I've taken my responsebility!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser79522

Guest
Beste mensen van het AF,
Hierbij mijn kant van de nachtmerrie van Casual 1 die gaande is. Ik ben de veroorzaker. Lees vooral de spoiler hieronder als je mijn kant wil weten. Voor de rest zal ik veel haat krijgen maar zal ik bovendien graag iedereen te woord staan via skype of hier omdat ik vind dat ik dat jullie verschuldigt ben. Vuur ze vooral, Ik zal indien behoefte zeker even mn skype hier geven. Maar bovenal mijn excuses en ik hoop dat de straffen beperkt blijven, Desnoods een IP ban naar mijn IP voor geheel TW maar ik vind niet dat heel Casual 1 eronder moet lijden.
Groetjes Jelle


Beste support,
Ik ga jullie nu een bizar verhaal vertellen waarmee ik mijn excuses en mijn schuld wil verklaren, Ten eerste ik ben Jelle. Beter bekend als Marco in SHIP en Jeroen in P. Ik had op Benjaminoo en op TheCav de inlog. En heb daarmee geprobeerd als mijn laatste ding in TW even iets te vergallen. Ik kreeg namelijk wel alle info mee (AF etc.) en zag dat Benja en Oracle een ban kregen. Toen bedacht ik me dat ik de inlog van TheCav nog had liggen en checkte of ik nog kon inloggen. En jahoor dat kon nog! Dus toen heb ik mijn VPN aangeslingerd en volgens mij gezet op Gelderland (Woon ik overigens ook.) En heb toen dubbelgelogd om SHIP wat schade aan te doen als oud-co evenals P. Tot ik vandaag op school een beetje aan het denken was en ik me afvroeg wat er leuk aan was om andermans wereld te vergallen van beide kanten. Dus hierbij wil ik het graag rechtzetten voor wat ik heb misdaan en de IP’s niet klopten. Als jullie graag willen nachecken was mijn NordVPN mijn VPN verbinding. Ik schaam me een beetje en hoop dus dat ik het nog kan rechtzetten.¬¬¬ Overigens was het volgens mij (Niet zeker.) tussen 14-05 en 17-05 maar ik kan een dagje miszitten
Groetjes,
Jelle | Ex: The Cavalry Cas1 en Benjaminooo
 
Reactiescore
1.049
Vaag,
Heb 2 vragen:
1. Heb je dit daadwerkelijk naar de support gestuurd en mogen we dit zien?
2. Zou je me je skype kunnen geven?
 

DeletedUser71298

Guest
Mooi verhaal, hoelang duurde het om dit te verzinnen?
Iedereen met meer dan 2 hersencellen kan bedenken dat dit gewoon een laatste wanhoopspoging is om cavalry te unbannen.
Btw, bovenstaande datums kloppen niet.
 

DeletedUser79522

Guest
Mooi verhaal, hoelang duurde het om dit te verzinnen?
Iedereen met meer dan 2 hersencellen kan bedenken dat dit gewoon een laatste wanhoopspoging is om cavalry te unbannen.
Btw, bovenstaande datums kloppen niet.
Sorry Remco, Het gaat me hier niet over unbannen bij een stam. Beide partijen worden benadeeld en weet niet of jouw 50% er ook nog iets mee te maken heeft/had. Ik meen mij van wel? Ik kan er wat naast zitten maar zeker niet veel.
 
Reactiescore
38
Zeer lage actie van jou Jelle. Eerst een sollicitatiebrief op het AF plaatsen, nadien aangenomen worden en ten slotte accounts gaan verzieken.

Waarom?
 

DeletedUser71298

Guest
Ben jij de leukste thuis, of werk je bij het circus?
Nee dat is me vriendin, die kan plassen zonder handen.
Ik mag me dan wel gedragen alsof ik bij het circus werk maar dat is nog altijd beter dan die fabeltjeskrant die jij nu probeert te schrijven.

Dat mensen serieus geloven dat er een Jelle bestaat valt me dan ook weer tegen.

Sorry Remco, Het gaat me hier niet over unbannen bij een stam. Beide partijen worden benadeeld en weet niet of jouw 50% er ook nog iets mee te maken heeft/had. Ik meen mij van wel? Ik kan er wat naast zitten maar zeker niet veel.

Als je daadwerkelijk de persoon zou zijn die je beweert te zijn dan had je dit wel geweten.
Als je het niet erg vind noem ik je gewoon Tom ipv Jelle ;)
 
Reactiescore
179
Laat ik hier even duidelijk zijn, als dit een Ship speler als een leuke grap ziet mag hij per direct stoppen met reageren. Ik weet dat jij(Jelle) of in ieder geval Marco misbruik gemaakt van al deze ellende. Ik heb me buiten de bans gehouden, maar dit verziekt mijn spelletje. Dus ook mijn vraag waarom doe je dit?

Dat @Duckje & @famdecibel niet capacitief waardig zijn, om deftige discussie te voeren geeft wel aan hoe deze community in elkaar steekt. Ik zou ook graag dat jullie als moderators heel deze situatie nogmaals onder de loep nemen. Wij worden gewoon keihard genaaid door een stel individuen, die het spel keihard verzieken. Nu vraag ik eens niet om discussies te sluiten. Dat hier Tom en Bjorn hier niks mee te maken lijkt me meer dan logisch. Dat Remco(OracleOne) hier niks mee te maken heeft lijkt mij volstrekt logisch.

Dus als dit een flauwe grap is stop daar direct mee. En ik hoop dat de moderators het nogmaals onder de loep nemen en daaruit hun conclusies trekken. Want ik denk dat jullie nu zelf moeten inzien dat er iets niet klopt aan dit zaakje
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Laat ik hier even duidelijk zijn, als dit een Ship speler als een leuke grap ziet mag hij per direct stoppen met reageren. Ik weet dat jij(Jelle) of in ieder geval Marco misbruik gemaakt van al deze ellende. Ik heb me buiten de bans gehouden, maar dit verziekt mijn spelletje. Dus ook mijn vraag waarom doe je dit?

Dat @Duckje & @famdecibel niet capacitief waardig zijn, om deftige discussie te voeren geeft wel aan hoe deze community in elkaar steekt. Ik zou ook graag dat jullie als moderators heel deze situatie nogmaals onder de loep nemen. Wij worden gewoon keihard genaaid door een stel individuen, die het spel keihard verzieken. Nu vraag ik eens niet om discussies te sluiten. Dat hier Tom en Bjorn hier niks mee te maken lijkt me meer dan logisch. Dat Remco(OracleOne) hier niks mee te maken heeft lijkt mij volstrekt logisch.

Dus als dit een flauwe grap is stop daar direct mee. En ik hoop dat de moderators het nogmaals onder de loep nemen en daaruit hun conclusies trekken. Want ik denk dat jullie nu zelf moeten inzien dat er iets niet klopt aan dit zaakje

Like they even care.
 

DeletedUser72496

Guest
Dat @Duckje & @famdecibel niet capacitief waardig zijn, om deftige discussie te voeren geeft wel aan hoe deze community in elkaar steekt

Ze zijn (@famdecibel en @Duckje) ook niet bekwaam om de juiste daders te vinden want gisteren heeft één van de daders openlijk bekent.

Dit toont weer aan dat er problemen zijn bij TW Team en vooral ivm het behandelen van de supports. Ze kunnen geen discussie voeren en maken daardoor slechte beslissingen. Ze claimen dat die bewijzen hebben maar het is helemaal niet zo. @famdecibel is niet bekwaam als game-mod maar wordt goed beschermd door Duckje.
 

DeletedUser71298

Guest
Ze zijn (@famdecibel en @Duckje) ook niet bekwaam om de juiste daders te vinden want gisteren heeft één van de daders openlijk bekent.

Dit toont weer aan dat er problemen zijn bij TW Team en vooral ivm het behandelen van de supports. Ze kunnen geen discussie voeren en maken daardoor slechte beslissingen. Ze claimen dat die bewijzen hebben maar het is helemaal niet zo. @famdecibel is niet bekwaam als game-mod maar wordt goed beschermd door Duckje.
Dus wat je nu zegt is dat jullie nog meer dubbel accounts hebben?
Of hoe komt de speler van dontstealmybacon dan op TheCavalryIshere?

a4428ee36e.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan