Is het eindelijk zo ver ? O² vs High 5 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mondjes houden beslis ik zelf wel. Maar er zijn al meer dan 2 die zeggen dat O² en Hihg 5 "oorlog" hebben dan zal er toch wel iets van kloppen he.



uhhhh Onkunde mss?


Hihi Donkey. :p
We gaan hier écht niet over gaan uitwijken hoor. De aanvallen zelf waren mooi getimed. Echter liep steeds 1 edel te vroeg tussen de clears in. Het lag inderdaad aan een laggende server, laggend internet, ... weet ik veel. Daardoor ben ik op de verbinding van de buren gegaan die lekker onbeveiligd is met de laptop en die is normaliter trager. Wou ik proberen rekening mee te houden maar dat lukte dus maar moeilijk. Ik verstuurde wat vroeger en 1e edel kwam steeds te vroeg aan. Treinen moesten binnen de 2 min allebei weg dus heb ik m'n best gedaan. Kon moeilijk nog een half uurtje wachten in de hoop dat de lag weg was hier thuis.

Verder weten de meesten wel ofdat ik aldanniet kan timen.

Als het je een troost mag zijn. Deze aanval op slimblaster was de eerste aanval die totnogtoe mislukt was op W16 wetende dat alle dorpen die genomen zijn op W16 getimed geweest zijn buiten de enkele BB dorpen dan.


Om op je eerste reactie op 92p92 in te gaan. " Er zijn er meer dan 2 die het zeggen " -> 3 dan? Ik vraag me zwaar af wie het vooral zegt.


Ik vraag me af wat er meer doorweegt:

1. Beide leidingen van zowel O² als High-5 hebben in dit topic bevestigd dat van oorlog geen sprake is

2. "Ik heb het van meer dan 2 mensen gehoord, waarschijnlijk 3!"

Literair bevredigd nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij weet volgens mij niet wat je zegt. Lil-John is een van de grotere spelers die Tribal Wars ooit heeft gekend. Ok, jullie front stond vol en daar had hij niet op gerekend. Maar dat doet zoveel pijn niet hoor. Voor jou is dit enkel uitstel van de ondergang.

Wie het laatst lacht, lacht in ieder geval het best. Laten we het daarop houden.

Gaan de mensen van het weekblad partijdig worden ?

Hihi Donkey. :p

Als het je een troost mag zijn. Deze aanval op slimblaster was de eerste aanval die totnogtoe mislukt was op W16 wetende dat alle dorpen die genomen zijn op W16 getimed geweest zijn buiten de enkele BB dorpen dan.

:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40471

Guest
Hij is van zijn eerste leugen ook nog niet gebarsten volgens mij. Maar hoe was het ook al weer, hoogmoed komt voor.......:D
 

DeletedUser

Guest
Gaan de mensen van het weekblad partijdig worden ?

Haha. ;) Gaan we hier nu het weekblad erbij betrekken? Wat heeft dat daar nu mee te maken.

Nonkel Jos zit samen met mij op W5 in dezelfde stam, namelijk HRS. Het weekblad doet hier volledig niet terzake.


Hij is van zijn eerste leugen ook nog niet gebarsten volgens mij. Maar hoe was het ook al weer, hoogmoed komt voor.......:D


Leugen, waar?
 

DeletedUser

Guest
ach ja donkey moet gewoon zen ... houden als hij niks zinnigs hierop te melden heeft.
men broertje van 8 is nog volwassener5 dan hem.
 

DeletedUser

Guest
Gaan de mensen van het weekblad partijdig worden ?

Volgens mij mag iedereen (en zo dus ook de TWw-reporters) op het AF het standpunt innemen wat hij/zij wil. In de krant niet, maar daar heeft het AF niets mee te maken.
 
Reactiescore
1.577
Gaan de mensen van het weekblad partijdig worden ?

1. Reporters moeten alleen in hun artikels objectief zijn, wat tot dusver goed lukt.
2. Ik speel al jaren met Lil-John en ik weet wat hij in zijn mars heeft. Als jij dat kan bereiken, dergelijke kwaliteiten, zullen we nog eens spreken, maar ik denk niet dat jij zoiets in jouw mars hebt.
3. Als leider van High 5 is het niet altijd moreel verplicht ^^, maar ook mijn taak om voor mijn stam op te komen. Als er zo'n onwaarheden verteld worden, zal ik het zeker niet laten om in te grijpen.

4. Sluit dit topic nu eens eindelijk? Als er een oorlogsverklaring komt, komt die van Lordfear of van een van de hogere instanties bij O².
 

DeletedUser27722

Guest
Hij is van zijn eerste leugen ook nog niet gebarsten volgens mij. Maar hoe was het ook al weer, hoogmoed komt voor.......:D

Hoogmoed voor..... Donkeyshot het weer aftrapt van deze wereld? :D
Lil-John is niet het type speler dat zou liegen, vooral niet in zo'n bespottelijke discussie, 1 aanval mislukt en hij is meteen zwak etc? Ah ah, een ezel stoot zich normaliter toch niet 2x aan dezelfde steen? :rolleyes:
 

DeletedUser40471

Guest
ach ja donkey moet gewoon zen ... houden als hij niks zinnigs hierop te melden heeft.
men broertje van 8 is nog volwassener5 dan hem.

Uhh niet veel zinniger dan de rest dus. Dus wat is nu het probleem? Leuk he ezeltje prik spelen.
 

DeletedUser

Guest
Uhh niet veel zinniger dan de rest dus. Dus wat is nu het probleem? Leuk he ezeltje prik spelen.

DonkeyShot. In plaats van de aandacht van een ander te proberen te trekken wanneer ga je nou gaan reageren op mijn reactie van jouw post. Lijkt erop dat je niks meer weet zeggen, of zie ik dat mis? ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik het allemaal goed lees is er helemaal geen sprake van een oorlog tussen deze twee stammen.
Daarom is dit topic niets anders dan één groot spamtopic geworden.

Daarom sluit ik dit topic en wanneer de oorlog er ook daadwerkelijk is openen we hem weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan