Is het eindelijk zo ver ? O² vs High 5 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40471

Guest
Ale zé ge hebt ook uwen bla bla bla kunnen posten, ga je dan nu zwijgen of beginnen met deftig te typen?
Moddergegooi is er overal, dat weet 90% van de AFgangers. Daar moeten we dus niet meer op gewezen worden.

Maw als je niets te zeggen hebt, zwijg dan liever tot je iets deftigs kan posten. ;)

Hoor is wie het zegt!


Zeg de ex- grootste "blabla" van AF w15 die het toen voor bekeken hield na IG geowned te worden? :eek:

Helaas was dat niet de reden, en dat weet je zelf ook. Ben op w15 geen dorp verloren voordat ik er zelf de stekker uit trok.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22635

Guest
Hoor is wie het zegt!




Helaas was dat niet de reden, en dat weet je zelf ook. Ben op w15 geen dorp verloren voordat ik er zelf de stekker uit trok.

Als het al 2 mensen zeggen, dan moet er toch iets van waarheid inzitten he dus hou liever je mondje en ga wat verder barbaartjes edelen en uitbouwen...
 

DeletedUser22635

Guest
En we gingen weer eens ontopic ... :)

Wat is dat weer ontoppic? ^^

Side 1:
Tribes: High 5
Players:

Side 2:
Tribes: Sphere O. O² |SPQR|
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14
Kant 2: 2
Verschil: 12

chart


De stats van deze week.
 

DeletedUser27722

Guest

Het is dan ook een topwereld. :)

Helaas was dat niet de reden, en dat weet je zelf ook. Ben op w15 geen dorp verloren voordat ik er zelf de stekker uit trok.

Dat zal dan wellicht komen door een flauwe ligging of door het feit dat je naast stamleden lag.
Dusja, noem het de eer aan jezelf houden. ;) (In hoeverre je nog eer bezat.)

Als het al 2 mensen zeggen, dan moet er toch iets van waarheid inzitten he dus hou liever je mondje en ga wat verder barbaartjes edelen en uitbouwen...

Wat ben jij hard zeg...
Je moet ook noobs een kans geven, Pieter! :rolleyes:
 

DeletedUser22635

Guest
Wat ben jij hard zeg...
Je moet ook noobs een kans geven, Pieter! :rolleyes:

Ben dan ook een realist ;)
Mais bon ik vraag mij nog altijd waarom er hier nog geen slotje opzit, aangezien dit geen oorlog is en dit eerder een spam- en moddergooitoppic geworden is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
die lil-John ik had toch echt iets meer van hem verwacht

Ik kan niet wachten op zijn volgende Aanval

eens kijken hoeveel volle clears we deze keer kunnen pakken
waren er nu 9 van de 11 en een edel of 6
hij heeft nog dorpjes zat lijkt mij zo

Ik sta op hem te wachten

SlimBlaster Proud member of |SPQR|
 

DeletedUser

Guest
die lil-John ik had toch echt iets meer van hem verwacht

Ik kan niet wachten op zijn volgende Aanval

eens kijken hoeveel volle clears we deze keer kunnen pakken
waren er nu 9 van de 11 en een edel of 6
hij heeft nog dorpjes zat lijkt mij zo

Ik sta op hem te wachten

SlimBlaster Proud member of |SPQR|


True. De aanval heeft zwaar gefaald en dat heeft z'n redenen. ;) Laten we het daarbij houden. ;)
 

DeletedUser22635

Guest
die lil-John ik had toch echt iets meer van hem verwacht

Ik kan niet wachten op zijn volgende Aanval

eens kijken hoeveel volle clears we deze keer kunnen pakken
waren er nu 9 van de 11 en een edel of 6
hij heeft nog dorpjes zat lijkt mij zo

Ik sta op hem te wachten

SlimBlaster Proud member of |SPQR|

Op het forum bij ons staan er ook genoeg dode edels en clears van jou hoor ;)
 

DeletedUser40471

Guest
Als het al 2 mensen zeggen, dan moet er toch iets van waarheid inzitten he dus hou liever je mondje en ga wat verder barbaartjes edelen en uitbouwen...

Mondjes houden beslis ik zelf wel. Maar er zijn al meer dan 2 die zeggen dat O² en Hihg 5 "oorlog" hebben dan zal er toch wel iets van kloppen he.

True. De aanval heeft zwaar gefaald en dat heeft z'n redenen. ;) Laten we het daarbij houden. ;)

uhhhh Onkunde mss?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22635

Guest
Mondjes houden beslis ik zelf wel. Maar er zijn al meer dan 2 die zeggen dat O² en Hihg 5 "oorlog" hebben dan zal er toch wel iets van kloppen he.



uhhhh Onkunde mss?

Onkunde you wish.
Dacht dat er iets lag aan het internet of dat ze het vergeten waren.
Het is in elk geval 1 van de 2. Het andere is bij iemand anders.

En als het goed is, zal ik straks misschien staaltje van onze onkunde posten ;)
 
Reactiescore
1.577
uhhhh Onkunde mss?

Jij weet volgens mij niet wat je zegt. Lil-John is een van de grotere spelers die Tribal Wars ooit heeft gekend. Ok, jullie front stond vol en daar had hij niet op gerekend. Maar dat doet zoveel pijn niet hoor. Voor jou is dit enkel uitstel van de ondergang.

Wie het laatst lacht, lacht in ieder geval het best. Laten we het daarop houden.
 

DeletedUser27722

Guest
Mondjes houden beslis ik zelf wel. Maar er zijn al meer dan 2 die zeggen dat O² en Hihg 5 "oorlog" hebben dan zal er toch wel iets van kloppen he.



uhhhh Onkunde mss?

Wie is hihg 5, last van dyslexie? :rolleyes:
Oorlog? Op deze fase van de wereld stelt dat amper wat voor, jij vindt dit wellicht super spannend, anderen niet. Als 2 personen zeggen dat jij hier moet oprotten, doe jij het dan ook? :eek:

Oorlog is er pas als die officieel wordt verklaard door beide stammen, niet door externen en zeker niet door failers als jezelf. ;)
Onkunde precies, je komt nog niet tot aan LJ's grote teen qua niveau, als we al jouw failacties op dit forum zouden zetten, dan zijn we nog jaren bezig. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wie het laatst lacht, lacht in ieder geval het best. Laten we het daarop houden.

Of: Wie laatst lacht, heeft de mop niet goed begrepen :p
Maar ik denk inderdaad ook dat Lil-John niet meteen zo zwakjes is als jij hem afschildert ;) Wat ik over jou denk is weer wat anders....
 

DeletedUser40471

Guest
Jij weet volgens mij niet wat je zegt. Lil-John is een van de grotere spelers die Tribal Wars ooit heeft gekend. Ok, jullie front stond vol en daar had hij niet op gerekend. Maar dat doet zoveel pijn niet hoor. Voor jou is dit enkel uitstel van de ondergang.

Wie het laatst lacht, lacht in ieder geval het best. Laten we het daarop houden.

uhhh voor mij? Wat heb ik er mee te maken vind het alleen grappig dat het "n00b" stammetje toch minder n00b was dan ze dachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan