In Memoriam Carla van Seduced by Lies.

DeletedUser69389

Guest
Ook via deze weg wil ik mijn innige deelneming verlenen aan allen die met Carla hebben samengespeeld of haar op andere manieren kenden. Maar natuurlijk het meest in gedachten zijn haar bekenden buiten TW en vooral haar gezin. Zelf kende ik Carla tot afgelopen zomer niet, omdat ik ook geen casuals speel, maar in de tijd die ze in GWAMM/Tegel heeft gezeten is het altijd iemand geweest die bereid was om er te zijn voor je wanneer mensen dat nodig hadden. Zowel ingame alsook gewoon buiten TW gerelateerde zaken om. Vanmorgen heeft het team van SBL via haar dochter het droevige nieuws moeten vernemen dat Carla plotseling overleden is aan de gevolgen van Corona. Zo spreek je een week terug nog met haar in een van de vele stamcalls die we altijd houden voor de gezelligheid of overleg en zo is ze er niet meer. Mocht er iets als een hemel zijn dan hoop ik dat zij daar haar rust kan vinden.

Carla bedankt voor je aanwezigheid in ons midden, je inzet en je warme woorden in de stam. Je zult gemist worden!!!



giphy.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Verschrikkelijk nieuws. Zelf ook met Carla samengespeeld op een van de recentere Casuals en haar leren kennen als teamspeelster, iemand die klaarstond voor een ander en positiviteit nastreefde; aspecten waar ze ongetwijfeld in het echte leven ook voor stond. Gecondoleerd aan alle betrokkenen.
 
Reactiescore
743
Carla...
Ik heb je leren kennen op W71 op Amen. Samen met Jorn en Niels vormden we een super team. Je was echt een topper! Je stond altijd klaar om ons op te vangen voor een babbeltje en dat ben ik je echt enorm dankbaar!
Het is echt droef om na meerdere werelden samen gespeeld te hebben dit bericht te moeten krijgen. Je was oprecht een pracht van een vrouw met een hart op de juiste plek terwijl je klaar stond voor iedereen.

Bij deze wil ik mijn oprechte steun betuigen aan alle nabestaanden en kennissen die Carla lief hadden. Het gaat een enorm gemis zijn, zowel binnen als buiten tw.

Het ga je goed daar boven Carla, rust nu maar! Je hebt het verdiend!
 
Reactiescore
5.594
Gecondoleerd en mensen die haar beter kende sterkte gewenst.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
de hemel is een ster rijker en wij zijn er eentje verloren

sterkte aan de nabestaanden
 
Reactiescore
2.368
Innige deelneming
 
Reactiescore
1.542
Een kleine update, we hebben namens onze stam een rouw boeket met passende tekst / lint opgestuurd naar het correspondentieadres wat we van haar dochter hebben ontvangen.

Nogmaals dank voor alle condoleances en steunbetuigingen, dit soort zaken zet alle rivaliteit opzij en laat zien dat de TW community met elkaar verbonden is.<3
 
Reactiescore
119
Een kleine update, we hebben namens onze stam een rouw boeket met passende tekst / lint opgestuurd naar het correspondentieadres wat we van haar dochter hebben ontvangen.

Nogmaals dank voor alle condoleances en steunbetuigingen, dit soort zaken zet alle rivaliteit opzij en laat zien dat de TW community met elkaar verbonden is.<3

Super mooi dat dit zo opgemaakt wordt!!!

Veel sterkte voor de nabestaande.
Wil je even een tikkie sturen in dm? (Michiel)

Thx
 
Bovenaan