ja leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22517

Guest
Dat risico neem je met co's nemen, kan wel triest gegaan zijn, maar is nog steeds zijn eigen schuld. En daarbij negeert hij een bg wat in mijn ogen ook laf is, Bik pakt hem terug. Alleen van die PA is het een ander verhaal, dat is echt geld en daar moet je gewoon van af blijven.

Dit is mijn mening, en zo zie je maar weer hoe triest de mensen kunnen zijn (beide kanten)
 

DeletedUser

Guest
Ofc.
Jij hebt natuurlijk een speciale bril om te zien wie te vertrouwen is en wie niet ..

Nee ik speel solo.

En als ik met een co speel is eht iemand die ik al langer ken en waar ik goed mee om kan gaan.
Jullie idioten kiezen tegenwoordig een co vanwege zijn tijd of skills of whatever.

Jullie moeten eens leren dat een co er is voor verdeling van het acc natuurlijk, maar ook voor de gezelligheid.
Iets dat je tegenwoordig op geen enkel acc meer ziet.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt dan zwijg je soms beter...;)

Ja want dit is zo'n nuttig topic... :rolleyes:
 

DeletedUser41531

Guest
Nee ik speel solo.

En als ik met een co speel is eht iemand die ik al langer ken en waar ik goed mee om kan gaan.
Jullie idioten kiezen tegenwoordig een co vanwege zijn tijd of skills of whatever.

Jullie moeten eens leren dat een co er is voor verdeling van het acc natuurlijk, maar ook voor de gezelligheid.
Iets dat je tegenwoordig op geen enkel acc meer ziet.

Hang toch niet de slimme jongen uit :eek:
 

DeletedUser

Guest
dat is ook maar laf hoor.

Nouja, als ze daarin trappen zijn ze erg goedgelovig, en tis niet dat ik hun troepen op één of andere manier dood :p
Gewoon 1 of 2 keer hun dorpje plunder.

Het is een goede les voor de toekomst, en tis nu ook weer niet zo erg
Try again. Read again. Fail again?
wat heeft in godsnaam het edelen van een speler te maken
met het jatten van PA?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat risico neem je met co's nemen, kan wel triest gegaan zijn, maar is nog steeds zijn eigen schuld. En daarbij negeert hij een bg wat in mijn ogen ook laf is, Bik pakt hem terug. Alleen van die PA is het een ander verhaal, dat is echt geld en daar moet je gewoon van af blijven.

Dit is mijn mening, en zo zie je maar weer hoe triest de mensen kunnen zijn (beide kanten)

Ik pak iemand terug?? :p. Nee. Hij valt stamgenoot aan, stamgenoot van mij stuurt schijnbaar al zijn troepen weg en kan wel gaan wachten, maar ik doe mijn voordeel van de situatie. Waarschijnlijk krijg ik het dorp niet eens. :p.

Maargoed dat met Premium Punten weghalen is bullshit :). Dat heeft CJ niet gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Dus?

Tuurlijk het is laag maar je neemt ze zelf aan, zie het probleem niet echt.

Aandachttrekkerij is dit.

Jij bent gewoon een vriend van bert, dus steunt hem hierin ;)
Boeit dus niet echt wat jij ervan vindt.
 

DeletedUser47551

Guest
Ik pak iemand terug?? :p. Nee. Hij valt stamgenoot aan, stamgenoot van mij stuurt schijnbaar al zijn troepen weg en kan wel gaan wachten, maar ik doe mijn voordeel van de situatie. Waarschijnlijk krijg ik het dorp niet eens. :p.

Maargoed dat met Premium Punten weghalen is bullshit :). Dat heeft CJ niet gedaan.

Het blijft een vuile actie... nuja kunnen je stamgenoten eens iets anders doen dan mijn farms edelen :rolleyes:
 

DeletedUser22517

Guest
@Bik en Rode Trap, ik dacht dat jij de troepen wegstuurde, maar het was je stamgenoot.


En iemand zei ooit: Vies spel moet je met vies spel bestrijden, ben ik het niet altijd mee eens, maar nu is het echt je eigen schuld.
 

DeletedUser43405

Guest
Wat een aandachttrekkerij zeg. Nee, het is niet goed dat Quid Pro Quo die stambg verbroken had. Nee, het is niet goed dat er een co van QPQ alle troepen weggestuurd heeft, en wat nog weer gedaan heeft. En nee, het is zeker niet goed dat de PA punten van QPQ weggedaan zijn.

Echter heeft bik en rode trap hier wel gelijk, iemand verbreekt bg, dan val ik die bg ook gewoon weer aan. Dat de troepen weggestuurd zijn is smerig, maar wordt eens wakker: zo is TW tegenwoordig tot mijn grote spijt. Op elke wereld is dit wel al voorgevallen. Niets speciaals meer aan dus.
 

DeletedUser7025

Guest
Cry me a river. QpQ was toch een slecht account dus who cares :D Moet zeggen dat ik het eerst wel een naaistreek vond, maar goed als hij een BG afsluit en dan toch spelers van die stam gaat edelen dan vraag je er gewoon om :) TJUUUU
 

DeletedUser

Guest
Cry me a river. QpQ was toch een slecht account dus who cares :D Moet zeggen dat ik het eerst wel een naaistreek vond, maar goed als hij een BG afsluit en dan toch spelers van die stam gaat edelen dan vraag je er gewoon om :) TJUUUU

alweer een speeder dat de actie steunt :rolleyes:
 

DeletedUser7025

Guest
alweer een speeder dat de actie steunt :rolleyes:

Lol het is denk ik meer dan 2 jaar geleden dat ik voor het laatst een speed heb gespeeld. Maar daar gaat het nu helemaal niet om. Het kan mij gewoon echt geen ruk boeien om eerlijk te zijn. Dit gebeurd zo vaak op een wereld en ook op elke wereld, maar dan hoor je er nooit zoveel van. Er wordt nu zoveel ophef gemaakt, omdat dit account op rang 1 stond. Daar stond het toch niet lang meer, dus om daar nou zoveel ophef over te maken.

Natuurlijk keur ik deze actie niet goed, maar iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft staat er niet objectief in. Mij kan het geen bal schelen dus ik wel. Laat ik duidelijk zijn dat ik het gewoon echt kansloos vind om iemands troepen ver weg te sturen, pak hem gewoon aan zoals het hoort en niet via zo'n vuile manier. Maar Quid moet ook is naar zichzelf kijken, want het spelletje wat hij gespeeld heeft is net zo smerig. Je gaat geen BG aan, om even niet bang te hoeven zijn om aangevallen te worden, en vervolgens als je er klaar voor bent doodleuk iemand te edelen van die stam. Dat is net zo'n laffe streek en kun je deze dingen verwachten.

Gaan jullie allemaal maar lekker verder janken, over een maandje sta ik toch op rang 1 :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan