Is het eindelijk zo ver ? O² vs High 5 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hier is een nieuw discussie punt na vele verhalen gehoord te hebben in C35 & C36.
zal de aanval geopend worden ?

Kaartje

Graag jullie visie, en natuurlijk die van de desbetreffende stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je jouw informatiepunten dan beter eens natrekt hoor.. Mocht er uberhaupt toch een oorlog zijn, denk je dan niet dat OF O² of High-5 dit zou vermelden op het forum?
 

DeletedUser40085

Guest
Lil-John heeft idd gelijk

Is dit misschien later alsnog het geval, zullen Triplexxx, KOEN840 & force breaker (Mijn CO&Ik) het misschien moeilijk krijgen aangezien die ver van het main cluster verwijderd liggen (OS e.d.).

O² heeft 1 groot cluster en een klein stukje schuinonder High 5, daar zullen ze het als dit gaat gebeuren een zwakke plek daar hebben.

Dat was mijn mening over het verhaal
Aangezien ik net als Lil-John in High 5 zit (Force Breaker), weet ik wel hoe het zit :)

Mvg,
Jeremy
 

DeletedUser

Guest
He,

we gaan binnenkort met een aantal stammen High 5 aanvallen,
aangezien je stam nu al flink groot is vraag ik je om mee te doen.
want als we high 5 zo laten groeien krijgen we er vroeg of laat grote problemen mee dus het is beter als je de problemen aanpakt als ze nog niet te groot zijn!
ik hoop op je medewerking en die van je stam,
heb je geen intresse laat het dan ook even weten :)

x Powinator

Dit is wat er naar meerdere stammen gestuurd is.
 

DeletedUser26330

Guest
He,

we gaan binnenkort met een aantal stammen High 5 aanvallen,
aangezien je stam nu al flink groot is vraag ik je om mee te doen.
want als we high 5 zo laten groeien krijgen we er vroeg of laat grote problemen mee dus het is beter als je de problemen aanpakt als ze nog niet te groot zijn!
ik hoop op je medewerking en die van je stam,
heb je geen intresse laat het dan ook even weten :)

x Powinator

Slim hoor, omdat hier te posten high 5 leden lezen dit forum ook hé onder andere dus de leider lil-john xD.
 

DeletedUser

Guest
Intressant toch, een eenzijdige oorlog is ook niet leuk.
moet van beide kanten komen.

btw en jij gelooft dus echt dat high 5 nog nergens van op de hoogte is ?
 

DeletedUser22635

Guest
Als het hem gaat over die 2edels die deze nacht aankwamen en dood zijn samen met wat 'clears' in de nachtbonus dan moeten we niet al te veel verwachten lijkt mij zo :p

@triple A: gelukkig dat wij net al onze dorpen hebben omgebouwd naar defdorpen :D we gaan enkel nog maar verlaten dorpen overnemen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet goed, de oorlog is nog niet goed begonnen of ze hebben al hulp nodig??:D

Straffe mannen :eek:

Gaat meer om O² die binnenkort de aanvallen zullen starten :), en ze hebben daarbij een soort van hulp gekregen van guards & nog wat kleine stammen. hoe het met -sys- zit weet ik niet.

Lil-John heeft idd gelijk

Is dit misschien later alsnog het geval, zullen Triplexxx, KOEN840 & force breaker (Mijn CO&Ik) het misschien moeilijk krijgen aangezien die ver van het main cluster verwijderd liggen (OS e.d.).

O² heeft 1 groot cluster en een klein stukje schuinonder High 5, daar zullen ze het als dit gaat gebeuren een zwakke plek daar hebben.

Dat was mijn mening over het verhaal
Aangezien ik net als Lil-John in High 5 zit (Force Breaker), weet ik wel hoe het zit :)

Mvg,
Jeremy

Je moest eens weten wat ik wist :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een oorlog zit er waarschijnlijk wel aan te komen dat is duidelijk, maar wat er nu gebeurd aan "oorlog" is natuurlijk nog maar een paar afrekeningen. Voor de rest durf ik het nog geen oorlog noemen. Daarbij durf ik ook niet te geloven dat O² later guards en die andere kleine stammen zou afmaken. Mijn vraag is dus waarom die kleine stammetjes ermee betrekken. Getuigd in ieder geval van de zwakheid van O² lijkt me.

Wacht liever tot het hoogtepunt is aanbeland :rolleyes:
 

DeletedUser29762

Guest
Een oorlog zit er waarschijnlijk wel aan te komen dat is duidelijk, maar wat er nu gebeurd aan "oorlog" is natuurlijk nog maar een paar afrekeningen. Voor de rest durf ik het nog geen oorlog noemen. Daarbij durf ik ook niet te geloven dat O² later guards en die andere kleine stammen zou afmaken. Mijn vraag is dus waarom die kleine stammetjes ermee betrekken. Getuigd in ieder geval van de zwakheid van O² lijkt me.

Wacht liever tot het hoogtepunt is aanbeland :rolleyes:

Ze gaan toch overal vertellen dat wij de kleinere stammen zouden overnemen, om die stammen aan hun kant te krijgen.
Maarja, vele uitspraken zijn vaak een weerspiegeling van je eigen denkwijze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan