Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

Reactiescore
3.457
Sjoert speelt graag met zijn gebogen/kromme lijntje, wordt ie koortsig van
 
Reactiescore
559
top verhaal weer dirk :D

ik heb geen tijd voor n spel, maar ik ga wel het team van inge aanmoedigen.
eigenlijk n ongelijke strijd want inge is gewoon top dus die wint sws :cool:
 

DeletedUser7072

Guest
Mohniels bij Inge, Capri wisselt van Rebecca naar Inge(kom ze is 14, laten we het een beetje verantwoord houden) en Aat gaat naar team Rebecca. Dan zijn we klaar om te starten denk ik :)
 

DeletedUser7072

Guest
We beginnen met het spel: mandarijnen ontwijken.

De telling gaat als volgt: Team score = Gemiddelde score 5 leden + score bovennatuurlijke teamleider.

Je laat een screenshotje van je score zien, probeer je ook te registreren en in de top 100 te komen zodat we allemaal je score kunnen zien. Voor iedereen geldt dat de hoogste score de score is die telt.

Een teamgenoot dat dit spel niet gedaan heeft of geen score opgegeven heeft zal opgegeven worden als zijnde dat die 0 punten heeft gehaald wat niet goed is voor de teamscore. Ik raad iedereen dus aan dit spel te spelen :)

De leden van elk team bepalen dus een deel van de score, maar Inge en Rebecca hebben hier een veel grotere invloed op dan hun teamgenoten zelf. Het winnende team zal aan het eind 3 punten ontvangen. Deadline: vrijdag 14 Oktober(kan ook eerder als iedereen dat wil, zodat we sneller door kunnen). Heb je voor die tijd niet gespeeld zal je score opgegeven worden als 0.
 
Reactiescore
241
RIP duivel!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sommige mensen willden dolgraag bij de slechte kant. Maar de duivel is listig en bedacht op verraad! Daarom wordt iedereen getest op volhoudheid om bij de duivel te kunnen behoren!

De duivel herself plaatst mensen om te testen elke keer weer bij het nope team, het slachtoffersteam en het zwakke team. Maar ik ga volhouden en zal de strijd winnen en toch bij Rebecca gaan horen!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat mijn mede partners in crime mij zo makkelijk laten vallen steekt mij wel! :(
 

DeletedUser7072

Guest
Sommige mensen willden dolgraag bij de slechte kant. Maar de duivel is listig en bedacht op verraad! Daarom wordt iedereen getest op volhoudheid om bij de duivel te kunnen behoren!

De duivel herself plaatst mensen om te testen elke keer weer bij het nope team, het slachtoffersteam en het zwakke team. Maar ik ga volhouden en zal de strijd winnen en toch bij Rebecca gaan horen!

Vind iemand die met je wil ruilen, dan plaats ik je over.

Geruild met Sjoert :)
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb nog een idee om het spel iets interessanter te maken. Het team met het lid dat het hoogste scoort krijgt als bonus zijn score-hoogste score tegenstander. Dan kun je als speler meer invloed hebben, mits je de allerhoogste score haalt van iedereen. Geldt ook als je Inge of Rebecca bent. Wat denken jullie?

Heeft Sander bvb een score van 350 en heeft de beste van team Rebecca 280 dan krijgt team Inge er 70 punten bij.
 

DeletedUser61161

Guest
Meh, dan krijg je wel easy veel punten, i mean na 5x proberen heb ik al ieder zijn score verslagen.

Oh en trouwens, ik sta bij beide teams nu ingedeeld in je post.
 

DeletedUser7072

Guest
Heeft misschien een te grote invloed he, daarom twijfel ik er ook over. Aan de andere kant maakt het het wel spannend voor de beste speler van de tegenstander, die zal gemotiveerd worden om jou scoren te verbeteren of iig het verschil te verkleinen.
 
Reactiescore
241
Want dat gaan we ze zeker hard inwrijven!
 

DeletedUser76681

Guest
Ik lees het wel mee ;)
Maar stiekem supporter ik voor Inge!
 
Bovenaan