In VUUR en VLAM

Reactiescore
31
ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar dao je gaat vooruit met mod spelen:)

Ook ik leer van fouten, en leer van opbouwende kritiek.

Verder zie ik graag een PM binnenkomen over dingen die ik kan veranderen én over dingen die WIJ allen kunnen veranderen, om bijvoorbeeld het W32 forum wat actiever te maken. ;)

Eventueel reageer ik hier zelf straks nog wel op, echter speel ik het niet dus weet ik niet de ins en outs van de stammen, noch hoe de verhoudingen liggen..
 

DeletedUser66265

Guest
Ook ik leer van fouten, en leer van opbouwende kritiek.

Verder zie ik graag een PM binnenkomen over dingen die ik kan veranderen én over dingen die WIJ allen kunnen veranderen, om bijvoorbeeld het W32 forum wat actiever te maken. ;)

Eventueel reageer ik hier zelf straks nog wel op, echter speel ik het niet dus weet ik niet de ins en outs van de stammen, noch hoe de verhoudingen liggen..

het gaat me er ook niet om hoe je reageert, maar wel om hoe je modeert :)
hiervoor zei je simpelweg (zonder te dreigen) dat iemand weer on topic moest gaan (met goede argumenten).
Meestal worden de reacties meteen verwijderd en heeft men een waarschuwing in zijn inbox:(
 

DeletedUser

Guest
Hé Smunk en Ballz boys misschien vooraf al even duidelijk maken of jullie echt of fake is ?
Anders komen jullie nadien weer af dat het een fake was :D

Makkelijk te checken: vraag de berichtjes aan ricimo
Volgens mij waren er niet meer dan 10 clears :p
 

DeletedUser41926

Guest
Hallo Allemaal,

Ik heb afgelopen Zondag besloten te 'stoppen' met het spelen van TW. Ik was al een tijdje naar de achtergrond verdwenen als speler op Alonsofan en had er simpelweg geen tijd meer voor om genoeg te doen voor het acc. Dit komt deels door studie en deels door het 10-15uur per week sporten. Afgelopen weekend kregen we binnenkomende aanvallen van Ricimo en Vredekoning. En heb ik daar zo ongeveer mijn hele weekend aan besteed. Iets wat ik veel liever niet doe. Zondagmiddag kreeg ik last van een voedselvergiftiging en ik ben gisteren niet meer online geweest.
Ik wil iedereen hier succes wensen met de oorlog ;). Ben erg blij dat ons acc nogsteeds bestaat terwijl we het in het verleden al zwaar te voorduren kregen.

Speciaal bedankt alle Ex-leden van .Code .Fluc en Simul
De leden van Stokje
Fabian (Medespeler begin van deze wereld)
Nikki (Medespeler van nu + degene die door zal gaan)
En iedereen die wel weet dat ik ze dankbaar zijn. ;)

Ook alle vijanden bedankt. Zonder jullie was er geen drijfveer natuurlijk.

Rest mij alleen nog te zeggen dat ik jullie allemaal succes wens. Wellicht zal ik nog een enkele keer inloggen en wie weet zal ik weer eens in de toekomst actief zijn.

Gr. Kenneth
 

DeletedUser63278

Guest
Veel succes in RL ;)

Hou die emmer dan maar in de buurt met jouw voedselvergiftiging ...
 

DeletedUser

Guest
Lekker bezig alle drie ;) (Hein, Lord Ork en Smunk)
Eerste 30 treinen ben ik zonder kleer scheuren door geraakt.
Next de edelclears ...

had je dat nu echt niet zien aankomen? xD Daarom is het belangrijk om zoveel mogelijk clears de 1e wave te blokken.
We hadden verwacht dat je bijna alles ging dodgen behalve de edels -> 1e wave enkel muren down helpen, en met de 2e wave (waarbij er amper clears verloren waren) gingen we op je def werken dmv edelclears.

allemaal basic strathegic als je het mij vraagt? oldschool werkt nog steeds het beste hoor
 

DeletedUser68345

Guest
had je dat nu echt niet zien aankomen? xD Daarom is het belangrijk om zoveel mogelijk clears de 1e wave te blokken.
We hadden verwacht dat je bijna alles ging dodgen behalve de edels -> 1e wave enkel muren down helpen, en met de 2e wave (waarbij er amper clears verloren waren) gingen we op je def werken dmv edelclears.

allemaal basic strathegic als je het mij vraagt? oldschool werkt nog steeds het beste hoor

I know maar als je geen ondersteuning hebt kan je niet veel doen hé ;)
Zien aankomen wel maar iets te licht opgenomen, smunk heeft flink zitten farmen duidelijk.
En Lord Ork heeft lichtjes zitten liegen maar goed sitautie is wat het is toch :D
 

DeletedUser

Guest
I know maar als je geen ondersteuning hebt kan je niet veel doen hé ;)
Zien aankomen wel maar iets te licht opgenomen, smunk heeft flink zitten farmen duidelijk.
En Lord Ork heeft lichtjes zitten liegen maar goed sitautie is wat het is toch :D

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt 529.489.760 grondstoffen buitgemaakt!

Wij edelen gwn geen barbs :cool:
Deblokkeer me eens blur, dan kunnen we eens bijkletsen
 
Bovenaan