ja leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
24
fusie met "caspertjantzen" eerste dag dat hij komt spelen, en verdomd in de anacht zijn al mijn troepen als ondersteuning naar dorpjes buiten 50 uur ;).

Jongens ik kap er mee x
 

DeletedUser24056

Guest
Goed kut. Tw heeft hier nogal wat voor gewaarschuwd. Wellicht wat te naïef geweest, of de ander is gewoon een gruwelijke klootzak.
 
Reactiescore
24
nee geen fusie, ik zou dus niet zijn dorpjes nemen. Maar ik twijfel of hij het gedaan heeft, mijn bijltjes lopen bijvoorbeeld al 10 uur, toen speelde misschien mijn andere co. Maar goed, heb geen zin dit op te lossen, behalve als support die os terugtrekt in korte tijd.
 

DeletedUser

Guest
Fusie, veel COs, tsja, je roept het gewoon over jezelf af.

Mag ik je hoofddorp :p?
 
Reactiescore
24
Iemand is boos, ik zie de humor er wel van in.

nee ik ben niet boos ;), want caspertje weet best dat ik van het account af ging. Hij vroeg zelfs of hij erna door mocht. Ik vond dat best, maar goed. ik zal ons beiden dan maar even proberen te bannen ^^.


@tha ownz0r, het was niet mijn co die het gedaan heeft, maar de stam van bik en rode trap, hun leider
 

DeletedUser

Guest
nee ik ben niet boos ;), want caspertje weet best dat ik van het account af ging. Hij vroeg zelfs of hij erna door mocht. Ik vond dat best, maar goed. ik zal ons beiden dan maar even proberen te bannen ^^.

Niet boos? :eek:

Zover was ik al, maar dan nog zo ik boos zijn, al die moeite dat je in je account hebt gestoken.
 

DeletedUser

Guest
nee ik ben niet boos ;), want caspertje weet best dat ik van het account af ging. Hij vroeg zelfs of hij erna door mocht. Ik vond dat best, maar goed. ik zal ons beiden dan maar even proberen te bannen ^^.


@tha ownz0r, het was niet mijn co die het gedaan heeft, maar de stam van bik en rode trap, hun leider

Was dan toch een goed opgezet plan haha.
 

DeletedUser

Guest
Een plan omdat je machteloos in dit gebied was ;). En ik ging stoppen bij 10k, dus zocht iemand die het overnam. Welja zonde inderdaad om het account weg te gooien maar voor mij schaad het niets. Mijn medespelers zijn harder gepakt dus;..

Een spreekwoord met toverkracht: "Wie niet sterk is moet slim zijn."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan