ja leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jij faalt, dus jij bekritiseerd mensen hoe ze zijn op het AF?
Ga gewoon terug naar je eigen fora, dan heb je'r geen last van :p

Dude, hoe dom ben jij om dit te begrijpen?

Ik zeg dat je faalt vanwege je conclusie die nergens op sloeg, hoe moeilijk is dat?

En ik speel geen speed meer, vandaag is de eerste keer sinds 6 maanden weer ofzo, ik ben nauwelijks op het speedforum meer te vinden.

En dan nog iets, als ik veel op het speedforum zit betekend het dat mijn mening er hier opeens niet meer toe doet?
Slaat nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Het kan mij gewoon echt geen ruk boeien om eerlijk te zijn. Dit gebeurd zo vaak op een wereld en ook op elke wereld, maar dan hoor je er nooit zoveel van. Er wordt nu zoveel ophef gemaakt, omdat dit account op rang 1 stond. Daar stond het toch niet lang meer, dus om daar nou zoveel ophef over te maken.

Maar best dat hij een eigen topic aanmaakt, anders wordt elke andere topic volgespamd met de vraag: Waarom is QPQ gestopt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60039

Guest
Wat wil je nu?
Een jongen van 13J die mag geen pa kopen en is verslaafd aan het spelletje, dan moet je natuurlijk stelen? Niet?
 

DeletedUser

Guest
Oke, dan dit is toch wel weer jammer.
Probeer je in te loggen is het ww verandert, kijk je op het forum en zie je dat alle troepen weg zijn gestuurd, dorpen al worden ge-edeld en alles in de afbraak zit.
Normaliter zou ik niet snel stoppen maar zonder enige troepen en met 4 edels op je dorp afgestuurd kan ik ook geen tyf meer doen.

Snap nou niet wat er helemaal gebeurd is, maar vond het daarbij ookal raar dat ons account eerst ~WSY~ ging joinen, maar ook Igvd ging edelen.
Beetje slechte communicatie, dus volgende keer maar weer is alleen spelen

Nummer 1 staan was leuk zolang het duurde, ookal heb ik er bijna niets aan te danken :D
 

DeletedUser

Guest
Hier lijkt me geen nieuw topic voor nodig, ook al sta/stond je rang 1. Kan prima in andere topic besproken worden.

/Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan