*IR* vs Angels

Reactiescore
328
Dat het nog een verassing is dat Jens liegt.. dit doet hij namelijk altijd. Op cas1 was het precies hetzelfde namelijk. Daar maakte hij afspraken achter je rug met vijand om zelf te overleven en de rest een mes te steken.

Voorbeeld 1: naps pakken met vijandelijke accounts zonder iemand er wat over te zeggen. Wanneer je dan zijn vv hebt (wat op cas1 altijd het geval was bij incs) hem aanvallen en heel de heisa van nap opeens naar je toe gesmeten krijgen. Dit is 2 keer gebeurt.

Voorbeeld 2: zich aanmelden bij vijand om daar co te worden. Dit word tot op de dag vandaag nog ontkent door Jens, ondanks dat alles zwart op wit staat.

Voorbeeld 3: Alle os eisen, vv-ers blamen en zelf krediet proberen te pakken. Zelfs zijn safe stond stacked terwijl zijn buren amper hadden staan. Weigeren terug te sturen en alsnog verliezen door amper zelf wat te doen. Ook hebben Daniel en ik genoeg daar vv gedaan om al het werk zo weg te zien gaan door hem.

Dit is natuurlijk een andere wereld maar deze actie laat zien dat hij niets verandert is. Succes IR met zo'n egoïst als leiding.
Niks nieuws hoor, cas3 kreeg hij een acc van mij en zat binnen 2 week bij de vijand. Is daarna met hangende pootjes terugkomen omdat mijn stammetje toch beter was en ik soms wel tweede kansen geef...
 
Reactiescore
723
Ik heb de laatste week heel weinig gedaan voor cas7 leidingszaken. Ik heb dus ook geen tot weinig moeite gedaan overal info achter te vragen.

Ik ga nog eens exact vragen hoe oud N-ES geëvalueerd heeft over de bg en hoe IR daar hun voordelen heeft uitgehaald.

Momenteel horen we niets van IR op het AF dus zal het via andere omwegen moeten.

Ik weet nu momenteel niet wat ik verder kan zeggen en ik weet ook niet in jullie ogen of deze post nuttig is. Ik kan hem niet echt duidelijker forumuleren
 
Reactiescore
2.193
Niks nieuws hoor, cas3 kreeg hij een acc van mij en zat binnen 2 week bij de vijand. Is daarna met hangende pootjes terugkomen omdat mijn stammetje toch beter was en ik soms wel tweede kansen geef...

Denk je de volgende keer wel twee keer over na dan :p
 

DeletedUser80850

Guest
@miketijger, ben je al meer te weten gekomen via de omweg?

@Second Sons, zelf denk ik dat er is verteld over een nauwe samenwerking met een vorige leider van N-ES, en nu mijn stamgenoot, Flaza2. Hij en BossBassie/Fear/Jens hebben volgens mij in het spel wel een goede band en BG/NAP oid. Misschien doelde hij meer daarop dan op de hele stam N-ES. Maar ik heb geen inzicht in die berichten en wat er richting jullie is gecommuniceerd.
 
Reactiescore
723
@miketijger, ben je al meer te weten gekomen via de omweg?

@Second Sons en Meat zijn nog steeds diegenen die het meeste info krijgen en door wie de meeste conversaties gevoerd worden. Langs de ene kant wel handig, want dan kan ik er een objectievere blik op houden in voordeel/nadeel van beide partijen.
Maar niettemin heb ik gisteren Jens even privé gesproken. Vrij korte en gesloten antwoorden gekregen, mijn vragen waren misschien niet open genoeg.

[29/4 20:18] Mike: Hoe was de bg met N-ES
[29/4 20:23] Fear: Nooit BG geweest enkek samenwerking met aantak spelers tegen angeks

Je kan hier eigenlijk niet zo heel veel uit opmaken. Misschien waren ze enkel de oorlog gejoint voor de stats.
Was er een misverstand van uit ons dat we misschien dachten dat er een bg was met N-ES? Of was er iets anders gezegd?
We kunnen deze pms niet meer terugvinden tenzij iemand anders hiervan iets heeft.
De positie van N-ES is hiermee (volgens mij) zo goed als uitgelegd tegenover BoB en de rest van de wereld. Ondertussen is N-ES niet meer wat het toen was. Sommigen zijn naar Viking verhuist.

Laten we ons richten op problemen van morgen en niet op die van 1983
 
Reactiescore
2.193
Lol.

Met andere woorden, IR mag alles voorliegen en zullen er dan simpel mee wegkomen.

Mijn stelling: de 2 laatste stammen zullen Angels en IR zijn. De andere stammen zullen als edelvoer behandelt worden door IR wanneer ze hen niet meer nodig hebben.
 
Reactiescore
2.386
Lol.

Met andere woorden, IR mag alles voorliegen en zullen er dan simpel mee wegkomen.

Mijn stelling: de 2 laatste stammen zullen Angels en IR zijn. De andere stammen zullen als edelvoer behandelt worden door IR wanneer ze hen niet meer nodig hebben.
Eens, zeker als ze blijven zich zo laten behandelen.
 

DeletedUser80547

Guest
Met andere woorden, IR mag alles voorliegen en zullen er dan simpel mee wegkomen.

Gij gaat er nu meteen vanuit dat IR liegt, maar ik heb hier (nog?) helemaal geen bewijs van gezien..

Was er een misverstand van uit ons dat we misschien dachten dat er een bg was met N-ES? Of was er iets anders gezegd?
We kunnen deze pms niet meer terugvinden tenzij iemand anders hiervan iets heeft.
 

DeletedUser80547

Guest
Als ik uitzoom en de volledige picture bekijk is het enige wat ik zie Angels die IR probeert zwart te maken (in de hoop onrust bij BoB te stoken).
Prima dat Angels het forum voor propoganda gebruikt, maar zo word het erg lastig om alle onzin er tussen uit te filteren en achter de waarheid te komen.
 

DeletedUser79767

Guest
Als ik uitzoom en de volledige picture bekijk is het enige wat ik zie Angels die IR probeert zwart te maken (in de hoop onrust bij BoB te stoken).
Prima dat Angels het forum voor propoganda gebruikt, maar zo word het erg lastig om alle onzin er tussen uit te filteren en achter de waarheid te komen.

speciaal voor jou zal ik even schetsen wat zich afgelopen dagen heeft afgespeeld.

Hier via het AF komt mijn stam op de hoogte van het feit dat Ness toch geen BG heeft met IR.
Of het hier dan gaat om leugens vanuit IR naar bob toe, of om een miscommunicatie maakt op dat punt nog niet uit.
Mij is verteld dat IR een bg met Ness had, mijn leiders team was daar ook van overtuigd.
Hieruit krijgen wij dus het idee dat Jens dus gelogen heeft.
Vervolgens post ik dus mijn volgende post waarin ik vraag waarom het nodig is gevonden om tegen ons te liegen.

Ik kan hier weinig op reageren. Ik kan ook niet beloven dat er nog een officiele reactie vanuit BoB komt.
Wie weet dat miketijger dat nog doet als er reactie van IR is, Maar wat ik kan melden is dat ik deze hele situatie vooral lachwekkend vind.

Mijn stam is wijs gemaakt dat IR een actieve Bg met Nes had.
Toen de oorlog met angels van start ging leek dit ook het geval. Ze joinde en deden een soort van mee.
Vervolgens gebeurd nu dit en lijkt het erop dat Fear the walking dead weer is flink wat onzin heeft lopen uitkramen, en mijn stamgenoten gewoon vol heb lopen voor liegen.
dat laatste steekt mij wel flink. Tis dat ik geen leider meer ben en om die reden me handen van deze situatie afhoud. Enige wat ik zal doen is me mening geven, maar BoB zal zelf maar moeten kijken wat ze hier mee willen.
Ik persoonlijk zet hier wel flinke vraagtekens bij, en zou graag nog een reactie van IR willen zien. Vooral op de vraag waarom het nodig is gevonden om tegen BoB te liegen.

Jens had daarop gewoon normaal kunnen antwoorden, hij had kunnen uitleggen waarom, of als hij helemaal niet gelogen had kunnen aantonen dat hij gewoon eerlijk was geweest.
Echter doet jens dat allebei niet en doet hij het volgende. Hij stuurt mijn leider Meat via whatsapp een berichtje waarin hij zegt:
Lees nu het AF, ik laat die mark opruimen...

Nou dat schiet bij mij toch echt zwaar het verkeerde keelgat in. Een leider die ipv met weerleggingen komt direct een stammie van zijn bondgenoot bedreigd omdat ik vraag waarom er gelogen is....
Ik heb daarna een zeer uitdagende, en ja eerlijk is eerlijk, niet zo'n nette pm naar jens gestuurd. Maarja wat verwacht je dan van me, dat ik leuk doe alsof er niets aan de hand is?

Deficere Ad Damnatio 27.04.19 14:58
Kom me halen dan, veeg je al je volgerstjes 1 voor 1 van de kaart.
Als je mij wil bedreigen met dat je me laat opruimen zeg t dan in me gezicht en niet tegen me stam genoten

Deficere Ad Damnatio 27.04.19 19:57
Je kan mij negeren en lekker tegen me. Leiders blijven zeiken. Maar op moment dat je bob leden gaat bedreigen kan ik je alvast melden dat deze bg niet lang stand zal houden. Dus als je een probleem met mij hebt, heb gewoon het lef mij aan te spreken en ga geen domme acties uitvoeren die deze bg gaan verkloten, want moment dat deze bg door dreitementen vanuit jouw adres kapot gaat kun je de wereldwinst op je buik schrijven

Deficere Ad Damnatio 29.04.19 11:05
Gezien het feit dat je mij negeert en ik niet op een excuus hoef te wachten heb ik geen andere keus dan mijn stam op de hoogte te stellen van deze situatie en te vragen om de bg stop te zetten.
Bij deze hoop ik je voldoende geïnformeerd te hebben

Vervolgens krijg ik hier 2 dagen lang 0 reactie op en besluit ik deze situatie openbaar te maken aan mijn eigen stam en IR.
Op eerste gezicht wilde IR het verhaal wel aanhoren, maar lijkt het erop dat ze jens toch weer een hand boven het hoofd houden.
Nu vandaag, 3 dagen na het dreigement komt jens met een excuus. Waarvan ik vrij zeker ben dat dat alleen komt omdat zijn stam hem daar toe heeft aangespoord in een poging om de nu fragile bg nog te redden....
 
Reactiescore
2.193
Als ik uitzoom en de volledige picture bekijk is het enige wat ik zie Angels die IR probeert zwart te maken (in de hoop onrust bij BoB te stoken).
Prima dat Angels het forum voor propoganda gebruikt, maar zo word het erg lastig om alle onzin er tussen uit te filteren en achter de waarheid te komen.

Ik doe niet aan propaganda, dat kan elke stamgenoot die ik gehad heb be-amen. Wel zeg ik wat ik wil en vind en neem geen hand voor de mond daarin.

Jens is zo onbetrouwbaar als het maar kan zijn. Ik probeer bob dit in te laten zien, niet voor mijn stam maar voor de wereld. Ik wil een schone wereld waarbij we aan het einde gewoon op een respectvolle manier gg kunnen zeggen.

Dit kan niet met een stam zoals IR

Teveel vuile mensen in een stam. Leugenaar Jens aan het stuur en stabber/hacker Jorrit in de stam. De rest die het belangrijker vind om hand boven het hoofd te houden dan een faire wereld te krijgen. Vertel mij eens zonder te stotteren dat IR bob als goede bg ziet en ze niet gebruikt. Moeilijk he, dacht ik al.

Van mij mag die bg blijven hoor maar verwacht niet dat BOB over een half jaar nog bestaat of nog iets te zeggen heeft op deze wereld.

Edit: let er ook op dat fear wel het AF leest maar niet reageert. Hoe zou dat toch komen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
@Second Sons en Meat zijn nog steeds diegenen die het meeste info krijgen en door wie de meeste conversaties gevoerd worden. Langs de ene kant wel handig, want dan kan ik er een objectievere blik op houden in voordeel/nadeel van beide partijen.
Maar niettemin heb ik gisteren Jens even privé gesproken. Vrij korte en gesloten antwoorden gekregen, mijn vragen waren misschien niet open genoeg.

[29/4 20:18] Mike: Hoe was de bg met N-ES
[29/4 20:23] Fear: Nooit BG geweest enkek samenwerking met aantak spelers tegen angeks

Je kan hier eigenlijk niet zo heel veel uit opmaken. Misschien waren ze enkel de oorlog gejoint voor de stats.
Was er een misverstand van uit ons dat we misschien dachten dat er een bg was met N-ES? Of was er iets anders gezegd?
We kunnen deze pms niet meer terugvinden tenzij iemand anders hiervan iets heeft.
De positie van N-ES is hiermee (volgens mij) zo goed als uitgelegd tegenover BoB en de rest van de wereld. Ondertussen is N-ES niet meer wat het toen was. Sommigen zijn naar Viking verhuist.

Laten we ons richten op problemen van morgen en niet op die van 1983

Twijfel geen moment aan de echtheid van de Whatssapp berichten, kan er maar 1 zijn met dat debiele typ gedrag:p
 

DeletedUser79332

Guest
Als ik uitzoom en de volledige picture bekijk is het enige wat ik zie Angels die IR probeert zwart te maken (in de hoop onrust bij BoB te stoken).
Prima dat Angels het forum voor propoganda gebruikt, maar zo word het erg lastig om alle onzin er tussen uit te filteren en achter de waarheid te komen.

Nu ben ik natuurlijk niet helemaal neutraal omdat ik bij een betrokken stam zit.
Dat gezegd hebbende, zou ik dit nu als "neutrale toeschouwer" lezen en dan zowel de reacties vanuit bob en Angels zien die dan redelijk dicht bij elkaar liggen, dan zou er in mijn optiek toch een kern van waarheid in moeten zitten.

Overigens probeer ik IR hier helemaal niet zwart te maken. Ik probeer iedereen altijd te behandelen zoals ik dat zelf ook graag zou willen. Maar op een gegeven moment word je grens wel eens bereikt. Dus kan ik me wel vinden in bepaalde reacties.


Ik weet er natuurlijk niet het fijne van maar ik kan me volledig vinden in de reactie en toelichting van @Second Sons .
Ik denk dat niemand graag voorgelogen word en al helemaal niet behandeld wilt worden zoals hij benaderd is door de betrokken persoon. En het feit dat er dan 3 later een reactie komt laat het in iedergeval op mij overkomen alsof het niet echt gemeend is maar meer afgedwongen. Of dit zo is weet ik niet, maar dit zou ik wel zo interpreteren.
Ik kan me dan ook goed voorstellen dat bob zich in de zeik genomen voelt. Want waarom zou er niet de mogelijkheid zijn dat IR hun hetzelfde behandeld als NES. Ook hiervan wil ik niet zeggen dat dit zo is maar ik me voorstellen dat deze vragen zich doen ontpoppen.
En dit kan IR dan wel aan zichzelf danken.

Verder denk ik dat bob verstandig genoeg is om hier hun eigen keuzes in te maken en laten we vooral afwachten wat hier uit komt en of ze dit dan ook kenbaar willen maken.

@Koelkast
Ik ben toch wel benieuwd op welk acc je speelt! Help me aub van mijn onwetendheid af!
 

DeletedUser80256

Guest
Als ik uitzoom en de volledige picture bekijk is het enige wat ik zie Angels die IR probeert zwart te maken (in de hoop onrust bij BoB te stoken).
Prima dat Angels het forum voor propoganda gebruikt, maar zo word het erg lastig om alle onzin er tussen uit te filteren en achter de waarheid te komen.



Hoi, ik kom ook nog even mijn zegje doen. Ik vind IR namelijk ook dubieus handelen. Als voorbeeld neem ik de oorlog tussen BoB (+IR) en FoF (mijn voormalig stam):


FoF en BoB hebben nooit goed samengegaan en dit was gedoemd om in een oorlog uit te breken.

Wij van FoF hadden al sinds maanden een BG met NE-S maar wij lagen nogal wat uit elkaar dus we konden nog wel een bondgenoot gebruiken. Uit voorzorg heb ik destijds namens FoF contact opgenomen met Fear/Jens over een mogelijke samenwerking tegen BoB. Ik had via iemand bij IR vernomen dat zij van hun NAP met BoB afwilde, dus dit leek mij een goed moment.

Na intern overleg bij IR is mijn verzoek afgewezen en wel omdat zij BoB niet als gevaarlijkste vijand zagen en meer de focus op Angels wilde houden. Jens zei ook; IR strijdt niet alleen, Legion en NE-S doen ook mee. Hieruit maakte ik op dat zij een BG hadden met NE-S. (of dit een BG was of slechts samenwerking ivm de oorlog tegen Angels doet er niet per se toe, het was voor ons iig duidelijk dat zij banden hadden met NE-S).

Enige tijd na mijn conversatie met Jens gebeurde het ineens: de NAP met BoB waar zij zogenaamd vanaf wilden veranderde in een BG en BoB verklaarde ons direct de oorlog. We kregen daarna incomings van zowel BoB als IR, waardoor NE-S gedwongen moest kiezen tussen hun twee bondgenoten. En dit was niet eens met NE-S overlegd, zo heb ik begrepen. Ik weet nog dat wij contact met NE-S opnamen met de vraag of wij wel op ze konden rekenen (wat heel raar is aangezien we al bondgenoten waren). Dit gingen zij vervolgens eerst twee dagen intern bespreken voordat er actie werd ondernomen.


Wat ik met bovenstaande wil duidelijk maken is dat ik ook steeds het gevoel krijg dat IR alles en iedereen gebruikt tot ze niet meer nodig zijn. Het is nu duidelijk dat ze eerst van Angels af willen en BoB voor later bewaren. Of misschien wordt het wel een gedeeltelijke fusie met BoB, wie weet.. dan hebben ze dat ook mooi met praatjes opgelost. Ik weet iig dat er een paar bij BoB zitten die dat prima zouden vinden.
Maargoed, dit is nog te ver vooruit speculeren dus ik zal er ook gelijk mee ophouden. Mijn conculsie is iig dat de machtsverhoudingen momenteel oneerlijk zijn verdeeld en ik hoop voor de lol van deze wereld dat daar gauw verandering in komt.
 

DeletedUser79332

Guest
En weer een stam die die vind dat IR dubieus handelt. Ik volg het allemaal niet meer..

Ligt het dan aan Angels zoals IR beweerd of zouden ze zelf eens in de spiegel moeten kijken?
 

DeletedUser80894

Guest
Ik ben nog maar net toegetreden op deze wereld maar door het hier allemaal een beetje te lezen denk ik dat ik het al kan concluderen dat er veel spelers en stammen vinden dat ze gebruikt worden door IR, klopt dat?

Waarom worden de bg's en naps dan niet stopgezet?
 

DeletedUser79332

Guest
Waarom worden de bg's en naps dan niet stopgezet?

Er zijn er meer die zich dit afvragen.
We moeten wel iets nuanceren dat Legion een mb stam is.
Dan blijven bob en misschien viking over qua diplomatieke banden met IR.
 
Bovenaan