Impala vs ~I.A~

DeletedUser50957

Guest
Raar, dat precies een paar dagen erna je ging internen? Dat lijkt me toch wel raar. :D

@The ad, ik bouw nu mijn eigen acctjes op. ;)

En ik heb het nu iedereen al uitgelegt dat ik het over de intern datum heb, en niet over de barbaar datum. Dus rot op. ;)


Ah, dat is dus de reden waarom je nu niet meer op topaccounts speelt?
 

DeletedUser44415

Guest
Mijn facepalm is beter!

iw5b95.png
 

DeletedUser

Guest
Gaan we lollig doen?


http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=1482128&postcount=1218

Dit is ook al een bewijs dat je niet aan bbtjes zou doen?

En je stond flink in de awards in december.

Geen idee wat die post moet bewijzen.

Daarbij is het niet onlogisch dat ik 2 maanden na mijn stoppen nog in de awards sta, heb het namelijk nog niemand anders zien doen om 3 jaar top 20 (waarvan de meeste tijd top 3) zonder 1 intern met 2 en een half jaar met afstand bovenaan in de ODA ranglijst te staan.
 

DeletedUser38984

Guest
Geen idee wat die post moet bewijzen.

Daarbij is het niet onlogisch dat ik 2 maanden na mijn stoppen nog in de awards sta, heb het namelijk nog niemand anders zien doen om 3 jaar top 20 (waarvan de meeste tijd top 3) zonder 1 intern met 2 en een half jaar met afstand bovenaan in de ODA ranglijst te staan.

Goeie smoes, maar daar trap ik weer niet in. ;)
Maar ben nog verder voor je aan het zoeken, na het eten.
 

DeletedUser50957

Guest
Ach zie het toch duidelijk. Mokro en ik hebben een discussie en jullie komen weer; ah fail 4 life. Hahaha, een leuke Amokro-tje, die is mooi. Kom we gaan het allemaal tegen hem zeggen, kijken of hij gaat huilen. Haha-ha.

Nah, langer proberen, mss lukt het. ;)

@Amokro, dat bedoel ik, je hebt geen bewijs, dus je verliest. Lataah!

Hoe vaak heb je dat al niet gezegd, terwijl het voor iedereen duidelijk is dat jij hebt verloren?

Btw, dat "Lataah" kun je ook wel achterwege laten. Ik snap dat je denkt daardoor stoer te zijn, maar eigenlijk zet je je alleen maar meer voor paal. :rolleyes:
 

DeletedUser38984

Guest
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd, terwijl het voor de billetjes duidelijk is dat jij hebt verloren?

Btw, dat "Lataah" kun je ook wel achterwege laten. Ik snap dat je denkt daardoor stoer te zijn, maar eigenlijk zet je je alleen maar meer voor paal. :rolleyes:

Heb je ff verbetert, die spelfouten van tegenwoordig. :D

Nee, in normaal stoere taal zeg ik Laatz, maar jij bent niet meer met de jeugd. Jij denkt dat je al stoer bent als je een keer een snoepje uit de kruidvat heb gestolen.

Ik moet toegeven, nu ben je echt een coole dude. :cool:

En ik vind dat Amokro nu het netst reageerd, complimenten van me.
 

DeletedUser

Guest
Heb je ff verbetert, die spelfouten van tegenwoordig. :D

Nee, in normaal stoere taal zeg ik Laatz, maar jij bent niet meer met de jeugd. Jij denkt dat je al stoer bent als je een keer een snoepje uit de kruidvat heb gestolen.

Weer RL ...
 

DeletedUser50957

Guest
Heb je ff verbetert, die spelfouten van tegenwoordig. :D

Nee, in normaal stoere taal zeg ik Laatz, maar jij bent niet meer met de jeugd. Jij denkt dat je al stoer bent als je een keer een snoepje uit de kruidvat heb gestolen.

Ik moet toegeven, nu ben je echt een coole dude. :cool:

En ik vind dat Amokro nu het netst reageerd, complimenten van me.

Aan die kinderachtige praktijken neem ik geen deel. Als jij meent door iets te doen wat in strijd met de wet is stoer is, ben je wel echt zielig.
 

DeletedUser7826

Guest
In het begin vond ik het nog lachwekkend, maar intussen begint deze discussie me aardig de keel uit te hangen. Voor de neutrale lezer van het AF is er niet zo veel meer aan.

Om ff op de discussie te reageren: het lijkt me dat Amokro zelf degene is die het beste weet wat er allemaal op zijn acc op W1 is gebeurd.
Als Fail 4 Life het niet eens is met Amokro, plaatst hij maar een duidelijk bewijs. Indien hij dit niet kan wil ik hem bij deze vriendelijk vragen de topics hier niet verder te bevuilen met zijn moddergegooi.

Anyway, eigenlijk komt de inhoud van deze discussie niet echt overeen met het onderwerp van dit topic. Omdat ik (en ik denk vele neutrale lezers met mij) er niet meer echt om kunnen lachen wil ik jullie vragen om het verder via PM's uit te vechten. Dan kunnen de mensen van ImPala en ~I.A~ hier weer hun rapportjes plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
In het begin vond ik het nog lachwekkend, maar intussen begint deze discussie me aardig de keel uit te hangen. Voor de neutrale lezer van het AF is er niet zo veel meer aan.

Om ff op de discussie te reageren: het lijkt me dat Amokro zelf degene is die het beste weet wat er allemaal op zijn acc op W1 is gebeurd.
Als Fail 4 Life het niet eens is met Amokro, plaatst hij maar een duidelijk bewijs. Indien hij dit niet kan wil ik hem bij deze vriendelijk vragen de topics hier niet verder te bevuilen met zijn moddergegooi.

Anyway, eigenlijk komt de inhoud van deze discussie niet echt overeen met het onderwerp van dit topic. Omdat ik (en ik denk vele neutrale lezers met mij) er niet meer echt om kunnen lachen wil ik jullie vragen om het verder via PM's uit te vechten. Dan kunnen de mensen van ImPala en ~I.A~ hier weer hun rapportjes plaatsen.

Pas op, nu gaat fail 4 life je beschuldigen van een kontenlikker te zijn...:(
 

DeletedUser38984

Guest
Aan die kinderachtige praktijken neem ik geen deel. Als jij meent door iets te doen wat in strijd met de wet is stoer is, ben je wel echt zielig.

Nah, dat zeg ik niet. ;)

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=1426882&postcount=2775

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=1506640&postcount=3019



Hier staat niet al te duidelijk maar het staat er wel, je speelt nog.

Ff lachen:

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=1506914&postcount=3023

Na deze datum is er een tijdje niks gezegt, ban of niet, wss was je toen gestopt.

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=1518441&postcount=3108
 
Bovenaan