InS vs. ~FFC~

DeletedUser

Guest
Laatste 48 uur niet veel spectaculairs gebeurd. Hero8; vergeet ik een van jullie stammen?

Side 1:
Tribes: I-baby InS
Players:

Side 2:
Tribes: ~FFC~ OCMW GAN
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 18
Verschil: 16

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 331,542
Kant 2: 174,563
Verschil: 156,979

image.php
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog große ontwikkelingen? of spelen we hier liever met onze ding ding dong.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ah ik heb weer een große onderzoek verricht over de große successen in de stam InS. Voor de ene zal het schokkend zijn en für de ander een bevestiging.

Zo is doc. Günther, 24 maart -
tot conclusie kommen dat InS unmöglich kan verliezen. Enerzijds zij haben Cornelis Rex in hun stamm. Van deze keile hond valt niet te twisten hoor. Want diese Deutsche poedeltje is zo keil als een droge kanarie. Kom vooral nicht tussen hem en zijn frei dorpen. Hij penetreert er nur doorheen. Anderzijds ben ich tot ontdekking gekomen dat diese fanatieke gamers NICHT slapen! Dat is zo 7 uur voordeel maal 7 = 49 uur per Woche, 210 uur per maand, 2.528 uur per Jahr! Met in uns achterhoofd dat we 1,5 dorpen edelen per 26 uur. Dit is nicht in te halen voor jeder spieler.
 

DeletedUser

Guest
Cornelis Rex zei:
Hero8; vergeet ik een van jullie stammen?

Vraag maar aan grindelwald.
Wat zijn jullie weer lekker bezig. Wij overtreden dan misschien regels omdat we ze niet kennen (ik wel) maar spioneren vind ik een net zo'n laffe streek.
Schijnbaar kunnen jullie anders niet winnen...

En dan komt natuurlijk weer dat zielige gedoe dat wij dat ook hebben gedaan...
Voorspelbaar hoor. Ik weet ook al waar crea weer over gaat zeiken.

Ik keur sommige acties ook niet goed. Maar vertel mij eens waar zou ik anders naartoe moeten :confused:
 

DeletedUser

Guest
Vraag maar aan grindelwald.
Wat zijn jullie weer lekker bezig. Wij overtreden dan misschien regels omdat we ze niet kennen (ik wel) maar spioneren vind ik een net zo'n laffe streek.
Schijnbaar kunnen jullie anders niet winnen...

En dan komt natuurlijk weer dat zielige gedoe dat wij dat ook hebben gedaan...
Voorspelbaar hoor. Ik weet ook al waar crea weer over gaat zeiken.
hmm.. tegenstrijdig?


Code:
Ik keur sommige acties ook niet goed. Maar vertel mij eens waar zou ik anders naartoe moeten :confused:


onenigheid in de stam? :)
 

DeletedUser

Guest
hmm.. tegenstrijdig?


Code:
Ik keur sommige acties ook niet goed. Maar vertel mij eens waar zou ik anders naartoe moeten :confused:


onenigheid in de stam? :)

Yep :D
Leden worden gekicked nu. Ik ga geen uitspraken doen want jullie begrijpen welke richting ik op ga....
 

DeletedUser18986

Guest
vraag me nu echt af wat er gaande is, vluchten blijkbaar veel spelers uit FFC en er wordt meteen geroepen dat InS er schuldig aan is
 

DeletedUser

Guest
het lijkt wel bijna het zelfde als wat toen met aslanturk is gebeurd..

" jammer zeg ".


Btw, eigen schuld.


btw, heb al vaker gezegd...
Pak je mij, pak ik je terug...
 

DeletedUser16396

Guest
Kan er iemand misschien eens uitleggen wat er juist aan de hand is zodat buitenstaanders ook kunnen volgen :rolleyes:

Alvast bedankt :)
 
Bovenaan