Ins

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Maffiosie moet dringend terug naar school. Als het langer is dan 8 maanden, wat best wel kan hoor, dan komen de omringende stammen wel in een heel erg slecht daglicht te staan.
En dat wilde ik nu de omliggende stammen net besparen...:rolleyes:

Uh, de grenzen volzetten is niet zo moeilijk hoor, 70% actief betekent 30% over en die worden ge-vv-d / zitten meestal in ongevaarlijk gebied / weinig onder aanval.
En andersom --> 30% die 70% vv-d dan speelt iedereen dus op 3 acca's tegelijk?
Dat vraagt gewoon om een /failure :D
 

DeletedUser

Guest
Uh, de grenzen volzetten is niet zo moeilijk hoor, 70% actief betekent 30% over en die worden ge-vv-d / zitten meestal in ongevaarlijk gebied / weinig onder aanval.
En andersom --> 30% die 70% vv-d dan speelt iedereen dus op 3 acca's tegelijk?
Dat vraagt gewoon om een /failure :D

Omigottt het zal toch niet :eek: En in die stam heb jij gezeten!!!
 

DeletedUser

Guest
Omigottt het zal toch niet :eek: En in die stam heb jij gezeten!!!

Zoals ik al zei : Voor jullie een /fail stam kregen ;)
Toen Relatine en het oude team van sveKKKe nog in InS zaten hadden jullie een goede status, waren jullie onvangbaar, wilde iedereen er in tot bijna iedereen van jullie een grote mond kwam opzetten, jullie vroegen daarom om oorlog ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft grenzen vol zetten hier nu van relevantie?
Wat heeft 70% activiteit hier nu voor relevantie?

En je conclusie uit al die irrelevante zaken is buitengewoon intelligent! Dat ik daar zelf niet op kon komen...:eek:


En inderdaad, wij vroegen om oorlog! Waarom denk je dat we dit spelletje spelen! Om wortel te schieten en ons te schuilen achter de rug van een ander?
Doe jij dat maar zelf, want InS heeft dat nooit gedaan! En ja, heerlijk op de bek gegaan, helaas door inactiviteit, maar wel met de glimlach!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat heeft grenzen vol zetten hier nu van relevantie?
Wat heeft 30% activiteit hier nu voor relevantie?

En je conclusie uit al die irrelevante zaken is buitengewoon intelligent! Dat ik daar zelf niet op kon komen...:eek:

Grenzen volzetten voor nut? Dan heb je op de korte termijn geen problemen met aanvallen ;)
30% activiteit voor nut? Dat je stam nog lichtelijk leeft ;)

Tja, ik kan wel conclusie's trekken, het gemiddelde InS niveau kwa IQ ligt wat lager ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei : Voor jullie een /fail stam kregen ;)
Toen Relatine en het oude team van sveKKKe nog in InS zaten hadden jullie een goede status, waren jullie onvangbaar, wilde iedereen er in tot bijna iedereen van jullie een grote mond kwam opzetten, jullie vroegen daarom om oorlog ;)

Die grote mond was er al vanaf dag #1 he, wijsneusje..Lees de fora maar eens terug..

En zoals Gilga zegt: het spel draait om oorlog...de naam zegt het zelfs, dus wiens IQ ligt hier nou lager lol.

Grenzen volzetten is handig maar niet noodzakelijk, WANT ... als je inactief bent kunnen die grenzen toch net zo makkelijk geveegd worden? DAAR zijn clears voor, dat jij dat nou niet snapt..

1% activiteit en je stam leeft nog lichtelijk..
 

DeletedUser

Guest
Grenzen volzetten voor nut? Dan heb je op de korte termijn geen problemen met aanvallen ;)
30% activiteit voor nut? Dat je stam nog lichtelijk leeft ;)

Tja, ik kan wel conclusie's trekken, het gemiddelde InS niveau kwa IQ ligt wat lager ;)

Misschien mag je ook wel in pimpam. Daar kun je zo heerlijk even ontspannen.
Stress wegwerken staan gelijk voor je klaar met massages ed. geurende oliebaden en wat al niet meer :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik kan wel conclusie's trekken, het gemiddelde InS niveau kwa IQ ligt wat lager ;)

Ja, ik heb daar wel eens last van...soms moet ik zo laag gaan dat ik er zelf over struikel...maar los daarvan vind ik het ergerlijk om met cultuurgebonden en maatschappelijk verweven tests te gaan schermen. Flink hoor.

Maar vertel vooral verder?
Grenzen volzetten voor nut? Dan heb je op de korte termijn geen problemen met aanvallen.

