Impala vs ~I.A~

DeletedUser44415

Guest
Amokro zoekt op hulp aan duckje's schat :eek::eek::eek::eek: Whoaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
 

DeletedUser38984

Guest
Tut tut, al die andere mensen moeten maar even wachten op je reterded posts, zogenaamde grapjes en sarcastische spelvouten.

Ik wil bewijs zien dat ik nog op w1 speelde ten tijde dat barbar geinternd werd.
Je mag ook zeggen dat je het niet kan vinden, en ik dus officieel de al gewonnen weddenschap op mijn naam kan schrijven.

Die heb ik nu al 100x gegeven. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Je ging nog barb in dus je was niet gestopt. En als je gestopt ben kan je niet overnemen, dus geen excuus. En daarintegen:

TutTut! (440|507) K54 10,783 archangel [Opus] Amokro [Opus] 2008-05-23 20:57:10

1tje is voor jou toch al teveel. Jammer Amokro, ik spreek je snel. Het ga je goed. ;)

Gezien ik de eigenaar van dat account was, kan ik je in alle eerlijkheid zeggen dat jij niet dommer kunt worden. Ten eerste, Archangel is nooit geinternd, anders zou het account nu ook niet meer bestaan.

En ten tweede, dit was een dorp van Radiation (zoals de zien aan de Tut Tut voor diegenen die bekend waren met Radiation destijds) die besloot zich niet meer te melden. Ik dacht heel even dat ik dat dorp inderdaad met de bedoeling om het te nobelen had aangevallen en omdat het over de lijn was die was afgesproken, maar kwam tot de conclusie dat dat waarschijnlijk een actie met Lillo was destijds. Drie adels gingen naar dat dorp, en dat bleek alles wat nodig was om het te adelen, terwijl het natuurlijk de bedoeling was dat ik hem vooradelde ;)

Ik dacht ik begin nog aan punt drie, maar gezien je stommiteit denk ik niet dat als ik ga uitleggen dat één dorp geen internen is dat jij het snapt. Dus laat ik dat maar niet doen.


Heel w1 weet dat ... dat je echt alleen onzin lult?

Kan ik voor instaan.

@Amokro, dat bedoel ik, je hebt geen bewijs, dus je verliest. Lataah!

Bij deze, verlies jij dus weer. "Lataah!"

Zucht, alle 3 die accounts waren nog bespeeld toen ik stopte... ... etc etc ...
Nou juist niet, want ik ben dus voor Nevyn gestopt, jou hele redenering gaat hiermee in rook op.

Alweer kan ik hiervoor instaan.

Mijn facepalm is beter!

PLAATJE
*You're
Maar goed gedaan ;)

Alle posts daarna zijn niet veel anders...

/me zucht eens diep...

Goedemorgen Farm 4 life, hoe was je winterslaap? Ik weet dat W1 een beetje ingekakt was maar zo een diepe slaap had ik niet verwacht..

Allemaal post's gaan zoeken van Amokro en die vergelijken met data van het spelende account.. Om wat aan te tonen? Dat hij een bagger speler is hihi Het is algemeen en niet alleen wereldwijd (w1) maar community breed geweten dat Amokro lang daarvoor met wereld 1 gestopt was en dat onze beste Barbie daar op speelde.

Opus 3 jaar! --> Amokro laatste offensief op de account --> gespreksstof voor maanden op het forum

Harde bewijzen, harde bewijzen... Wat wil je nu bewijzen?
Dat je vele malen beter bent of dat Amokro een slechte speler is?
Amokro is een pain in the butt van vriend en vijand, onmogelijk om mee te discussiëren maar altijd iemand van zijn woord en correct met info.
Verschil is: Men is niet gewend dat er spelers zijn zoals Amokro Gelukkig maar denk niet dat we er teveel van zouden moeten hebben.

Hij is een goede speler en daar kunnen we gewoon met zijn alle niet zo goed tegen Dit is Amokro van wereld 1, Amokro van Opus en dit is de Opus van Amokro, ons Opus! Zuig daar maar eens aan of neem je duim in je mond en ga maar weer slapen en droom maar lekker verder.

Alweer een prima uitleg die geheel word genegerd (
avatar_9804c27829d1_128.png
)

En ik denk dat je misschien nog maar eens de link in de sig moet bekijken voor de goede orde, dan weet je waar je naartoe kunt dromen vannacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Ach nog meer billebroekjes Amokkie? Wat heb je ze gegeven om een ander antwoord te geven. :D
 

DeletedUser

Guest
Impala, mooie auto's. Hoop er ooit eentje te hebben uit '67! Metallic zwart.

En tuurlijk heeft Amokro gelijk <3
 

DeletedUser

Guest
Ach nog meer billebroekjes Amokkie? Wat heb je ze gegeven om een ander antwoord te geven. :D

Billebroekjes, echt dit is het beste wat je ervan kan maken?

Je krijgt duidelijke antwoorden met daarin ook gewoon feitelijk hoe het inelkaar zit en niet jouw verhalen en dan krijgen we billebroekjes.

Daarnaast: Gegeven? nee zo gaat dat tegenwoordig dat men loyaliteit moet kopen. Wat je hier ziet schone slaapster is gewoon loyaliteit, realiteit en de oorsprong hiervan kan je in a nutshell terug lezen
 
Bovenaan