DeletedUser69389
Guest
Ook via deze weg wil ik mijn innige deelneming verlenen aan allen die met Carla hebben samengespeeld of haar op andere manieren kenden. Maar natuurlijk het meest in gedachten zijn haar bekenden buiten TW en vooral haar gezin. Zelf kende ik Carla tot afgelopen zomer niet, omdat ik ook geen casuals speel, maar in de tijd die ze in GWAMM/Tegel heeft gezeten is het altijd iemand geweest die bereid was om er te zijn voor je wanneer mensen dat nodig hadden. Zowel ingame alsook gewoon buiten TW gerelateerde zaken om. Vanmorgen heeft het team van SBL via haar dochter het droevige nieuws moeten vernemen dat Carla plotseling overleden is aan de gevolgen van Corona. Zo spreek je een week terug nog met haar in een van de vele stamcalls die we altijd houden voor de gezelligheid of overleg en zo is ze er niet meer. Mocht er iets als een hemel zijn dan hoop ik dat zij daar haar rust kan vinden.
Carla bedankt voor je aanwezigheid in ons midden, je inzet en je warme woorden in de stam. Je zult gemist worden!!!
Carla bedankt voor je aanwezigheid in ons midden, je inzet en je warme woorden in de stam. Je zult gemist worden!!!
Laatst bewerkt door een moderator: