Instellingen nieuwe classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487694086

Guest
Dat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!

Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?

Wanneer de cm je eindelijk begrijpt
 
Reactiescore
461
Dat is dan afgesproken. Kerk + toren in de volgende classic!

Dan hebben we nog nodig:
Snelheid 1 , Boogschutter, premium beurs, stamlimiet 30 en muntjes?
Doe maar en met boerlimiet van 100k ofso, komt toch niets van wat er voorgesteld word. Kijk maar naar de huidige classic
 
Reactiescore
7.940
Dat is echt onzin. Er zijn genoeg instellingen geweest die bijvoorbeeld nog nooit eerder op de tw.nl werelden zijn gespeeld, die op een classic werden uitgeprobeerd. Sterker nog, het was meer regel dan uitzondering. Vroegere spelwerelden herspelen was meer het middel, omdat het de grootste uitdaging bracht voor de ervaren spelers. Maar dat brachten compleet nieuwe settings bijvoorbeeld ook...

Kan allemaal best zo zijn. Maar een kerk hoort nou eenmaal niet bij de classic. Dat je nieuwe instellingen uitprobeerd dikke prima, maar al die nieuwe instellingen zijn gebaseerd op het oude systeem. Daar bedoel ik mee geen vlaggen, ridders, kerk enz enz
 

DeletedUser54614

Guest
Kerken op een classic, het domste idee ooit. Ik ben het volledig met steven eens.

Kerken op een classic is als een salade bestellen in de mcdo.
 
Reactiescore
1.094
maar al die nieuwe instellingen zijn gebaseerd op het oude systeem.

Ook wel wat overdreven. CL10 die volledig duitse w1 settings waren voor heel tw.nl/be nieuw en dat was gewoon een totale verandering van hoe tw op nl/be werd gespeeld dus dat was niet gebasseerd op ons oude systeem. En wat voor veranderingen hadden we nog meer ts 35 geloof ik en 3 dorpen start. Heeft ook weinig met een oud systeem te maken.

Ik zeg verder niet dat we nu een kerk classic moeten doen oid, maar gezien de instellingen die de revu zijn gepasseerd over al die classics, zou het me onlogisch lijken als er niet ooit eens eentje komt met kerk.

Ja nu was het 4 tot 18 dat is 4,5
2 tot 10 = 5
Dit vereist meer inzicht door je met 2 bent en het zal niet heel veel langer duren verwacht ik. Ik zie ook de directe link barbs snelheid niet, Staat volgenns mij verbonden maar niet direct gekoppeld?

Deze classic is het 17%, dwz 4.25 per account. 5% per account is aan de hoge kant vooral als je zoals jou instellingen zeggen 5 barbarendorpen per speler spawnen EN deze classic is een gm classic. Pakketjes (jou setting) kosten aanzienlijk meer grondstoffen dan goudmunten -> limiterende factor voor edels en dus ook voor progressie.

Overigens omtrent die vele barbarendorpen die zullen massaal geedeld worden waardoor het aantal actieve dorpen (= het aantal dorpen van spelers) wordt vergroot. Uit het aantal actieve dorpen wordt dominatie afgeleid. Meer barbarendorpen leid dus tot meer actieve dorpen wat leid tot een kleinere dominatie per account (en dus ook per stam). Nou dan is een stam met 2 mensen absoluut niet wenselijk want je kan nooit met ze 2e opedelen tegen de dan vele barblers.

Aangezien je de wereld ook nog op snelheid 3 ipv 4 of 5 wilt hebben zal de algehele progressie ook langzamer gaan.
Dat zijn dus 4 wereld vertragende settings op elkaar gestapeld. Ik wil niet als voorbeeld cl12 erbij halen maar de gelijkenissen zijn groot.. Ik wens mensen die deze settings willen heel veel plezier het komende jaar tot anderhalf want zo lang gaat het zeker duren.

Dit wordt m dus niet dat snap je wel he?
 
Reactiescore
2.303
Kerken op een classic zouden toch zo speciaal niet zijn, of zie ik dit mis?
 
Reactiescore
1.094
Daar is toen positief op gereageerd, maar het probleem is dat het nooit meer is opgepakt door het tw team, ook al komt de setting nog regelmatig terug in de wensen. Het antwoord is dan iets in de trend dat de server ruimte het niet toelaat ofzo als er zoveel dorpen worden gespawned. Beetje onzin gezien het aantal spelende classic spelers en uberhaupt tw'ers aanzienlijk is gedaald over de jaren. Van volle werelden met alle 99 continenten gevuld naar werelden die bestaan uit 4 continenten maar nee, geen server ruimte. OK.
 
Reactiescore
2.303
Daar is toen positief op gereageerd, maar het probleem is dat het nooit meer is opgepakt door het tw team, ook al komt de setting nog regelmatig terug in de wensen. Het antwoord is dan iets in de trend dat de server ruimte het niet toelaat ofzo als er zoveel dorpen worden gespawned. Beetje onzin gezien het aantal spelende classic spelers en uberhaupt tw'ers aanzienlijk is gedaald over de jaren. Van volle werelden met alle 99 continenten gevuld naar werelden die bestaan uit 4 continenten maar nee, geen server ruimte. OK.
Straks beweer je nog dat de Amerikanen op de maan geweest zijn?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Daar is toen positief op gereageerd, maar het probleem is dat het nooit meer is opgepakt door het tw team, ook al komt de setting nog regelmatig terug in de wensen. Het antwoord is dan iets in de trend dat de server ruimte het niet toelaat ofzo als er zoveel dorpen worden gespawned. Beetje onzin gezien het aantal spelende classic spelers en uberhaupt tw'ers aanzienlijk is gedaald over de jaren. Van volle werelden met alle 99 continenten gevuld naar werelden die bestaan uit 4 continenten maar nee, geen server ruimte. OK.
Dit inderdaad. Is vanuit de community vrij grote roep naar geweest en volgens mij nog steeds aanwezig en de problemen die er nu zijn lijken mij niet onoverbrugbaar.
3 dorpen start imo trouwens nog beter
 

DeletedUser69389

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,5 per speler. Groeien tot 1K mee.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/26 per edel
- Technologieën: Level systeem. Weet even niet exact welk aantal je dan hebt.
- Beginnersbescherming: Ja
- Beginnersbescherming ratio: 2 dagen,

Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00 - 07:00. Kies maar iets uit. IDGAF.
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 10 velden.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: 12.5 miljoen max of wat was het op classic 8? Dat is wel oke. Liefste no haul.
- Tribelock: vanaf 12,5%
-
Grondstoffenproductie: idk exact. Maar zoiets van 16K ofzo.
- Boerderijlimiet: 1500 eenheden per lvl worden ondersteund
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteuning buiten de stam uit (pas na 5 dagen in de stam is het mogelijk OS te sturen)
Uber-systeem, kunt support versturen als je langer dan 5 dagen lid bent van een stam (Dagen worden per dag geteld en niet per 24 uur)
Van zodra je uit de stam gaat wordt alle support bij je stamleden teruggetrokken en alle support in je eigen dorpen teruggestuurd naar je oude stamleden.


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd

Eventueel een 2/3 dorpenstart indien mogelijk. Liefste kata's uitzetten, maar daar willen jullie wss niet aan..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Burgerwacht: actief?
Dit is misschien wel oprecht het allerdomste ooit voorgesteld voor een classic lol. Nachtbonus is ook veels te kort (moet wel 7 uur lang zijn).
 
Reactiescore
510
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,5 per speler. Groeien tot 1K mee.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/26 per edel
- Technologieën: Simpel systeem
- Beginnersbescherming: Ja
- Beginnersbescherming ratio: 3 dagen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: Miliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%, 30 dagen vasthouden. Overwinning alleen mogelijk als geen andere stam boven de 20% dominantie zit.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Nohaul
- Tribelock: vanaf 20.00%
-
Grondstoffenproductie: 18000 op lvl 30
- Boerderijlimiet: 3000 eenheden per lvl worden ondersteund (24x2500=60000, 3 defjes)
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteuning buiten de stam uit, os ook terug bij verlaten stam.


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Gedactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Inactief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,5 per speler. Groeien tot 1K mee.
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/26 per edel
- Technologieën: Simpel systeem
- Beginnersbescherming: Ja
- Beginnersbescherming ratio: 3 dagen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Startdirectie kiezen: Actief
- Aanvalstiming: Miliseconden
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%, 30 dagen vasthouden. Overwinning alleen mogelijk als geen andere stam boven de 20% dominantie zit.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Nohaul
- Tribelock: vanaf 20.00%
-
Grondstoffenproductie: 5x2400=14000
- Boerderijlimiet: 3000 eenheden per lvl worden ondersteund (24x2500=60000, 3 defjes)
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteuning buiten de stam uit, os ook terug bij verlaten stam.


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Gedactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
- Direct afbouwen: Gedeactiveerd
- Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
- +20% productie: Gedeactiveerd
- Ruilen met de handelaar: Gedeactiveerd
- Premium Beurs: Gedeactiveerd
lijkt me prima, misschien ites hogere gs productie met snelheid 5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan