- Reactiescore
- 305
ga je dan 2 no hauls na elkaar doen?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik begrijp niet wat no haul + dubbele productie met een classic-wereld te maken hebben.
Deze classic is ook gewonnen door hersenloze debielen. Dus wat is het verschil?Dan heb je minder te maken met boostaccounts en noobs.
Farmen is namelijk voor hersenloze debielen.
Dan heb je minder te maken met boostaccounts en noobs.
Farmen is namelijk voor hersenloze debielen.
Maar dan farmt de rest van de wereld ook dus maakt relatief niet veel uit.Als boostaccs ook farmen komen die toch verder voor te liggen waardoor boostaccs een grotere impact hebben dan normaal...
Boosten ligt niet zo zeer aan de instellingen van het spel, meer aan het perspectief die vele spelers de laatste jaren gecreëerd hebben op TW. Zonder Boosts wordt zelden nog gestart en dat ligt niet aan de instellingen.
Als ik me niet vergis deed Thorsten dit vroeger ook al extreem vaak ?Dit.
Heb het eerder/vaker gezegd, het is een mentaliteitsissue. Was het zelfde verhaal met die barbarendorpen discussie volgens mij ook aangewakkerd door raphael.
Zolang mensen classic meer zien als een prestige verplaats het echte doel namelijk stammenoorlog voeren, zullen bepaalde instellingen op de classic misbruikt worden om een voordeel te creëren, immers door de snelle instellingen loont het het meest.
Het probleem ligt in het verleden, op het moment dat bepaalde spelers die zich met dit soort praktijken bezig hielden, gedoogd worden, zien andere dat het loont om misbruik te maken.
Dus ipv een haul die toeneemt naarmate je meer punten haalt. Eentje die afneemt naarmate je meer punten haalt?
Dit.
Heb het eerder/vaker gezegd, het is een mentaliteitsissue. Was het zelfde verhaal met die barbarendorpen discussie volgens mij ook aangewakkerd door raphael.
Zolang mensen classic meer zien als een prestige verplaats het echte doel namelijk stammenoorlog voeren, zullen bepaalde instellingen op de classic misbruikt worden om een voordeel te creëren, immers door de snelle instellingen loont het het meest.
Het probleem ligt in het verleden, op het moment dat bepaalde spelers die zich met dit soort praktijken bezig hielden, gedoogd worden, zien andere dat het loont om misbruik te maken.
Ik denk dat iedereen probeert te winnen onder de regels. Men moet de regels aanpassen en niet zeggen dat bepaald gedrag moreel slecht is. Het is hetzelfde als zeggen dat het moreel slecht is om de dame in schaak te gebruiken. .
Ik besef dat het niet zo eenvoudig is om boosten te voorkomen, maar zonder het te boosten zou het zeker leuker zijn (internen is saai).
ik zeg ook alleen wat ik denk en doe suggesties.
Als ik me niet vergis deed Thorsten dit vroeger ook al extreem vaak ?
Ik denk dat iedereen probeert te winnen onder de regels. Men moet de regels aanpassen en niet zeggen dat bepaald gedrag moreel slecht is. Het is hetzelfde als zeggen dat het moreel slecht is om de dame in schaak te gebruiken.
Ik besef dat het niet zo eenvoudig is om boosten te voorkomen, maar zonder het te boosten zou het zeker leuker zijn (internen is saai).
Als ik me niet vergis deed Thorsten dit vroeger ook al extreem vaak ?
Vroeger werd er geboost, maar normaal gesproken niet in extreme hoeveelheid waarin je spelers massaal ziet internen van accounts die ze zelf zijn gestart.
Nouja daar ben ik het niet helemaal mee eens omdat zoals howlin al correct aanhaalt, boosten is in principe al tegen de regels.
Alleen vanwege inderdaad capaciteitsgebrek van de moderatoren, vage definities, en de beperkte mogelijkheden (ze gaan niet ieder bericht binnen en buiten tw willen en kunnen checken) ga je nooit alle boosters eruit kunnen halen.