Heb je nog tips? Ik sta immers onder aanval van exe.!
 

DeletedUser

Guest
Mensen van CN verlaag je niet om te reageren op een hondenkop op een romp die hier ff komt galspugen.

Maffioso als het je ze hoog zit zoek een acc op W7 het liefst tegenover mij en laat zien wat je kan
hier kom lullen als brugman haalt niet veel uit.
 

DeletedUser

Guest
Wat??? Hij is al weg ofzo?!?! Kom op erachter na op de andere fora (hopelijk struikel ik niet over m'n iq)!!! :D:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Blablabla, ik ben cool, ja hoor.


Heb je nog tips? Ik sta immers onder aanval van exe.!

Ligt er aan of je op je hele cluster onder aanval ligt of niet aangezien het anders waardeloos is je grens vol te zetten :p

Woow ik ben stoer en ik pwn door iemands plaatje te beledigen, mag ik nu in InS, please, please, ja ik ben er noob genoeg voor :eek:


Wat??? Hij is al weg ofzo?!?! Kom op erachter na op de andere fora (hopelijk struikel ik niet over m'n iq)!!! :D:D:D

Jouw IQ ligt wat hoger als die van IDDO ;)
Op hoeveel staat je teller :)?
 

DeletedUser41379

Guest
Ligt er aan of je op je hele cluster onder aanval ligt of niet aangezien het anders waardeloos is je grens vol te zetten :p






Jouw IQ ligt wat hoger als die van IDDO ;)
Op hoeveel staat je teller :)?


Jij doet wel heel stoer, terwijl je niet meer speelt. :p:D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IDDO MANOAH
Woow ik ben stoer en ik pwn door iemands plaatje te beledigen, mag ik nu in InS, please, please, ja ik ben er noob genoeg voor :eek:

ik weet niet waarom je deze verzint maar dit heb ik nog nooit gezegd want ik gebruik nooit die smiley's en het woordje pwn ook niet
dus zout lekker een keer op als je wilt komen zieken dat het dan in-game zo sta je links buiten het veld met de bek vol tanden aan het watertanden omdat je maar al te graag mee had gedaan nog hier op w7

triest figuur
 

DeletedUser

Guest
Ligt er aan of je op je hele cluster onder aanval ligt of niet aangezien het anders waardeloos is je grens vol te zetten :p

Ik krijg 22 aanvallen binnen. Reistijd 60uren. 2 aanvallen per dorp. Hij wilt me edelen!!! hellup! Wat moet ik doen? Hem afkopen?? Hij is groter dan ik...
 

DeletedUser

Guest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IDDO MANOAH
Woow ik ben stoer en ik pwn door iemands plaatje te beledigen, mag ik nu in InS, please, please, ja ik ben er noob genoeg voor :eek:

ik weet niet waarom je deze verzint maar dit heb ik nog nooit gezegd want ik gebruik nooit die smiley's en het woordje pwn ook niet
dus zout lekker een keer op als je wilt komen zieken dat het dan in-game zo sta je links buiten het veld met de bek vol tanden aan het watertanden omdat je maar al te graag mee had gedaan nog hier op w7

triest figuur

Het is echt een nieuw tijdperk, ben het ook nog eens met je eens joh :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg 22 aanvallen binnen. Reistijd 60uren. 2 aanvallen per dorp. Hij wilt me edelen!!! hellup! Wat moet ik doen? Hem afkopen??

22aanvallen :)?

Dat is giga weinig, als je nou maar 4 dorpen zou hebben dan zouden het er veel zijn, je hebt 1000+ dorpen, toch?!?
22 aanvallen is dan echt een lachertje ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij was ironisch denk ik :D

(Ik weet het eigenlijk wel zeker...)
 

DeletedUser41379

Guest
22aanvallen :)?

Dat is giga weinig, als je nou maar 4 dorpen zou hebben dan zouden het er veel zijn, je hebt 1000+ dorpen, toch?!?
22 aanvallen is dan echt een lachertje ;)

Sarcasme!!!:D Iedereen moet de sarcasme hierin wel zien.

Over IQ gesproken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
22aanvallen :)?

Dat is giga weinig, als je nou maar 4 dorpen zou hebben dan zouden het er veel zijn, je hebt 1000+ dorpen, toch?!?
22 aanvallen is dan echt een lachertje ;)

Hoe meer dorpen hoe moeilijker!!! Weet je hoe lang ik moet scrollen vooraleer ik een dorp vind met een zwaardje naast. Pfff... ik geef op denk ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan