In VUUR en VLAM

DeletedUser71415

Guest
Waw, niemand van vuur kan reageren op wat ik daadwerkelijk gezegd heb.
En @ Paralyzed; je bek is geen dialect; je faalt dus 'grammar nazi'
Overigens was de spellingsfout ietwat ironisch wat ook meteen de reden was dat ik hem vermeldde: In 1 zin zeggen dat ik onvolwassen ben maar tegelijk een spelfout maken in dat woord.
Jullie hebben dit blijkbaar niet door en hangen de idioot uit. Wederom maken jullie je belachelijk op het forum, goed bezig :D

Ja dat klopt maar vervolgens probeer jij te zeggen dat je volwassener bent dan hij maar maak je nog meer spelfouten dan mijn zusje van 12 zou make.
Dus zet jij jezelf voor schut en niet wij.
 

DeletedUser69733

Guest
& Aangezien je aandacht wil goldey:
Ja het gaat gelijk op, geef ik toe (heb ik nooit ontkend) Ricimo heeft voor de rest zever geschreven ...
En begrijpelijk van zeus, zoals ik in mijn bericht heb gezet, maar dan moet ricimo niet de baas komen uithangen en stoefen met stats terwijl hij gwn dorpen recapt van zeus ...
Hij verdraait de waarheid dus wel

En tnx aan Blur voor de eerste waarheidsgetrouwe post van Vuur en vrienden!


Over de massa op Ricimo van meer dan 1000 aanvallen: die bestond alleen uit fakes en edeltreintjes zonder troepen Sommigen hebben ergens wat clears bijgestoken maar maakt niet echt uit
Dus dikke baas dat je die massa van fakes hebt geblokt, bravo

En aan iedereen die zegt dat ik subjectief ben, ja dat ben ik maar als ik fouten in mijn post schrijf mag je dat altijd zeggen als ik fout ben geef ik het toe ...

* Ricimo heeft veel/vooral fakes gehad, Yep, kan/is waarschijnlijk zo, ik weet alle rapportjes niet dus hier kan ik geen mening over geven.
* Zeus is verloren, en niemand heeft nog zin zich vollop te deffen, yep, geef ik toe.
* Yep Stokje is de laaste dagen/weken meer aan het terugkomen/winnen in de oorlog, yep geef ik toe.
* Stokje heeft een betere kans/toekomst voor de deur, yep geef ik toe, aangezien jullie 3x onze punten & dorpen hebben en dubbel zoveel spelers, en dat is zonder insane bijgetelt. Yep, geef ik toe
* Over het hele backstab gedoe ga ik "no comment" geven, aangezien dat een situatie tussen stokje & ricimo is.
* Over tommy, wat er achter de schermen gebeurt weet ik niet aangezien ik er toen niet was, maar als ik naar de stats kijk zijn de dorpen vooral bij vuur nu.

Happy now?
 

DeletedUser

Guest
het woord bek is geen dialect, maar een mens heeft een MOND, een dier/vogel heeft een BEK ;) Gevorderd Nederlands, google het maar eens als je wat wil bijleren :) BEK gebruik je niet voor een mens in een CORRECT NEDERLANDSE zin :)

Dat weet ik, maar stop toch maar met je belachelijke antwoorden. Begint een beetje saai te worden.
E: Je bericht erna is goed maar is ondertussen al meerdere keren gezegd dus zinloos.


@ -jbs-: “Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.”
― Brad Slipiec
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69733

Guest
Dat weet ik, maar stop toch maar met je belachelijke antwoorden. Begint een beetje saai te worden.
E: Je bericht erna is goed maar is ondertussen al meerdere keren gezegd dus zinloos.


@ -jbs-: “Never argue with an idiot; he will bring you down to his level and win from experience.”
― Brad Slipiec

Meen je het? je zegt dat niemand van ons feiten toegeeft en al die bullshit. Doe ik/wij het wel dan geef je zo'n antwoord... Jemig zo'n hypocriet ventje dat je bent.
Je lijk wel een PMSde drama queen op zoek naar haar eigen tribalwars versie van highschool musical om in de spotlight te staan
 

DeletedUser

Guest
Meen je het? je zegt dat niemand van ons feiten toegeeft en al die bullshit. Doe ik/wij het wel dan geef je zo'n antwoord... Jemig zo'n hypocriet ventje dat je bent.
Je lijk wel een PMSde drama queen op zoek naar haar eigen tribalwars versie van highschool musical om in de spotlight te staan

:rolleyes:

Kzei toch dat het een goed (lees juist) bericht was. Ook VSB zat er op met zijn bericht.
In tegenstelling tot jou (of jij idc) heb ik nog niet naar highschool musical gekeken dus ik begrijp je verwijzing niet


Lees eens mijn bericht opnieuw en jouw antwoord; je begint uit het niets dingen 'toe te geven' terwijl ik daar niets over zei in mijn bericht...
Ik heb het dan ook al een hele tijd over gezever van Ricimo en niet van de andere leden van Vuur dus ik snap niet waarom jij plots dingen moet toegeven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68345

Guest
Hé Smunk en Ballz boys misschien vooraf al even duidelijk maken of jullie echt of fake is ?
Anders komen jullie nadien weer af dat het een fake was :D
 

DeletedUser69733

Guest
:rolleyes:

Kzei toch dat het een goed (lees juist) bericht was. Ook VSB zat er op met zijn bericht.
In tegenstelling tot jou (of jij idc) heb ik nog niet naar highschool musical gekeken dus ik begrijp je verwijzing niet


Lees eens mijn bericht opnieuw en jouw antwoord; je begint uit het niets dingen 'toe te geven' terwijl ik daar niets over zei in mijn bericht...
Ik heb het dan ook al een hele tijd over gezever van Ricimo en niet van de andere leden van Vuur dus ik snap niet waarom jij plots dingen moet toegeven?

Yep, ik heb ze inderdaad gezien, dat komt er nu eenmaal bij als je verlooft bent met een vrouw :)

Jij zit al heel de week/weekend te trollen op het forum, eerst je rage post naar ricimo, en nu blijf je gaan, jemig, zit er ergens iets verstopt vanonder? of iemand te ruw geweest? Heel het gedoe met tommy/stokje & ricimo was voordat jij begint te deffen, dus hou je er dan ook buiten.
 

DeletedUser71305

Guest
@vendetta pro tutti
Zo grappig om te lezen dat jij haat aan iedereen hebt die een eigen mening vormt die jou niet zint.
 
Reactiescore
31
@vendetta pro tutti
Zo grappig om te lezen dat jij haat aan iedereen hebt die een eigen mening vormt die jou niet zint.

Dan adviseer ik jou om een goed geconstrueerde en beargumenteerde mening hier te plaatsen, waarop Vendetta zeer zeker netjes op reageert met tegenargumenten.
Aan dit soort dingetjes hebben we niets, want dat kan ik ook naar jou slingeren. Met argumenten is veel leuker, zeker omdat je dan een debat krijgt onderhand, dat is veel leuker(voor mij:p) om te lezen. ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Dan adviseer ik jou om een goed geconstrueerde en beargumenteerde mening hier te plaatsen, waarop Vendetta zeer zeker netjes op reageert met tegenargumenten.
Aan dit soort dingetjes hebben we niets, want dat kan ik ook naar jou slingeren. Met argumenten is veel leuker, zeker omdat je dan een debat krijgt onderhand, dat is veel leuker(voor mij:p) om te lezen. ;)

ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar dao je gaat vooruit met mod spelen:)
 
Bovenaan