- Reactiescore
- 11
Over stabben op W83 gesproken.. @liquid laat zich in 1 nacht overnemen door @Dis que tu es te. Wat een leuke wereld is dit 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Kan je dit even rondschrijven in pm @DenDuvel
Overigens mis ik wel het een en ander van background information bij deze…
Hallo @DenDuvel dit mag toch niet?
Toen ik dit deze ochtend voorstelde werd mijn reactie snel verwijderd
Als je de sarcasme niet ziet ben je duidelijk niet op de hoogte van het niveau van incompetentie wat het tw team afgelopen dagen heeft nagestreefd.Kom je hier ook al zeuren..
Als je de sarcasme niet ziet ben je duidelijk niet op de hoogte van het niveau van incompetentie wat het tw team afgelopen dagen heeft nagestreefd.
Hallo @DenDuvel dit mag toch niet?
Toen ik dit deze ochtend voorstelde werd mijn reactie snel verwijderd
Wat probeer je in godsnaam te zeggen?blood blijft maar gratis ontvangen hoorze hebben nog niet eens de verslagen tegenstanders om zoveel dorpen te hebben , ze krijgen ze overal ,jammer dit weer dat weeral eens een wereld verkloot is door een stam die niet veel betekend ... clears on getimed van 40 uur verder sturen , hun mb stam die probeert dorpen te pakken , en zwaar afgaat , zowel als al de clears van blood ... jammer , had zo'n mooie strijd kunnen worden tussen 4-5 stammen ... nu heeft blood 65% van de wereld in handen en gaat iedereen die gefuseerd of geinterneerd heeft met lege handen naar huis behalve blood zelf
congratz
blood blijft maar gratis ontvangen hoorze hebben nog niet eens de verslagen tegenstanders om zoveel dorpen te hebben , ze krijgen ze overal ,jammer dit weer dat weeral eens een wereld verkloot is door een stam die niet veel betekend ... clears on getimed van 40 uur verder sturen , hun mb stam die probeert dorpen te pakken , en zwaar afgaat , zowel als al de clears van blood ... jammer , had zo'n mooie strijd kunnen worden tussen 4-5 stammen ... nu heeft blood 65% van de wereld in handen en gaat iedereen die gefuseerd of geinterneerd heeft met lege handen naar huis behalve blood zelf
congratz