iemand in mijn buurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
151
Van mij krijg jij de Held van de Dag award omdat je de classic zo leuk maakte.
Me love you!

Ja, gevechtje met jullie op het forum en vooral ingame maakte de classic wel interessant, alleen maar beetje farmen is ook zo saai.
 

DeletedUser

Guest
er zit iemand in de buurt die 4,5k punten heeft
en hij heeft 2 dorpjes gecleared van 4,5 k en 1k
en kan dus nou goed edelen. en heeft zo 10k punten bij elkaar
ik daarentegen heb bijna adelshoeven.
en wil iemand edelen van 600 punten. dus nooit zoveel als hem. wat kan ik het best doen om mijzelf te verdedigen hiertegen in de verdere toekomst?

alsjeblieft willen jullie ervaren spelers helpen

Lol een speler van 200k punten had mij verkeerd aangevallen
En ben daardoor al mijn troepen kwijt :( wat nu ?

Eventueel vragen voor moraal breker te worden van de aanvaller of van een grote speler in je buurt die je kan beschermen. In je eerste dorp zou ik alleen speer en zwaard maken. In je 2de dorp zou ik off troepen maken. En dan eventueel 1/3 van je dorpen in off doen. Dus als je dan bijvoorbeeld 30 dorpen heb je 10 off dorpen en 20 def.
Als je een moraal breker wordt moet je wel zeer goed opletetten dat je een goeie moraal heer hebt. Dan kun je zelfs overschakelen naar 3/4 off dorpen. En als je dan een heel goeie moraal heer hebt BV een speler van legion kun je overschakelen naar 1/15 def ofzo. Vergeet ook nooit je technologie goed te zetten in al je dorpen.

Voor nu zou ik je dan aanraden om je vooral te richten op speer en zwaard troepen. Eventueel ook wat scouts. Een een combinatie van muur uppen en grondstoffen. Ook wat aan je technologie doen van je speer, zwaard en scouts.

Als je dat allemaal goed hebt staan naar een 2de dorpje gaan waar je alleen off troepen maakt.


Hij speelde full offence en was toch echt een van de hardst groeiende spelers, zowel kwa clear als kwa dorp, met aardig wat skills om het te backen.

Toen hield ik hem een beetje voor de gek om een directe aanval uit te lokken wat hem z'n clear kostte, waar hij uiteindelijk bijna overheen kwam ook nog, in my opinion geen slechet spelers dus.

Wel jammer dat ik nooit een held van de dag award heb gekregen daarvoor :(

1.Hij zat bijlange niet bij de hardste groeiende spelers qua troepen en dorpsgroei.
2. Na jullie "oorlog" is hij er nooit overheen gekomen en ook niet bijna.
 

DeletedUser37563

Guest
ok heb veel deff troepen in mijn eerste dorpje gemaakt.
1,8 k zwaard en 1,4 k speer. en 150 scouts.
zwaard lvl 2 speer lvl 2 en scouts lvl2

(wil snel lvl 3 maken)

en in mijn 2de dorp heb ik nou 700 bijl staan.
en ben aant kijken voor mijn 3de dorp.

omdat ik met mijn eerste adelshoeve lvl 2 heb en morgen genoeg voor een edelman.


maar hoe moet ik nou die gast die ik wil overnemen van 1k punten. want ik clear hem dan met dorp2. maar mijn edel zit bij mijn def troepen. dus als hij os krijgt dan stert hij misschien met mijn deff troepen :(

dit was al een verslagje :D
 

DeletedUser44266

Guest
je moet dan proberen je edel en je andere offensieve troepen rond de zelfde tijd aan te laten komen zodat het voor de andere stam lastig is om er verdediging tussen te krijgen
 

DeletedUser

Guest
je moet dan proberen je edel en je andere offensieve troepen rond de zelfde tijd aan te laten komen zodat het voor de andere stam lastig is om er verdediging tussen te krijgen

dat maakt tw zo leuk,
dat is toch sniper of zo iets he
 

DeletedUser

Guest
ok heb veel deff troepen in mijn eerste dorpje gemaakt.
1,8 k zwaard en 1,4 k speer. en 150 scouts.
zwaard lvl 2 speer lvl 2 en scouts lvl2

(wil snel lvl 3 maken)

en in mijn 2de dorp heb ik nou 700 bijl staan.
en ben aant kijken voor mijn 3de dorp.

omdat ik met mijn eerste adelshoeve lvl 2 heb en morgen genoeg voor een edelman.


maar hoe moet ik nou die gast die ik wil overnemen van 1k punten. want ik clear hem dan met dorp2. maar mijn edel zit bij mijn def troepen. dus als hij os krijgt dan stert hij misschien met mijn deff troepen :(

dit was al een verslagje :D


Als ik jou was zou ik 1. Eerst je 2 dorpen uitbouwen of 2.Gewoon een ander dorpje edelen. Best een hoog barbarendorpje in je buurt pakken. En als je dan veel troepen hebt in je dorp 2 dan pas andere spelers overnemen.


dat maakt tw zo leuk,
dat is toch sniper of zo iets he

Neen dat heet gewoon "timen".
Met "sniper" zul je "snipen" bedoelen zeker? Dat is troepen tussen de edels timen als ondersteuning van de aanvallende speler. Dat kun je dus alleen als je verdedigt.
 

DeletedUser

Guest
Rang:3939
Speler:THOMAS HET INSECT
Punten:32
Dorpen:1

Onze vriend is gefailed :(
 

DeletedUser56576

Guest
Hmm zonde, ook zeker omdat hij het ons niet eens kwam vertellen :(.
 

DeletedUser

Guest
Hmm zonde, ook zeker omdat hij het ons niet eens kwam vertellen :(.

Tja, misschien fusie? :p

Hij mag niet fuseren ZONDER het eerst hier te melden! In dit topic moet:

1.Zijn verleden vertellen
2.Hoe het er nu voor staat
3.1 maand over de toekomst praten

Als hij wilt fuseren of iemand wilt edelen moet hij dit eerst in dit topic zetten en onze toestemming daarvoor vragen!
Ik geef hem nog 1 kans anders verklaar ik hem de oorlog!

Nie persoonlijk tegen die kerel maar..
wie wil daar nu mee fuseren xD


Ikke, als hij de PA betaalt. XD :p Zijn dorpje mag hij BB laten worden. Ik hou niet van een buitenverblijf daar.
 

DeletedUser

Guest
Neen dat heet gewoon "timen".
Met "sniper" zul je "snipen" bedoelen zeker? Dat is troepen tussen de edels timen als ondersteuning van de aanvallende speler. Dat kun je dus alleen als je verdedigt.[/QUOTE]

ja dat bedeol ik maar ben niet goed in die nammen vergeet ze alijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan