Instellingen Classic #19

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.089
Ik moet zeggen dat ik het niet duidelijk vind, dat geef ik je na. Vroeger stond deze regel er (zie hieronder). Die was wat concreter maar het laat weinig ruimte voor interpretatie voor het tw team achter.

Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.

Maar in principe bannen ze voor boosten. En ik denk dat ze met die regel Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen"). wat meer interpretatie houden om daadwerkelijke boosters nu ook te kunnen bannen.
 

DeletedUser80397

Guest
Als Hood de regels al overtreedt, moet u ze in de toekomst blokkeren. Als Hood de regels niet overtreedt, moet u de regels wijzigen (of kies instellingen die het moeilijk maken).

Anders draait het allemaal om wie het beste perma-internen doet (en dat is Hood nu, zelfs als anderen hetzelfde proberen).

Wat is de gemakkelijkste manier om dit te verbieden, of moeten alle toekomstige rondes zijn zoals de vorige?
 

DeletedUser80235

Guest
Als Hood de regels al overtreedt, moet u ze in de toekomst blokkeren. Als Hood de regels niet overtreedt, moet u de regels wijzigen (of kies instellingen die het moeilijk maken).

Anders draait het allemaal om wie het beste perma-internen doet (en dat is Hood nu, zelfs als anderen hetzelfde proberen).

Wat is de gemakkelijkste manier om dit te verbieden, of moeten alle toekomstige rondes zijn zoals de vorige?

Dat is de grootste onzin natuurlijk. Jullie waren in een kwantitatieve meerderheid en verliezen... De wereldwinst is echt niet uit de lucht komen vallen door interns.
 

DeletedUser80397

Guest
Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen").

Alle dorpen van covered in darkness en osu player84 (39+34=73) werden veroveren alleen door Vision is Key. Zonder troepen te verslaan of de Muur te vernietigen! Beide accounts hebben bijna alleen maar barbarendorpen verovered en uitgebreid. covered in darkness
heeft constant nieuwe barbarendorpen verovered en uitgebreid nadat zijn goede dorpen verovered zijn door Vision is Key.

Wat zou dat zijn, behalve dan gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")?
 

Bijlagen

  • push1.png
    push1.png
    214,2 KB · Weergaven: 5
  • push2.png
    push2.png
    167,3 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80397

Guest
een paar meer, en dat zijn ze niet allemaal. De hele stam SNP en alleen was er alleen voor internen (en perma fakes van Haas).

Je kunt veel zeggen, maar we weten allemaal hoe je vals speelt.
 

Bijlagen

  • push_jodi.png
    push_jodi.png
    79,9 KB · Weergaven: 6
  • push_koenyboo.png
    push_koenyboo.png
    84 KB · Weergaven: 5
  • push_nerdy.png
    push_nerdy.png
    81,4 KB · Weergaven: 2
  • push_reve.png
    push_reve.png
    52 KB · Weergaven: 3
  • push_socrates.png
    push_socrates.png
    49,2 KB · Weergaven: 2
  • push_theend.png
    push_theend.png
    43,6 KB · Weergaven: 2
  • push_zyrack.png
    push_zyrack.png
    75,3 KB · Weergaven: 1
  • push_trippymouse.png
    push_trippymouse.png
    34,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80235

Guest
Ja precies ja:

- nerdy33 valt ons op het eind nog aan en wordt vervolgens geëdeld door ons, daar zat echt 0 intern in.
- Jodi was gewoon opruimen door inactiviteit, en ook dat was geen intern.
- Reve is in eerste instantie vijandelijk geweest, maar nadat ze duidelijk verloor hebben we aangegeven alleen het front te willen met rammen, zij mocht dan jumpen. Er heeft constant 200k in one cluster gelegen van haar wat we konden internen, maar niet hebben gedaan.
- Koen is inderdaad intern geweest, puur omdat hij op de edellijn van Doc lag.
- Socrates en Theend waren vijandelijke overnames
- Zyrack en zuin hadden al langer fusie plannen, al voor ze in Hood kwamen.

Maar goed, over dit interns is elke classic gezeik. Gaat er om dat jullie alsnog een dikke meerderheid hadden, maar het wel verliezen.
 
Reactiescore
7.918
Meerderheid wellicht. Konden het echter niet tegen de 24/7 spelers opboksen. Had meer met werk/sociaal of aantal spelers op accounts te maken dat we verloren.
 

DeletedUser80397

Guest
Het is niet persoonlijk tegen jou, El Profesor, je hebt eerlijk tegen Hermich gevochten, ik denk dat je de eerlijkste van Hood bent
(maar je fuseerde ook met trippymouse).

Ik wou zelfs gedeeltelijk met je instemmen, omdat ik slechts kort TW-Stats heb gecontroleerd. Maar nu denk ik: deze waren tot 90% boosters.

Er zijn verschillen tussen de spelers. Sommigen kwamen later naar je toe zoals nerdy of mezelf, omdat ik in je stam was voordat ik me realiseerde dat je bedrogen was.
(In de tussentijd heb ik gezien dat nerdy er al was in het begin.)

Maar wat stoort me het meest: Het was vanaf het begin gepland

vanaf het begin waren het de volgende accounts:
(4)
Doctor Brightside, vision is key,,zuin, El Profesor
plus
(8-10)
son of khan
covered in darkness
osu player84
koenyboo
zyrack
trippymouse
(haas2)
(reve)

als voor de anderen:
socrates werd uit je booster-stam SNP gegooid en direct verovered, om welke reden dan ook.
Wolfstar. werd uit je booster-stam HILL gegooid en direct verovered, om welke reden dan ook.
Hetzelfde zou met mij (raphael4932) gebeurd zijn.
nerdy was DU van Zuin, hij was zeker hetzelfde.
haas2 en reve mocht overleven omdat je de wereld toch won.


Doctor Brightside schreef me meteen aan het begin en vertelde me over je internen-plannen.

1) Je start minimaal 10-20 accounts en internen in één stam
2) U moedigt (onervaren) spelers aan om zich bij u aan te sluiten en ze aan het einde te gebruiken. Of ze fuseren met je of je gooit ze uit de stam en veroveren ze.

Iedereen weet dat er vanaf het begin 10+ spelers in je Skype Tribe-groep waren!

En je moet veel meer accounts starten, omdat het geen toeval kan zijn dat alle accounts in het noorden waren (of het was vals spelen)!

Iedereen haat je manier van spelen, waarom wordt er niets gedaan?


EDIT:
en ik vind meer en meer in je booster-stammen SNP, HILL, skr pa, ROTA, alleen:
I Choose Violence, denjaap
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80024

Guest
Het is niet persoonlijk tegen jou, El Profesor, je hebt eerlijk tegen Hermich gevochten, ik denk dat je de eerlijkste van Hood bent
(maar je fuseerde ook met trippymouse).

Ik wou zelfs gedeeltelijk met je instemmen, omdat ik slechts kort TW-Stats heb gecontroleerd. Maar nu denk ik: deze waren tot 90% boosters.

Er zijn verschillen tussen de spelers. Sommigen kwamen later naar je toe zoals nerdy of mezelf, omdat ik in je stam was voordat ik me realiseerde dat je bedrogen was.
(In de tussentijd heb ik gezien dat nerdy er al was in het begin.)

Maar wat stoort me het meest: Het was vanaf het begin gepland

vanaf het begin waren het de volgende accounts:
(4)
Doctor Brightside, vision is key,,zuin, El Profesor
plus
(8-10)
son of khan
covered in darkness
osu player84
koenyboo
zyrack
trippymouse
(haas2)
(reve)

als voor de anderen:
socrates werd uit je booster-stam SNP gegooid en direct verovered, om welke reden dan ook.
Wolfstar. werd uit je booster-stam HILL gegooid en direct verovered, om welke reden dan ook.
Hetzelfde zou met mij (raphael4932) gebeurd zijn.
nerdy was DU van Zuin, hij was zeker hetzelfde.
haas2 en reve mocht overleven omdat je de wereld toch won.


Doctor Brightside schreef me meteen aan het begin en vertelde me over je internen-plannen.

1) Je start minimaal 10-20 accounts en internen in één stam
2) U moedigt (onervaren) spelers aan om zich bij u aan te sluiten en ze aan het einde te gebruiken. Of ze fuseren met je of je gooit ze uit de stam en veroveren ze.

Iedereen weet dat er vanaf het begin 10+ spelers in je Skype Tribe-groep waren!

En je moet veel meer accounts starten, omdat het geen toeval kan zijn dat alle accounts in het noorden waren (of het was vals spelen)!

Iedereen haat je manier van spelen, waarom wordt er niets gedaan?


