Instellingen nieuwe classic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.149
@sseg @underground tacticz. @finalowner3 Ik quitte een aantal dagen nadat Paul erop kwam, dat gedoe met fluffy heb ik niet meegekregen en nog steeds geen flauw idee van. Toen was ik al weg dus.
 
Reactiescore
660
Wil de moderator die onterecht mijn vorige post veranderde van topic aub iets minder arrogant zijn in het opgeven van een reden!

Dank u!

Deze keer waarschuw ik nog, de volgende keer volgt een ban, en dan wel terecht!
 
Reactiescore
2.478
Ik sws niet, dat zijn teveel leestekens voor mij.
 
Reactiescore
2.478
Zijn er nog aan- opmerkingen over de huidige instellingen?
 

DeletedUser74552

Guest
Je zou ook en dit is maar een idee van te voren teams kunnen maken door middel van een loting(derde partij die verdeeld.) Je laat iedereen zich aanmelden op het forum 3 weken van te voren. En dan verdeel je iedereen onder in teams. Team A, Team B, Team C, vervolgens laat je die team accounts vormen, elk team start met elkaar en tribelock gaat in vanaf dag 1. Als er genoeg animo is kan dat echt chaos zijn en speel je met mensen waar je nog nooit mee hebt gespeeld. Dit is echt zo een idee dat leuk klinkt maar nooit zou werken waarschijnlijk. Wou het toch even delen.
 
Reactiescore
2.303
Dit is echt zo een idee dat leuk klinkt maar nooit zou werken waarschijnlijk. Wou het toch even delen.

Sven, Howlin, Paul, Rens, Amokro in 1 stam.
Kzou er verdomme geld voor neerleggen!
 
Reactiescore
973
Het hele doel is juist om niet met bepaalde figuren in de stam te eindigen, laat staan om ermee te beginnen..
 

DeletedUser74966

Guest
Ik vind het idee oprecht prima :)

Dan sluit je alleen wel alle spelers uit die niet op het AF zitten, dus dan mis je een enorm groot gedeelte van de wereld die een enorm wtf-moment krijgt waarschijnlijk. Ook wel grappig ergens ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan