Jaaraward

DeletedUser37752

Guest
en waarom heb ik verrast vtcpro:p
in goede zin of..?
nensul beste deffer whoot:p
hoe zal dat toch komen?:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
766
en waarom heb ik verrast vtcpro:p
in goede zin of..?
nensul beste deffer whoot:p
hoe zal dat toch komen?:D

Vond je gewoon verrassend uit de hoek komen.
Late-starter en toch top-20 nu.
En geef je probs voor de 1v10 ofzo? :D
 

DeletedUser37752

Guest
jah 2 massas beginfase gehad die zeker niet onderschat moesten worden.
was indd letterlijk 1v10 als niet meer was toen.
plus alle gebouwen die de grond in werden geschoten.
veel dreiging kapot gespeeld.
en aansluiting met stam gecreerd.
missie blaq is geslaagd!
thanks btw toch wel leuk om te horen acc goed heeft gepresteerd :)
 

DeletedUser37752

Guest
lol noob leer maar eens goed snipen eerst jij oussamatje

Obey your master noob!
 

DeletedUser37752

Guest
je hebt nensul wel beetje ook te danken aan blaq!
vandaar beetje respect naar dat account van jou kant wel mag.
hoevaak wij niet vv van jou hadden gedraaid lol.
vandaar obey your master naab.
 
Reactiescore
766

DeletedUser37752

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Team Deceiver.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Robin
Wie was de beste aanvaller van 2015?
T.N.P.
Wie was de beste verdediger van 2015?
N.v.t.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
T.N.P.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
veel leden hierbij preau kan ik noemen
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Zaeres , yeronimo
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Preau
Wie was de beste leider van 2015?
Robin
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
N.v.t.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Aurum , Azure
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Team deceiver mag terug komen
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
T.N.P.
Wat was dé topstam van 2015?
P
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
P
Welke stam was aanvallend het beste?
P
Welke stam was defensief het beste?
P
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
N.v.t.
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Snow
Welke stam was dé vijand van 2015?
N.v.t.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
P
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
stop eens met te geilen op lijstjes/erom te vragen als je zelf te lui bent er 1 te maken...

Wie was de beste speler van 2015?
Deceiver of the nince : account was bij alles betrokken; stamleiding, aanvallend sterk, droeg qua vv z'n bijdrage bij, had goed contact met iedereen binnen de groep..
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Elko/ikzelf. We slaagden er toch in een stam te vormen zonder 'probleemschakels'. Ook konden we de zetten van onze tegenstanders toch dusdadig inschatten om erop te anticiperen (defprobleem, next, snow-leiding, ZW-recruits enz... )
Wie was de beste aanvaller van 2015?
T.N.P. stak het meest voorbereidende werk in z'n aanvallen.
Wie was de beste verdediger van 2015?
lion op vv's bij gebrek aan beter?
Iedereen viel eigenlijk hard tegen, ofwel de verdedigers ofwel de aanvallers.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Niemand eigenlijk... Misschien ldarky in het begin van de join :)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
De preau-groep in z'n algemeen. Op ieder moment van de dag was er wel bezetting op een bepaald account, deze accounts namen dan ook hun verantwoordelijkheid (waarvoor dank)
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Dutchgangster met z'n extreme, recht-voor-de-rape uitspraken.
Zaeres
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Ikzelf
Wie was de beste leider van 2015?
Mag ik mezelf benoemen? Ik denk dat ik dichtst bij alle leden van P. stond.
Andere stammen hadden een leiding die niet genoeg contact met hun leden had/geen inzicht waar de problemen van hun stam lagen.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
The witch-king of angmar toch wel
Wie was dé flopspeler van 2015?
aurum sanguinis: Tot over 2 maanden terug nog grootspraak op het AF, nu nog 3 dorpen bezitten.
tazmaniandevil: Dit account viel me toch ook knalhard tegen. Heel lang ligt het front met argwahn er al, tot nu toe is er nog steeds niks ondernomen buiten rimnoobs edelen en op c klikken.
Voor een account die aanspraak maakte op de top 3 of hoger, het meest actief was van ex-snow op het AF mocht dit heus wel wat beter.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Over het algemeen mag iedereen die gestopt is gestopt blijven. Ik denk dat wereld er een stuk beter van geworden is nu spelers als TR, aurum en ex-lion met de noorderzon verdwenen zijn.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Ik denk dat iedereen op basis van skill/farmruimte/activiteit op de plaats staat waar ze behoren.
Misschien verwacht ik veel van het nieuwe deceiver team adhv het front die ze zullen krijgen met HQ.
Ook ben ik benieuwd naar het account stekskes, een account die bij menigen werd afgekraakt maar in mijn ogen dik wordt onderschat.

Wat was dé topstam van 2015?
Het oorspronkelijke Preau (met 8 man)
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Duidelijk Preau, 80% van ons steekt op z'n minst evenveel tijd in andermans account. Duidelijk geen ego's dus :)
Welke stam was aanvallend het beste?
Ik denk dat iedereen van Preau graag clears doneerde... maar of je daarmee aanvallend 'best' bent?
Misschien zou ik hier TN durven zetten, een trollstam van persoonlijke kenissen die met 4 zomaar de rang 9 oda stammen opstrijkt :D