EDIT:
en ik vind meer en meer in je booster-stammen SNP, HILL, skr pa, ROTA, alleen:
I Choose Violence, denjaap
Het gaat mijn doel worden om de volgende classic jou helemaal weg te kataen, katanoob dat je bent ga huilen.
Dit heb ik trouwens al eerder gezegd paar forums terug.

Toedels
 

DeletedUser80235

Guest
Eerlijk:

De stam begon met Osu, Covered, Vision, Khan, Tripey, Doc en Woody. El Prof was geen deel van de premade en lag daar toevallig tussen en is toen gejoined. Je kon simpelweg allemaal Noord starten via restart + vrienden lijst dacht ik.

Tja, ik vond het ook niet helemaal fair maar heb me er toen ter tijd bij neer gelegd. El Prof heeft alleen Trippey als intern gehad (early game) vanwege edellijn maar is verder zonder interns door deze wereld gegaan. We waren iig niet actief opzoek naar interns.

Nadat ik aan de leiding stond heb ik het internen op 0 gezet overal en alle focus gelegd op de oorlog voeren. Die hebben jullie duidelijk verloren.

En ook wij hadden te maken met inactiviteit, maar ondanks dat wisten wij wel terug te knokken en de teams weer bezetbaar te krijgen. Die weerbaarheid heb ik aan de kant van Kruiden/Rammen gewoon niet gezien. Alleen Berocked heeft laten zien dat ze actief én kwalitatief waren.

Verder Raphael, ben jij hem gaan runnen en heeft iemand anders je account gerund toen je er niet was. Dus waar haal jij het lef vandaan om mij te komen vertellen dat we er niet voor gestreden hebben? Als het enige wat jij gedaan hebt barbaren edelen, kata's smijten en hem vervolgens runnen is.
 
Reactiescore
1.019
het is niet waar dat je richting kon kiezen met restart. dat betekent waarschijnlijk dat er nog meer accs waren in de start, en dat ze gewoon de accs hebben gekozen die het meest gunstigste lagen. of heeel veeel luck.

daarnaast hebben wij gewoon terecht verloren, en is die classic gedaan. ik zeg gewoon op naar de nieuwe classic en kijken wat dat word.
 
Reactiescore
81
Flex alle accounts kwamen wonder boven wonder noord te liggen. Sommige direct en sommige met herstart. Ik heb 4 accounts toegevoegd. Vision, doc, covered en osu. De rest kwamen wij tegen zodra de wereld vorderde
 
Reactiescore
93
Eerlijk:

De stam begon met Osu, Covered, Vision, Khan, Tripey, Doc en Woody. El Prof was geen deel van de premade en lag daar toevallig tussen en is toen gejoined. Je kon simpelweg allemaal Noord starten via restart + vrienden lijst dacht ik.

Tja, ik vond het ook niet helemaal fair maar heb me er toen ter tijd bij neer gelegd. El Prof heeft alleen Trippey als intern gehad (early game) vanwege edellijn maar is verder zonder interns door deze wereld gegaan. We waren iig niet actief opzoek naar interns.

Nadat ik aan de leiding stond heb ik het internen op 0 gezet overal en alle focus gelegd op de oorlog voeren. Die hebben jullie duidelijk verloren.

En ook wij hadden te maken met inactiviteit, maar ondanks dat wisten wij wel terug te knokken en de teams weer bezetbaar te krijgen. Die weerbaarheid heb ik aan de kant van Kruiden/Rammen gewoon niet gezien. Alleen Berocked heeft laten zien dat ze actief én kwalitatief waren.

Verder Raphael, ben jij hem gaan runnen en heeft iemand anders je account gerund toen je er niet was. Dus waar haal jij het lef vandaan om mij te komen vertellen dat we er niet voor gestreden hebben? Als het enige wat jij gedaan hebt barbaren edelen, kata's smijten en hem vervolgens runnen is.

Of je speelt zonder boosters, zodat het eerlijk is voor iedereen :p
 
Reactiescore
1.089
nee dat is dus dat mentaliteits issue
 
Reactiescore
853
En waar denk je dat iedereen die boosters gaat halen?
Als je genoeg mensen kent zou dat geen probleem moeten zijn.

Zelf boost ik sowieso niet (gezien ik al nooit start), maar aangezien TW er niets aan gaat doen zul je vuur met vuur moeten bestrijden.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Maar, misschien belangrijker, als ik zometeen als eerste inlog op de nieuwe classic, kom ik dan ook direct in de hall of fame voor het als eerste bezitten van 2 dorpen?
 
Bovenaan