Jaaraward

Deleted User - 2242732

Guest
Give me these pls

ik hoef niet perse namen te noemen hoor...
HQ die (tot voor kort) een stabiele stam leek haalt de 'overschot' van snow binnen. Dat zijn spelers die snow indertijd niet recht hielden, aurum/azure niet rechthielden enz..

Dus maw, het zal best goed gaan in HQ zolang ze niet in de miserie komen op 1-2 fronten.. daarna zie ik ze gewoon vallen aangezien de loyaliteit er niet is.
Ik zie bv net dat lion HQ alweer geleaved is...hij zat er welgeteld 10 dagen in.
Geeft allerminst teken van een stabiele stam, vind je niet?

Over fix gesproken, fearcrads had onlanks toch nog een massa op jugi geknald (las ik via pm met stekskes)? is dat ook ineens opgelost en ineens zijn hun dikke vriendjes terug? :p
 
Reactiescore
766
ik hoef niet perse namen te noemen hoor...
HQ die (tot voor kort) een stabiele stam leek haalt de 'overschot' van snow binnen. Dat zijn spelers die snow indertijd niet recht hielden, aurum/azure niet rechthielden enz..

Dus maw, het zal best goed gaan in HQ zolang ze niet in de miserie komen op 1-2 fronten.. daarna zie ik ze gewoon vallen aangezien de loyaliteit er niet is.
Ik zie bv net dat lion HQ alweer geleaved is...hij zat er welgeteld 10 dagen in.
Geeft allerminst teken van een stabiele stam, vind je niet?

Over fix gesproken, fearcrads had onlanks toch nog een massa op jugi geknald (las ik via pm met stekskes)? is dat ook ineens opgelost en ineens zijn hun dikke vriendjes terug? :p

Wie weet is die wel gekicked om de stam stabieler te maken ? :eek:
 

Deleted User - 2242732

Guest
Dat zou verstandig zijn als kenneth er nog logt ja :D
 
Reactiescore
766
Mooie gozert die kenneth :p
 
Reactiescore
489
Maar dan is er nog maar eens verkeerd gerecruit op deze wereld en nu door HQ ipv Snow :D
 
Reactiescore
766
Dat weet jij helemaal niet ? :confused:
 
Reactiescore
154
ik hoef niet perse namen te noemen hoor...
HQ die (tot voor kort) een stabiele stam leek haalt de 'overschot' van snow binnen. Dat zijn spelers die snow indertijd niet recht hielden, aurum/azure niet rechthielden enz..

Dus maw, het zal best goed gaan in HQ zolang ze niet in de miserie komen op 1-2 fronten.. daarna zie ik ze gewoon vallen aangezien de loyaliteit er niet is.
Ik zie bv net dat lion HQ alweer geleaved is...hij zat er welgeteld 10 dagen in.
Geeft allerminst teken van een stabiele stam, vind je niet?

Over fix gesproken, fearcrads had onlanks toch nog een massa op jugi geknald (las ik via pm met stekskes)? is dat ook ineens opgelost en ineens zijn hun dikke vriendjes terug? :p

Zijn idd terug dikke vriendjes ja.
 
Reactiescore
154
ik hoef niet perse namen te noemen hoor...
HQ die (tot voor kort) een stabiele stam leek haalt de 'overschot' van snow binnen. Dat zijn spelers die snow indertijd niet recht hielden, aurum/azure niet rechthielden enz..

Dus maw, het zal best goed gaan in HQ zolang ze niet in de miserie komen op 1-2 fronten.. daarna zie ik ze gewoon vallen aangezien de loyaliteit er niet is.
Ik zie bv net dat lion HQ alweer geleaved is...hij zat er welgeteld 10 dagen in.
Geeft allerminst teken van een stabiele stam, vind je niet?

Over fix gesproken, fearcrads had onlanks toch nog een massa op jugi geknald (las ik via pm met stekskes)? is dat ook ineens opgelost en ineens zijn hun dikke vriendjes terug? :p

Dat hoef je zeker niet.

Maar het neemt wel de geloofwaardigheid van je eigen post weg, en dat besef jij zelf ook.
 
Reactiescore
154
En die van grootste rimmer - die nog alles te bewijzen heeft - naar jou ;)
 
Reactiescore
154
(rofl) Ik blijf het grappig vinden dat jullie maar blijven kappen op mij; Ik heb mijn kata's nog nooit op iets anders dan de boerderij of soms vz gezet (nja muur ook :p).
Jullie daarentegen hebben zowat elk niet nuttig gebouw gedaan; Opslagplaats, ijzermijn, etc etc kwamen aan bod, net als boer overigens, die was alomtegenwoordig.

Ongelooflijk hypocriet dus om te zeggen.
 

DeletedUser3368

Guest
En die van grootste rimmer - die nog alles te bewijzen heeft - naar jou ;)

Ok, dan maar even wat serieus erop in gaan. Blijkbaar begrijp je het niet door iets wat compleet irrelevant is erbij te halen.

De grootste reden waarom Snow compleet gefaald is, is omdat de stam teveel uit 'ik'-jes bestaat/bestond, en te weinig uit 'wij'-tjes. Hiermee wil ik zeggen dat in de stam P. mensen voor elkaar willen vechten, en dat dit duidelijk niet in Snow te vinden was.
Voordat je weer ertussendoor gaat schreeuwen dat dit niet zo is, en dat we lekker naar onszelf moeten kijken omdat wij ontzettend slecht kunnen winnen en jullie ontzettend goed tegen jullie verlies kunnen; de spelers die binnen Snow wel voor elkaar leken te vechten deden dit puur uit eigen belang. Neem nou een speler als Kenneth (Lion Cub of Cintra). Deze speler luistert naar niemand en verlaat te stam te pas en te onpas.
Wil je dat evenwichtig noemen? Brengt dat balans in je stam en het teamgevoel omhoog? Nee.

Heb je ook nog gekeken wat er gebeurde toen Snow uit elkaar viel? Niemand pakte snel de draad op om de koppen bij elkaar te gooien. Een aantal dagen lang kwamen en gingen er weer stammen en vlogen de oud spelers van Snow heen en weer tussen de verschillende stammetjes. Onderlinge conflicten kwamen naar voren, het bekende verhaal o.a. met Jugi50.
Wil je dat evenwichtig noemen? Brengt dat balans in je stam en het teamgevoel omhoog? Nee

En dan heb je nu een situatie zoals die ervoor eigenlijk ook geweest is, alleen dan met spelers van HQ erbij. Geen enkel deftig offensief richting P. aan het gooien, maar wel nog steeds een erg grote mond hebben. Kenneth is dan de enige die ook daadwerkelijk daad bij zijn woord doet. Maar jullie overige spelers zijn niets minder dan gebakken lucht die op deze wereld enkel hun tijd afwachten om er vanaf geknikkerd te worden.

Als je dan vervolgens ook nog beschuldigingen vanwege katagebruik aan P. richt, ons hypocriet noemt terwijl je zelf de hele geschiedenis en je oud-stamgenoten niet goed kent, vervolgens mij nog uitmaakt als speler die nog alles te bewezen heeft en dan als grootste druppel zegt dat we onze geloofwaardigheid in posts kwijt zijn, maakt je toch echt wel degelijk tot een grote leugenaar. Dus wat dat betreft had Argwahn helemaal gelijk en hoop ik dat je tot de ingeving komt dat je wellicht zelf eens wat daden zou moeten laten zien in plaats van hier je eigen ramen in te gooien.

Robin had helemaal geen namen in te hoeven vullen, die zijn bij iedereen bekend. Juist als je dit ontkent, maakt dat je zelfs tot de meest arrogante speler en behoor je in het rijtje thuis.

Getekend, een rim-speler die geen bewijsdrang voelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
Maar het neemt wel de geloofwaardigheid van je eigen post weg, en dat besef jij zelf ook.

De spelers die voor de val van snow zorgden joinen een nieuwe stam... Leg mij eens uit waarom deze spelers nu ineens zoveel meer voor hun stam (HQ) zullen betekenen; en dus HQ zullen rechthouden als het moeilijker wordt?

Zijn idd terug dikke vriendjes ja.

Op papier is dat misschien waar , tot het er echt op aankomt.
Loyaliteit krijg je nooit helemaal terug tussen 2 spelers met dergelijke geschiedenis, dat moet jij ook beseffen.
En die loyaliteit heb je dus wel nodig om geen situatie te krijgen als ex-snow ;)

En die van grootste rimmer - die nog alles te bewijzen heeft - naar jou ;)

Ik hoop dat je niet beweert dat jij op deze wereld al wat bewezen hebt?


(rofl) Ik blijf het grappig vinden dat jullie maar blijven kappen op mij; Ik heb mijn kata's nog nooit op iets anders dan de boerderij of soms vz gezet (nja muur ook :p).
Jullie daarentegen hebben zowat elk niet nuttig gebouw gedaan; Opslagplaats, ijzermijn, etc etc kwamen aan bod, net als boer overigens, die was alomtegenwoordig.

Ongelooflijk hypocriet dus om te zeggen.

Gaat in de eerste plaats helemaal niet om het gebouw waarop ze geplaatst worden, het gaat om de manier waarop je ze gebruikt.
Preau heeft voor jouw actie op robo amper kata's gebruikt, puur om deze wereld niet in een kata-stadium te plaatsen.
Mag ik je eraan herinneren dat jullie (ex-snow) de behoefte hadden te kata'n (aan jouw clears te zien weten we onderhande wie hier voorstander van was...)?
Wij hebben binnen preau afgesproken kata's op minimale schaal te gebruiken zolang we merken dat onze tegenstanders dit ook deden.

Maar wanneer jij clears met 400 kata's gaat bouwen, puur om de 2e linie van robo te slopen, uit frustratie omdat je geen dorpen kan pakken, dan kan je die kata's inderdaad terugkrijgen op een grotere schaal.
Andere spelers van HQ/fix krijgen dan ook geen grote kata-aanvallen aangezien hun voor een niet-kata-oorlog kiezen.
actie = reactie...
Ik denk dat je onderhande wel al door moet hebben dat preau jullie acties, om deze wereld minder mooi te willen maken, niet in het ongewisse laat ;) (de ZW recruits als voorbeeldje)

Misschien moet je een supportje sturen dat preau (ook) kata's gooit? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Ik vind het ongelooflijk jammer dat ik geen tijd meer heb om te reageren vandaag. Ik probeer het nog deze week te doen, maar als ik er niet meer toe kom, stuur me een PM om me eraan te herinneren.
Kan me voorstellen dat jullie graag antwoord willen op jullie posts :)
 
Reactiescore
766
Hoe bedoel je?

Ik doelde op het feit dat jij er geen idee van hebt hoe HQ gerecruit heeft.

Kost wat tijd en energie maar dan hebben we ook wat ;)
 
Reactiescore
489
Klopt maar ik speel deze wereld wel al vanaf het begin en ik weet hoe de spelers van Snow zich vroeger gedroegen ;)
 
Bovenaan