 

DeletedUser

Guest
dit kan ik niet zetten in de topic maar we hebben eens een ronde gedaan waar we begonnen met 558000punten dit nog eens doen alleen lager langere beginnersbescherming

dat was een testronde, je kunt verzoekjes indienen, maar weet niet in hoever een dergelijke ronde terugg aat komen.
 

DeletedUser71154

Guest
Het was zaterdag 24-08-13 speedronde 1317 de experimentele ronde waar jullie nieuwe instellingen gingen testen
 
Bovenaan