Welke stam was defensief het beste?
Niemand. Er werd gewoon op defensief vlak dik gefaald, óf er werd gewoon heel slecht aangevallen door de tegenstander.
ODD stammen zegt dan ook genoeg over deze wereld.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
TN als bondgenoot van deceiver.
Preau als bondgenoot van nensul
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Snow: Dan toch maar snow eens vermelden, ookal was snow nooit een stam, maar een verzameling accounts die bij gebrek aan beter in elkaars stam zaten.
Niemand die écht de moeite deed om de vieze schakels binnen hun stam onder handen te nemen... van snow een stam te maken... een beetje verder te kijken dan hun neus lang is (dat er toch wat waarheid zat in wat preau-leiding hun uitlegde)...
Snow fixeerde zich zodanig op preau dat ze hun eigen problemen niet onder ogen wilden zien...
Maw iedereen binnen snow heeft hard gefaald.
Welke stam was dé vijand van 2015?
next. : Tot dusver de enige stam die een account van Preau noemenswaardig onder handen heeft genomen.
Snow kan je hier niet plaatsen want er is nooit wat ondernomen binnen snow tegen Preau, buiten wat stoere praat op het AF die op niks bleek uit te draaien.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Preau: Ik denk dat het P vs de wereld zal worden, maar P haalt volgens mij wel de bovenhand als ze zo blijven doorgaan.
In HQ/fix zitten teveel egotrippers om hun stam als een geoliede machine te laten draaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
stop eens met te geilen op lijstjes/erom te vragen als je zelf te lui bent er 1 te maken...

Wie was de beste speler van 2015?
Deceiver of the nince : account was bij alles betrokken; stamleiding, aanvallend sterk, droeg qua vv z'n bijdrage bij, had goed contact met iedereen binnen de groep..
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Elko/ikzelf. We slaagden er toch in een stam te vormen zonder 'probleemschakels'. Ook konden we de zetten van onze tegenstanders toch dusdadig inschatten om erop te anticiperen (defprobleem, next, snow-leiding, ZW-recruits enz... )
Wie was de beste aanvaller van 2015?
T.N.P. stak het meest voorbereidende werk in z'n aanvallen.
Wie was de beste verdediger van 2015?
lion op vv's bij gebrek aan beter?
Iedereen viel eigenlijk hard tegen, ofwel de verdedigers ofwel de aanvallers.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Niemand eigenlijk... Misschien ldarky in het begin van de join :)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
De preau-groep in z'n algemeen. Op ieder moment van de dag was er wel bezetting op een bepaald account, deze accounts namen dan ook hun verantwoordelijkheid (waarvoor dank)
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Dutchgangster met z'n extreme, recht-voor-de-rape uitspraken.
Zaeres
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Ikzelf
Wie was de beste leider van 2015?
Mag ik mezelf benoemen? Ik denk dat ik dichtst bij alle leden van P. stond.
Andere stammen hadden een leiding die niet genoeg contact met hun leden had/geen inzicht waar de problemen van hun stam lagen.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
The witch-king of angmar toch wel
Wie was dé flopspeler van 2015?
aurum sanguinis: Tot over 2 maanden terug nog grootspraak op het AF, nu nog 3 dorpen bezitten.
tazmaniandevil: Dit account viel me toch ook knalhard tegen. Heel lang ligt het front met argwahn er al, tot nu toe is er nog steeds niks ondernomen buiten rimnoobs edelen en op c klikken.
Voor een account die aanspraak maakte op de top 3 of hoger, het meest actief was van ex-snow op het AF mocht dit heus wel wat beter.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Over het algemeen mag iedereen die gestopt is gestopt blijven. Ik denk dat wereld er een stuk beter van geworden is nu spelers als TR, aurum en ex-lion met de noorderzon verdwenen zijn.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Ik denk dat iedereen op basis van skill/farmruimte/activiteit op de plaats staat waar ze behoren.
Misschien verwacht ik veel van het nieuwe deceiver team adhv het front die ze zullen krijgen met HQ.
Ook ben ik benieuwd naar het account stekskes, een account die bij menigen werd afgekraakt maar in mijn ogen dik wordt onderschat.

Wat was dé topstam van 2015?
Het oorspronkelijke Preau (met 8 man)
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Duidelijk Preau, 80% van ons steekt op z'n minst evenveel tijd in andermans account. Duidelijk geen ego's dus :)
Welke stam was aanvallend het beste?
Ik denk dat iedereen van Preau graag clears doneerde... maar of je daarmee aanvallend 'best' bent?
Misschien zou ik hier TN durven zetten, een trollstam van persoonlijke kenissen die met 4 zomaar de rang 9 oda stammen opstrijkt :D

Welke stam was defensief het beste?
Niemand. Er werd gewoon op defensief vlak dik gefaald, óf er werd gewoon heel slecht aangevallen door de tegenstander.
ODD stammen zegt dan ook genoeg over deze wereld.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
TN als bondgenoot van deceiver.
Preau als bondgenoot van nensul
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Snow: Dan toch maar snow eens vermelden, ookal was snow nooit een stam, maar een verzameling accounts die bij gebrek aan beter in elkaars stam zaten.
Niemand die écht de moeite deed om de vieze schakels binnen hun stam onder handen te nemen... van snow een stam te maken... een beetje verder te kijken dan hun neus lang is (dat er toch wat waarheid zat in wat preau-leiding hun uitlegde)...
Snow fixeerde zich zodanig op preau dat ze hun eigen problemen niet onder ogen wilden zien...
Maw iedereen binnen snow heeft hard gefaald.
Welke stam was dé vijand van 2015?
next. : Tot dusver de enige stam die een account van Preau noemenswaardig onder handen heeft genomen.
Snow kan je hier niet plaatsen want er is nooit wat ondernomen binnen snow tegen Preau, buiten wat stoere praat op het AF die op niks bleek uit te draaien.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Preau: Ik denk dat het P vs de wereld zal worden, maar P haalt volgens mij wel de bovenhand als ze zo blijven doorgaan.
In HQ/fix zitten teveel egotrippers om hun stam als een geoliede machine te laten draaien.


Give me these pls
 
Bovenaan