Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

DeletedUser7072

Guest
Ok we stoppen met dit spel, Rebecca is hier veel te slim voor en heeft een glitch gevonden waardoor je uit het scherm kan verdwijnen :D

Ik gebruik hem nu ook, is dan gewoon een kwestie van het scherm uitlopen en wachten. Dus bij deze verklaar ik dit spel als ongeldig en ga ik iets anders zoeken. Blijkbaar is ze niet zo gemeen dat ze het uitbuit, want dit was een 100% zekere win geweest voor team Rebecca als ze er niks over gezegd had :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
9b0192fa3ca6eea464288ef2ccaa1e67.png


Staat wel mooi zo :)
 

DeletedUser7072

Guest
hehehehe.png


:D :D :D

Lijkt me duidelijk. Het gaat iets anders worden.

Als Rebbie het bij de 618 zou houden was het makkelijk hoog genoeg geweest om te winnen maar niet zo hoog dat het verdacht werd. Dat zou pas een duivelse streek zijn geweest zeg :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Verslagen omdat anderen de browser niet traag werd :(
Mijn arme laptop is niet snel genoeg :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Ik moest mij melden voor reserve speler, het is gelijk bij welk team ik zit ^^
 
Reactiescore
65
Dan heb je geluk ;) Ik stop ermee... Als je nog niets eens mag kiezen waar je zit...Ben trouwens niet de enige die hier zo overdenkt.
 

DeletedUser7072

Guest
Beste mensen,

Excuses voor mijn late reactie, maar beter laat dan nooit. We gaan inderdaad het moeilijkste spel doen. Ik heb nagedacht over een manier om de teams punten toe te kennen in dit spel. Het idee is dat je steeds elk level moet halen. Je kan niet game over gaan, in principe kun je oneindig vaak dood gaan. Probleem is dat de meeste mensen(incl ik) lvl 30 niet halen puur omdat ze in de aanloop zo vaak dood gaan dat ze het opgeven.

Mijn idee is nu als volgt. Van beide teams bepalen we een ranglijst over wie er het verst gekomen is. Hierbij geldt dat eerst gekeken wordt naar het leven dat je gehaald hebt en dan pas naar je deaths, dus motivatie opbrengen en tijd erin steken loont. Heb je lvl 15 gehaald en 150 deaths sta je dus voor iemand die 14 gehaald heeft maar 0 deaths heeft. Heb je beide hetzelfde level gehaald(ttv opgeven) dan kijken we naar de deaths. Elk team heeft 5 leden, en per team wordt adhv wat ze gehaald hebben een ranking bepaald. De nr 1 van team Inge wordt vergeleken met de nr 1 van team Rebecca, de nr 2 van team Inge met de nr 2 van team Rebecca, etc. En Inge en Rebecca worden ook nog eens onderling vergeleken. Voor elke 'wedstrijd' kunnen 5 punten gehaald worden. Wint #1, #2,#4 van Inge van resp. #1, #2,#5 van Rebecca, en wint Rebecca van Inge dan is dat 15 punten voor team Inge en 15 voor team Rebecca. Naast deze punten kunnen zijn er nog punten te halen in de volgende categorieën:

- lvl 5 gehaald met minste deaths: 1 punt.
- lvl 10 gehaald met minste deaths: 2 punten.
- lvl 15 gehaald met minste deaths: 4 punten.
- lvl 20 gehaald met minste deaths: 8 punten.
- lvl 30 gehaald: Bonus 10 punten, kan per team maar 1 keer gehaald worden.
- lvl 30 gehaald met 0 deaths(gaat niemand lukken :D): 30 punten bonus, ook maar 1x per team.

Om het eerlijk te houden kun je als individu van de eerste 4 maar 1 bonus voor je team ophalen, want de kans is heel groot dat als je lvl 20 haalt met de minste deaths haalt dit ook voor 15, 10 en 5 geldt wat het een beetje te gortig zou maken...

Indien beide teams evenveel punten halen is de vergelijking Inge vs Rebecca doorslaggevend. Inleverdatum vrijdag 14 Oktober, scores inleveren via printscreens inclusief eventuele bonussen. Hopelijk is dit een beetje duidelijk, als er vragen zijn stel je ze maar. Ik zeg game on.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan