InS vs. ~FFC~

DeletedUser

Guest
n

ffc is gehackt door een persoon. :(

Haha, hoe kan je spreken van hacken?
Voor je die term gebruikt moet je eerst weten wat die term inhoud.

Hacken zelf is zo goed als onmogelijk. Natuurlijk, als andere je ww & email weten waarop het account staat dan ben je gejost ;D

Anyway, FFC & een spelertje zijn serieus geownd^^
Hun forum ook trouwens :p
 

DeletedUser

Guest
Re: n

Haha, hoe kan je spreken van hacken?
Voor je die term gebruikt moet je eerst weten wat die term inhoud.

Hacken zelf is zo goed als onmogelijk. Natuurlijk, als andere je ww & email weten waarop het account staat dan ben je gejost ;D

Anyway, FFC & een spelertje zijn serieus geownd^^
Hun forum ook trouwens :p

Keile Jeroentje, ik had nog zo gezegd: NICHT doen! :(
 

DeletedUser14103

Guest
Beste mensen,

Dit is nu het niveau van de nr1 stam uit W7.
Ze hebben het al zovele malen gedaan en doen het nu opnieuw!

Proficiat Ins, jullie mogen trots zijn om 1ste te staan.

ronduit ZIELIG
 

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Dit is nu het niveau van de nr1 stam uit W7.
Ze hebben het al zovele malen gedaan en doen het nu opnieuw!

Proficiat Ins, jullie mogen trots zijn om 1ste te staan.

ronduit ZIELIG

kan je dan ook vertellen wat er gebeurd is ?

nvm ik zie het al. is idd triest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: n

Haha, hoe kan je spreken van hacken?
Voor je die term gebruikt moet je eerst weten wat die term inhoud.

Hacken zelf is zo goed als onmogelijk. Natuurlijk, als andere je ww & email weten waarop het account staat dan ben je gejost ;D


Anyway, FFC & een spelertje zijn serieus geownd^^
Hun forum ook trouwens :p

dit is evengoed strafbaar weet niet of je daarvan op de hoogte bent.
 

DeletedUser

Guest
Jullie spioneren via Aslanturk bij ons, wij spioneren bij jullie + pakken gelijk een boel dorpen..das de prijs he

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Temesta 252 (595|541) K55 9,995 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 19:40:57
Temesta 271 (592|545) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 19:01:33
Temesta 277 (590|546) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 18:22:59
Temesta 268 (590|544) K55 9,995 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 17:54:36
Temesta 272 (592|539) K55 9,995 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 17:11:13
Temesta 257 (596|544) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 16:45:46
Temesta 265 (590|543) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 15:56:46
Temesta 264 (591|539) K55 9,995 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 15:05:42
Temesta 269 (591|540) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 15:01:45
Temesta 259 (592|543) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 14:53:17
Temesta 263 (595|545) K55 9,995 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 14:11:15
Temesta 260 (594|545) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 13:38:08
Temesta 267 (594|543) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 13:37:24
Temesta 266 (590|542) K55 10,019 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 12:38:48
Temesta 270 (591|542) K55 9,737 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 11:46:14
[022]-=Madd By InSoMnIa=- (564|525) K55 9,761 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 11:03:25
[019]-=Madd By InSoMnIa=- (565|527) K55 9,737 At dooms end [~FFC~] 2fast [I-baby] 24th March 2009 - 04:03:58

Woeps

En oja, die mensen die denken dat wij hacken. Het ligt zo: wij krijgen gewoon een vv.. easy as that.

Beste mensen,

Dit is nu het niveau van de nr1 stam uit W7.
Ze hebben het al zovele malen gedaan en doen het nu opnieuw!

Proficiat Ins, jullie mogen trots zijn om 1ste te staan.

ronduit ZIELIG

1 woord: jaloezie. Als jullie zo goed zijn, haal ons dan in? Onee, wij zijn stelletje hackers/spionnen/interners dus niemand kan ons inhalen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zelfs al is het met vv. het is nog steeds laag en een heel zwakke actie. ik vind het een schande dat de nr1 stam zo'n dinge doet. jullie spraken over een makkenlijke winst. nuja als jullie het zo doen ... echt zielig.
 

DeletedUser

Guest
Dus als nummer 2 stam dat doet vind je het geen schande?

Go cry of zoiets, zo gaat dit spelletje nou eenmaal. Er word zovaak gezegd: let op aan wie je je vv geeft. Nou let je hier niet op = zie resultaat. EIGEN SCHULD.. wij profiteren hier alleen van, wie zou dit niet doen?

Kom maar op met die kritiek, vooralsnog staan wij (voorlopig iig) nog nummer 1 :)
 

DeletedUser25273

Guest
Re: n

Haha, hoe kan je spreken van hacken?
Voor je die term gebruikt moet je eerst weten wat die term inhoud.

Hacken zelf is zo goed als onmogelijk. Natuurlijk, als andere je ww & email weten waarop het account staat dan ben je gejost ;D

Anyway, FFC & een spelertje zijn serieus geownd^^
Hun forum ook trouwens :p

Waarom zou je dan gejost zijn? Evengoed kun je dan nog andermans vele werk wat in het account zit respecteren en die persoon er op attent maken dat hij slordig en kwetsbaar is. Vecht gewoon op een eerlijke manier de oorlogen uit, laat zien dat je het met vaardigheden wint, daar kan ik veel meer respect voor opbrengen. In het verleden is ook getracht mijn msn te hacken om achter mijn Email en wachtwoord te komen, daar kan ik niet om lachen, is gewoon in en in triest.
 

DeletedUser14103

Guest
Inderdaad.

Ik ga niet gaan zeggen wie wie hacked of via vv handelingen doet die niet kunnen. In eerste instantie moet de vv in vertrouwen afgegeven worden, maar ALS het dan toch in de verkeerde handen valt, is het gewoon ZIELIG om te zien wat er dan gebeurt.

Respect verdien je door te tonen wat je waard bent.
Nu toon je enkel dat je geen respect hebt.

-Zielig-
 

DeletedUser

Guest
Corelis. Geef eens bewijzen dat FFC spioneert via aslanturk in InS?
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.

Ik ga niet gaan zeggen wie wie hacked of via vv handelingen doet die niet kunnen. In eerste instantie moet de vv in vertrouwen afgegeven worden, maar ALS het dan toch in de verkeerde handen valt, is het gewoon ZIELIG om te zien wat er dan gebeurt.

Respect verdien je door te tonen wat je waard bent.
Nu toon je enkel dat je geen respect hebt.

-Zielig-

op jou reageer ik niet eens meer..
Eerst loop je altijd te zeuren over ins met hun interns.
Daarna loop je te zeuren over het recruit systeem.
Daarna loop je te zeuren over ins hoe die het aanpakken.
Nu loop je te zeuren dat ins weer zielig speelt.


Blend, we weten het wel, jaloers. maakt niet uit!



edit

Daarbij moet je wel ff oppassen dat je leden niet willen overstappen..
heb nog wat sollicitaties liggen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij werd InS ook wel paar keer zo genaait. En toen was FFC(Dat was toch FFC) ook heel trots op zich dat paar dorpen pakten...
Het blijft zwak, maar nu zeggen dat InS het heeft gedaan, heb je bewijs? Vast niet.. Zowel, stuur het op naar de support.
 

DeletedUser

Guest
Corelis. Geef eens bewijzen dat FFC spioneert via aslanturk in InS?

Sorry das al lang terug. Pm's zijn al verdwenen daarover. Aslanturk had forum verwijderd (had nog rechten van toen de 'echte' erop zat) toen hij overstapte en daarvoor ook nog 'gewoon' gespyed.

En het is altijd nog Cornelis he.
 

DeletedUser

Guest
We hebben een lid die zo slim was V aan te vragen en de veradder trapte erin :D Zo slim zijn jullie ook weer niet en wat hebben wij gedaan bij Ins ik weet wel dat ik door At Dooms End ben ontslagen en dat die VV'er van hem ons genaaid heeft Rara Ins heeft al toegegeven omdat wij het ook 'deden'.

----------------------------------------------------------
~FFC~ For Live:cool:
 

DeletedUser

Guest
Dus als nummer 2 stam dat doet vind je het geen schande?

Go cry of zoiets, zo gaat dit spelletje nou eenmaal. Er word zovaak gezegd: let op aan wie je je vv geeft. Nou let je hier niet op = zie resultaat. EIGEN SCHULD.. wij profiteren hier alleen van, wie zou dit niet doen?

Kom maar op met die kritiek, vooralsnog staan wij (voorlopig iig) nog nummer 1 :)

ik zeg niet dat het als de 2e was geen schande zou zijn. maar het is en blijft zielig. jullie zijn naar eigen zeggen zo goed en sterk. maar moeten het toch op zo'n manier oplossen.

en wie zou het niet doen ? denk dat er weinigen zijn die het wel zouden doen. forum lezen is 1 ding. forum wissen en mensen kicken enzo is iets anders.

en cry ... boeit me niet zo vind het gewoon een zielige streek van de "oh zo sterke insomnia"

mij raakt het niet omdat zoals je wel duidenlijk kan zien ik er niet eens in de buurt lig.
 
Bovenaan