Deleted User - 487694086
Guest
Dat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!
Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?
Wanneer de cm je eindelijk begrijpt
Dat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!
Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?
Doe maar en met boerlimiet van 100k ofso, komt toch niets van wat er voorgesteld word. Kijk maar naar de huidige classicDat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!
Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?
Dat is echt onzin. Er zijn genoeg instellingen geweest die bijvoorbeeld nog nooit eerder op de tw.nl werelden zijn gespeeld, die op een classic werden uitgeprobeerd. Sterker nog, het was meer regel dan uitzondering. Vroegere spelwerelden herspelen was meer het middel, omdat het de grootste uitdaging bracht voor de ervaren spelers. Maar dat brachten compleet nieuwe settings bijvoorbeeld ook...
Jaaaa premium beurs!!Dat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!
Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?
maar al die nieuwe instellingen zijn gebaseerd op het oude systeem.
Ja nu was het 4 tot 18 dat is 4,5
2 tot 10 = 5
Dit vereist meer inzicht door je met 2 bent en het zal niet heel veel langer duren verwacht ik. Ik zie ook de directe link barbs snelheid niet, Staat volgenns mij verbonden maar niet direct gekoppeld?
Dit is idd al veel te lang niet gebeurd.
Zou het twteam sieren als ze ook nog een keer bij inno gaan proberen een 2 dorpen start te realiseren.
Enkel met drie dorpen. Op CL3 of 4 als ik me niet vergisIs er al ooit eens gestart met 2 dorpen?
Straks beweer je nog dat de Amerikanen op de maan geweest zijn?Daar is toen positief op gereageerd, maar het probleem is dat het nooit meer is opgepakt door het tw team, ook al komt de setting nog regelmatig terug in de wensen. Het antwoord is dan iets in de trend dat de server ruimte het niet toelaat ofzo als er zoveel dorpen worden gespawned. Beetje onzin gezien het aantal spelende classic spelers en uberhaupt tw'ers aanzienlijk is gedaald over de jaren. Van volle werelden met alle 99 continenten gevuld naar werelden die bestaan uit 4 continenten maar nee, geen server ruimte. OK.
Dit inderdaad. Is vanuit de community vrij grote roep naar geweest en volgens mij nog steeds aanwezig en de problemen die er nu zijn lijken mij niet onoverbrugbaar.Daar is toen positief op gereageerd, maar het probleem is dat het nooit meer is opgepakt door het tw team, ook al komt de setting nog regelmatig terug in de wensen. Het antwoord is dan iets in de trend dat de server ruimte het niet toelaat ofzo als er zoveel dorpen worden gespawned. Beetje onzin gezien het aantal spelende classic spelers en uberhaupt tw'ers aanzienlijk is gedaald over de jaren. Van volle werelden met alle 99 continenten gevuld naar werelden die bestaan uit 4 continenten maar nee, geen server ruimte. OK.
Straks wordt er nog beweerd dat de aarde rond is....Straks beweer je nog dat de Amerikanen op de maan geweest zijn?
Straks wordt er nog beweerd dat de aarde rond is....
Strak ben ik nog een circlejerkerStraks wordt er nog beweerd dat je onder water niet nat bent..
lijkt me prima, misschien ites hogere gs productie met snelheid 5Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5
Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,5 per speler. Groeien tot 1K mee.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/26 per edel
- Technologieën: Simpel systeem
- Beginnersbescherming: Ja
- Beginnersbescherming ratio: 3 dagen
Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: Miliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden.
Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%, 30 dagen vasthouden. Overwinning alleen mogelijk als geen andere stam boven de 20% dominantie zit.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Nohaul
- Tribelock: vanaf 20.00%
-Grondstoffenproductie: 5x2400=14000
- Boerderijlimiet: 3000 eenheden per lvl worden ondersteund (24x2500=60000, 3 defjes)
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteuning buiten de stam uit, os ook terug bij verlaten stam.
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Gedactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd