Ins

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14800

Guest
't Is erg lang geleden dat ik nog op W7 heb gespeeld, maar 'k merk dat InS gevallen is, en ik vraag me af wat er precies gebeurd is?
(sorry als dit al eerder gezegd is, maar 'k heb alle recente topics doorlopen en 'k vind er niks over)

Tx aan iemand om dit te verduidelijken!
 

DeletedUser

Guest
Ja die vraag vragen meerdere zich af.

komt het door het blijven beuken van CN??
Of toch dat EXE! los begon te komen, en dat teveel werd?

Of de frustratie dat ze hun ouden war met only maar niet konden winnen, en zelfs op verliezende hand waren?? zowel Only 6 keer zo klein was?

Of dat ze waren in gehaald door hun ego??

Maar hopelijk omt er nu ook eindelijk een antwoord op onze vraag, kan ik tenminste weer slapen.
 

DeletedUser

Guest
Om de doodsimpele reden dat ze graag in CN wilde.
Wie wil dat nou niet?
 

DeletedUser

Guest
Ja die vraag vragen meerdere zich af.

komt het door het blijven beuken van CN??
Of toch dat EXE! los begon te komen, en dat teveel werd?

Of de frustratie dat ze hun ouden war met only maar niet konden winnen, en zelfs op verliezende hand waren?? zowel Only 6 keer zo klein was?

Of dat ze waren in gehaald door hun ego??

Maar hopelijk omt er nu ook eindelijk een antwoord op onze vraag, kan ik tenminste weer slapen.

Of dat de leiding dr geen zin meer in had?
 

DeletedUser17017

Guest
het gerucht gaat dat niemand in die stam er zin meer in heeft.

velen willen de delete knop indrukken,
ze nemen ook de moeite er niet voor om weer op 1 te gaan staan.

maar dat is een gerucht wat rond gaat.
 

DeletedUser17017

Guest
nee naar mijn weten was toen alleen de leiding de gene die dat wou, en nu iedereen.

als het niet klopt laat het me weten, ik heb dat gehoord meer weet ik ook niet.
 

DeletedUser32657

Guest
dat was gewoon bluf, ze zijn te verslaafd om te stoppen
 

DeletedUser

Guest
Ins vroeger altijd op forum dat ze onverslaanbaar & de goden van W7 zijn, nu zijn ze de muis voor de kat.

Lekker actie uitgevoerd van Exe.

Demo73 zal vast achter jarenlange oorlog met hun eens kunnen genieten van de rust :p.
 

DeletedUser18986

Guest
Exe.! heeft hier helemaal niets mee te maken gehad ;)

tot op het moment dat David en ik uit InS stapten was er geen enkel probleem aan het front met Exe.! dorpen werden neit verloren en elke mass werd met gemak opgevangen.

Enkel hadden david en ik geen trek meer om de kar te trekken, en zijn wij uit InS gestapt. Samen met ons zijn er nog een aantal gevolgd en we hebben inderdaad een tijdje getwijfeld om op delete te klikken.

Aslanturk heeft ons overgehaald om door te gaan en CN was zo goed om ons op te nemen. Exe.! heeft geen enkele rol gehad in dit verhaal ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Ins vroeger altijd op forum dat ze onverslaanbaar & de goden van W7 zijn, nu zijn ze de muis voor de kat.

Lekker actie uitgevoerd van Exe.

Demo73 zal vast achter jarenlange oorlog met hun eens kunnen genieten van de rust :p.

Nope, de tegenstanders zijn niet veranderd, alleen zijn we nu in oorlog met CN ipv InS.
 

DeletedUser32657

Guest
bye bye Ins... het was leuk en vaak heel gezellig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
NEEEE weg boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

jezus man waar gaat het over .. yadieyadieya top yadieyadieya barbaren yadieyaidieya exe noob yadieyadieya CN

we know.. get over it and be happy

nee sorry ben geen aardig mens..het is een terechte val en denk nou niet dat jullie enige respect voor krijgen. Stoppen en janken en bitchen op andere maar ondertussen de kar niet meer kunnen trekken. Hou dan gewoon je bek en donder de hell op van tw.

Toen wij naar de vijand gingen waren we noob en hadden geen geduld en was het kansloos dat we die stap namen want ja vijand is vijand tog??

Enige wat jullie top maakte was de ranking.. sure ins heeft goede tijden gekent maar die zijn allang vervlogen en vervuilt met andere bullshit die tussendoor is gekomen.

De val komt niet door ons en komt niet door CN. Het kwam door inactiviteit en zwakke rukkers die liever hun shit door andere lieten doen. Oftewel konden de druk niet meer handelen die beide stammen al lange tijd ze gaven.

Er is geen schaamte in verliezen maar wel in opgeven maar ondertussen nog van de hoogste daken schreeuwen.
 

DeletedUser

Guest
Er moet altijd een winnaar en een verliezer zijn , InS lag omgeven door vijanden en kon nooit genoeg ondersteuning voorzien voor alles. Doordat er ook aantal inactieve accounts waren konden ze ook niet alle technieken toepassen (Snipen,stacken,backtimen,...). Ik vind het nog redelijk mooi dat ze het zo lang volhielden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan