I've taken my responsebility!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78744

Guest
Support is een flop inderdaad. Maar Remco, moet ik ook is met the truth komen? Ons uitkakken maar zelf niet beter zijn :p

Als ik er zelf voor durf uitkomen, waarom jij niet? Jij bent een man of ben ik verkeerd? Als jij het niet doet doe ik het hoor ;)
 
Reactiescore
142
Vaag verhaal, en gelijk met tien vingers naar de support wijzen is wel heel makkelijk.:oops:
 

DeletedUser72496

Guest
Dus wat je nu zegt is dat jullie nog meer dubbel accounts hebben?
Of hoe komt de speler van dontstealmybacon dan op TheCavalryIshere?

a4428ee36e.png


Zegt meneertje dat op 3 accounts zit...:rolleyes:
and don't play the girlfriend card you master liar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71298

Guest
Support is een flop inderdaad. Maar Remco, moet ik ook is met the truth komen? Ons uitkakken maar zelf niet beter zijn :p

Als ik er zelf voor durf uitkomen, waarom jij niet? Jij bent een man of ben ik verkeerd? Als jij het niet doet doe ik het hoor ;)
Ik heb niks te bekennen behalve dat ik elke nieuwe recruit een stuk valse info geef om te testen op spionnen, wat schijnbaar heeft gewerkt.
Aan de andere kant heb ik ook hele mooie bewijsstukken die nog niet bekend zijn bij support.
Dubbel account met 6 man, zegt dat je wat? ;)

Bekijk bijlage 12984
Zegt meneertje dat op 3 accounts zit...:rolleyes:
and don't play the girlfriend card you master liar
Sorry, ik verstond je even niet:
ed13acbf02.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71298

Guest
Ag dat jullie goed zijn met photoshop is ondertussen al bewezen dus succes met het bewijzen van iets wat niet te bewijzen valt ;)
 

DeletedUser68795

Guest
Ja laten we maar even bezig gaan met het spelletje..
 
Reactiescore
2.490
Ja laten we maar even bezig gaan met het spelletje..

Agreed,

Je mag vinden van support wat je wil, deze case is conform de richtlijnen afgehandeld. Uiteindelijk hebben er hier meerdere accounts de spelregels overtreden en worden ze daarvoor bestraft.

Support straft accounts en niet individuele spelers, ook al geven deze individuele spelers toe de spelregels overtreden te hebben.

Dit topic gaat dus dicht.

Tevens heb ik GDPR technisch ook wat screenshots van skype verwijdert.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Community Management TribalWars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan