Intern Liquid?

Reactiescore
11
Kan je dit even rondschrijven in pm @DenDuvel

Overigens mis ik wel het een en ander van background information bij deze…

Klopt, het was ook een reactie op het bericht over DAMAGE. Liquid was de grootste speler van onze stam (UeO) en heeft zelf besloten dat hij zonder bericht zijn dorpen zou laten overnemen door Dis que tu es te. Die laatste heeft vannacht dus 40 dorpen van Liquid overgenomen waardoor BLOOD nu midden in ons stamcluster ligt. Muren zijn gewoon 20 gebleven dus het is duidelijk in overleg gebeurd.

Maar goed het is verder niet de bedoeling om er zo'n drama van te maken als het andere topic. Dacht alleen laat ik dit ook eens op het forum knallen nu ik toch naar het forum gelokt ben met de IG PM. :)
 
Reactiescore
201
Pfoeeee dit is wel een vies smerige streek ook!
Lijkt me niet meer dan logisch dat blood zich realiseert dat deze dorpen gewon terug kunnen gaan naar UeO?
 
Reactiescore
473
Kan je dit even rondschrijven in pm @DenDuvel

Overigens mis ik wel het een en ander van background information bij deze…
Hallo @DenDuvel dit mag toch niet?
Toen ik dit deze ochtend voorstelde werd mijn reactie snel verwijderd
 
Reactiescore
11
Als je de sarcasme niet ziet ben je duidelijk niet op de hoogte van het niveau van incompetentie wat het tw team afgelopen dagen heeft nagestreefd.

Mwah, redelijk. Maar als je daarvan op de hoogte ben zal je ook weten dat dit niet helpt toch?
 
Reactiescore
1
blood blijft maar gratis ontvangen hoor :) ze hebben nog niet eens de verslagen tegenstanders om zoveel dorpen te hebben , ze krijgen ze overal ,jammer dit weer dat weeral eens een wereld verkloot is door een stam die niet veel betekend ... clears on getimed van 40 uur verder sturen , hun mb stam die probeert dorpen te pakken , en zwaar afgaat , zowel als al de clears van blood ... jammer , had zo'n mooie strijd kunnen worden tussen 4-5 stammen ... nu heeft blood 65% van de wereld in handen en gaat iedereen die gefuseerd of geinterneerd heeft met lege handen naar huis behalve blood zelf :) congratz
 
Reactiescore
903
Wij rekken ze wel groetjes
 
Reactiescore
30
blood blijft maar gratis ontvangen hoor :) ze hebben nog niet eens de verslagen tegenstanders om zoveel dorpen te hebben , ze krijgen ze overal ,jammer dit weer dat weeral eens een wereld verkloot is door een stam die niet veel betekend ... clears on getimed van 40 uur verder sturen , hun mb stam die probeert dorpen te pakken , en zwaar afgaat , zowel als al de clears van blood ... jammer , had zo'n mooie strijd kunnen worden tussen 4-5 stammen ... nu heeft blood 65% van de wereld in handen en gaat iedereen die gefuseerd of geinterneerd heeft met lege handen naar huis behalve blood zelf :) congratz
Wat probeer je in godsnaam te zeggen?
 
Reactiescore
134
blood blijft maar gratis ontvangen hoor :) ze hebben nog niet eens de verslagen tegenstanders om zoveel dorpen te hebben , ze krijgen ze overal ,jammer dit weer dat weeral eens een wereld verkloot is door een stam die niet veel betekend ... clears on getimed van 40 uur verder sturen , hun mb stam die probeert dorpen te pakken , en zwaar afgaat , zowel als al de clears van blood ... jammer , had zo'n mooie strijd kunnen worden tussen 4-5 stammen ... nu heeft blood 65% van de wereld in handen en gaat iedereen die gefuseerd of geinterneerd heeft met lege handen naar huis behalve blood zelf :) congratz

65%? Wordt OF ook geïnternd dan?
 
Reactiescore
1.478
Na lange tijd oorlog tussen de 2 topstammen hebben ze samen maar liefst 4 accounts in de top25 odd zitten, das een nieuw record! Gefeliciteerd met de verdiende wereldwinst, wie van de 2 groepen sukkeltjes m maar krijgt.
 
Bovenaan